KEYİFLİ OKUMALARRR
_____9. Benzer insanlar.
Tuvaletten çıkarak salona adımladım. Meralin yönünü dış kapıya çevirdiğini gördüğümde gülümsemeden edemedim. Bu kısa sürede aralarında abi, kardeş gibi bir ilişki yaranmıştı. Onların bağlarının da günden güne güçlendiğini görüyordum. Ben belki güçlü bir bağ kuramayacaktım, ama onların kardeşliğini bozmak merhametsizce olurdu.
Gözlerim Eseri aradı. Masalardan birine geçmiş, alkollü içki içmeye başlamıştı.
Yanına yaklaştın,ona baktığımda gülümsedi ve garsona başka bir şeyler söyleyerek yanından gönderdi.
"İçki içmeyi sever misin?" Aklıma gelen ilk soruyu sordum. Yavaştan samimiyet kurmam gerekiyordu.
Kafasını bana döndürerek, "Özel günler de evet." Diye cevapladı. Sarhoş olmamıştı, ama ellerini hareket ettirirken yönünü kaybettiğini fark ettim.
"Ne iş yapıyorsun?" Soru sorarak sohbet etmek en son yol gibi görünüyordu.
"Mühendislik okudum. Tabi büyük ihtimalle asla yapamayacağım." Yandan bir şekilde gülümsedi.
"Ben de avukatlık okumak isterdim." Tam olarak bana döndü. "Özel değilse, neden?" Soruyu sorarken gözkerinde başarısızlıkla alay etmek isteyen kişi çok göze çarpıyordu.
Ona koz vermek benim için olası değildi.
"Evlendiğim için ara verdim." Dedim onu şaşkına uğratarak. Evli değildim elbette ancak şuan ben Yuva değildim. Sevda Gürcüydüm ve bu kadın evliydi, oyunumu kendi kaftanıma uygun yapacaktım.
Kaşlarını çattı."Evli olmana rağmen benimle mi konuşuyorsun?" Kırgın bir hale bürünmüştü.
"Sana bunu söylemem gerektiğini düşündüm." Rolüme girdim. Aklıma dank etmiş gibi, "Sen çok yanlış anladın." Elimi saçlarıma götürerek bir sır açıyormuş gibi konuştum. "Herşey ailemin isteği üzerine," gözlerimi dolmuş gibi yaptım. "Lütfen bunun için bu günü bölmeyelim. Seninle konuşmak çok hoş."
Gözlerinde ki kırgınlık sarhoşluğun ve söylediklerimin etkisiyle değişmeye başlamıştı.
"Yani, seninle bir ilişkim olursa" duraksadı ama tekrar devam etti. "Bu yanlış olmayacak." İşaret parmağını kaldırdı." Doğru mu?" Başımı salladım.
Sevdanın karakteristik özelliklerini okumuştum, ona uygun davranmaya çalışıyordum. Ailesi, yaşantısı ve neredeyse onun hayatı şuan benim karşımda ki adama gösterdiğim kişiydi.
Oyunumu kurgulamıştım. Herşey çok basitti. Sevda Gürcü rolüyle Eserle sevgili olacak, bilgileri alacaktım. Sonra ise babasının işini bitirecektim.
Diğerlerine ne olacaktı? Ben bu gün Eserle dans etmesem daha farklı bir planla hayatlarına girecektik belki de. Şuansa aksiyon filmi gibi başlayan bir şeyin romantik komedi gibi irerlemesini izliyordum.
❄️
Akşam boyu Eserle sohbet etmek zorunda kalmıştım. Çoğunlukla sevdiğimiz şeylerden, favori aktifitelerimizden bahsetmiştik.
Şimdiyse, söylemeye dilim varmıyordu ama, Mirelin ricası üzerine beşimiz de aynı arabaya binmiştik. Korel sürücü koltuğunda, Meral diğer ön koltuktaydı. Ben ortaya atılmıştım. Mirel ve Alazsa yanımdaydı. Son ses şarkıyla irerliyorduk. Meral, Korel ve Alaz bağırarak eşlik ediyordu. Korel direksiyonda olduğundan onu sürekli uyarmak zorunda kalıyordum. Diğer ikisine ne söylersem söyleyeyim bir kaç saat önce ki kavgadan sonra birlikte içtikleri için sarhoştular, ve dinleyecek gibi durmuyordular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolmuşlar.
ActionYaralı ve acıyla dolu geçmişten sıyrılamamış beş kişi bir ekip olmaya zorlanırsa ne olur? Onlar beş kişi ve beş duyguydular, bir bedeni değil bir beyni uluşturan beş kişi acı dolu bir bardakta mutluluk arama çabasıyla bir birlerinin yaralarını nasıl...