Kadın çalan kapı ile elindeki kitabı aldığı masaya geri koydu. Sert sesi ile, "Gel." Dedi.
Kendisi her kesin saygılı davrandığı, girdiği kapının ardında ki kişilere düğme ilikleten kadındı, o şirketin ceo'su Sare Akardı. Girdiği kanun dışı işler nedeni ile kendine bir düşman edinmişti. Kara, Sareye küçük yaşta yardım etmişti, ancak Sare genç bir kadın olunca farkına varmıştı herşeyin.
Şuan ise ebedi düşmanı olan Karanın ölüm fermanını imzalıyordu Sare. Bir zamanlar bir biri için silahın önüne geçecek iki kişi, şuan ise o silahı birbirine doğrultan iki düşman olmuştular. Her şeyi en baştan konuşsaydılar belki de ikisi de bu işten vazgeçecekti ama nafile.
İçeriye giren kadın ile Sarenin yüzüne gururlu bir gülümseme yerleşti. Hilalin Karayı öldürmek için kurulacak ekibin üyelerini seçmesi için görevlendirmişti, şuan ise Hilalin gözlerindeki bakıştan o kişileri bulduğu belli oluyordu.
Saygıyla baş selamı verdikten sonra elinde ki dosyayı Sareye uzattı. Dosyanın içinde ekibe katılacak kişiler ve onların bilgileri bulunuyordu. Onların bundan haberi yoktu. Zaten bir birlerini bile tanımayan yabancılardılar aslında ama Sare onların sırlarını koz olarak kullanacak ve kendi için çalıştıracaktı. Ne kötü biriydi Sare, ne de iyi ama istediği bir şey varsa zorla olsa dahi alırdı.
Sare dosyaya göz gezdirmeye başladı, 5 kişi uygun görülmüştü sadece. "Neden bu kadar az?" Diye sordu kendini tutamayarak. Birinin hayatına son verilecekti. Bu kişi bilinen biriydi. 5 kişi bunu yapa bilirmiydi ki?
Hilal söyleyeceği şeyin garipliğini kendi de biliyormuş gibi duraksadı. Sarenin ona dönen bakışlarıyla cevap verdi. "İlk kız, isimsiz, onun lakabı yuva. Annesini ve babasını kendi elleriyle öldürmüş, kodlama ve bir çok dil biliyor. Bu güne kadar asla yakalanmadı. Ayrıca çok zeki, o varken daha fazla kişiye ihtiyaç kalmaz diye düşündüm." Hızla söylediği şeyler ile Sarenin bakışlarını şaşkınlık kapladı, annesi ve babasını kendi elleriyle öldürmüşmüydü? Körpe bir çocuk iken nasıl kodlama ve dilleri öğrenmişti, bunlar sorulmaya değerdi.
Bu kız onu tatmin etmişti açıkçası, zaten çok büyük beklentileri yoktu. Kodlama ve dil biliyorsa kolayca ekibe katıla bilirdi, o ekibin lideri olacak potansiyelde miydi, Sarenin zihninde bu soru işaresi oluşturuyordu. Bu sorunun cevabını zamanla bulacaktı.
'Hm' diye bir ses çıkardı ağzından. Hilal yaptığı şeyi beğendiğini anlamış olacak ki yeşil gözleri kısılmış gülümsemeye başlamıştı.
Sare belki gözden kaçan bir şey olur diye dosyayı sesli okumaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolmuşlar.
ActionYaralı ve acıyla dolu geçmişten sıyrılamamış beş kişi bir ekip olmaya zorlanırsa ne olur? Onlar beş kişi ve beş duyguydular, bir bedeni değil bir beyni uluşturan beş kişi acı dolu bir bardakta mutluluk arama çabasıyla bir birlerinin yaralarını nasıl...