درد شدیدی رو زیر دلش حس کرد و محکم اونجا رو فشار داد. کنترل فرومون هاش از دستش در رفته بود. بدنش خیس عرق بود. تا اون لحظه انقدر نیاز شهوانی نداشت و بوی کارامل اون نیاز و بیشتر میکرد. سرش رد به طرف بو کشید و ناله ی آرومی کرد.
چان به سرعت چشم هاشو باز کرد. بوی قهوه توی اتاق پرستاری شدید تر شده بود و داشت با اعصاب و روانش بازی میکرد. صدای ناله های ضعیفی از طرف امگای روی تخت میومد.
موندن توی اون اتاق رو جایز ندونست و فوری به طرف دفتر مدیریت دوید.
وقتی که مینهو از حال رفت اونو تا اتاق پرستاری بغل کرده بود و کنارش مونده بود ولی با علائمی که مینهو نشون داده بود نمیتونست به کسی چیزی نگه.آروم در زد و وارد شد. جلوی معلم ایستاد و با نفس نفس توضیح داد.
-حدود... یک ساعت.. پیش... امگا لی مینهو... توی کلاس داد زد.. که رایحه ی کارامل.. مال کیه و اعتراض.. کرد که بوش زیاده... منم بهش گفتم بیاد.. دم در کلاس.... صحبت کنیم.. ولی یهویی از حال رفت.. و منم بردمش اتاق... پرستاری تا بخوابه
نفسی گرفت و سعی کرد ادامه حرفشو کامل بزنه
-الان به هوش اومده... ولی بوی قهوه توی اتاق... خیلی زیاد شده و ناله های ضعیفی میکنه... راستی خودشو هی نزدیک من میکرد... و تند تند بو میکشید...
صاف ایستاد و به بتای رو به روش خیره شد که با نگاه هول کرده ی اون نگرانی عجیبی توی وجودش پیچید. معلم فوری شماره ی کسی رو گرفت و با احترام شروع کرد به صحبت کردن.
-جناب لی؟ سلام.
-بله بنده دبیر پسرتون هستم
چان با نگرانی به معلم خیره شد.
-اگر امکانش هست میتونید بیاید مدرسه؟
-خب.. پسرتون امروز علائمی از خودش نشون داده.. میخواستم بپرسم تاحالا وارد هیت رفته بوده؟
و چان بدون توجه به ادامه حرف معلم به سمت دفتر پرستاری پا تند کرد.
-آهه بنگ چان. چرا اون آلفا رو میخوام؟ آههه فاک این دیگه چه عذابیه
چان با شنیدن لحن ناله مانند امگا بدون معطلی وارد اتاق شد. با تردید جلو رفت و اجازه داد گرگش کنترل و بدست بگیره.
تند تند بو میکشید و به سمت تخت میرفت. کنار مینهو که رسید فوری اونو توی آغوشش کشید. و بینی امگا رو به غده ی رایحش نزدیک کرد و با دستش آروم موهای نرمش رو نوازش کرد.
-ششش مینهو... وقتی آلفات پیشته نباید درد بکشی.
خودش هم از نسبتی که به خودش داده بود تعجب کرد. یعنی بنگ چان امگاش رو پیدا کرده بود؟ و اون امگا توی اولین هیتش با رایحه ی آلفاش آروم شده بود؟
_________[ فلش بک ] یک ساعت پیش 'داخل کلاس
_یعنی بنگ چان چیکارش داره؟
ВЫ ЧИТАЕТЕ
It's Not A Fairytale
Фанфикgenre: omegaverse, school life couple: Hyunlix, Chanho Start: 25 Aug 2023 Finish: 29 Nov 2023 Update days: Unknown