Chuuya ajándéka!

101 4 0
                                    

Chuuyával egy szót sem váltottatok egész este. De másnap reggel arra keltél, hogy Chuuya töri be a szobaajtód. Magadra húzod a takaródat amin még mindig Dazai illata van.

-Chuuya hagyjál!-Morogtad a takaró alatt a Dazaitól kapott plüss nyuszit szorongatva. Negnyugtató volt, elmosolyodtál.

-Elkéstél. Már 9 van.

-És? Te is elkéstél akkor!

-Igen, elmondjam miért?

-Bőgd már ki!

-Elviszlek valahova.
Erre a mondatra kidugtad a fejed a takaró alól.

-Hova?

-Megtudod. Ennyire haragszol, mert megzavartalak titeket?-Kérdezte

-Nem haragszok, csak...
-Csak?

-Pont rosszkor jöttél.

-Hugi, te szereted Dazait? Tudod, hogy értem!
Kikerekedett szemmel néztéle rá már ülve.

-Ezt honnan veszed?

-Tegnap mindenhova vitted azt a szerencsétlen nyúlat. Amikor fogtad rámosolyogtál. Ez csak a nyúl. Megengedted, hogy Dazai melletted aludjon és el is mentetek valahova. Csak azt nem tudom hova.

-Hát izé... igen beleszerettem tegnap-Mondtad a nyúl fülés tépegetve

-Akkor jól láttam. Figyelj (név) Dazai egy nő csábász, ha bármi rosszat tesz veled én esküszöm megölöm! Egyébként letéped mindjárt a fülét és akkor kiakadsz.

-Igazad van-Raktam félre a nyuszit-Akkor te nem ellenzed?

-Nem... azt akarom legyél boldog még ha azzal a seggfejjel is. De elmondanád hova mentetek?

-Ó igen. Elvitt egy menhelyre hadd simogassam a nyuszikat majd óriáskerekezni, de közben megtámadtak minket, Dazai kiütötték velem meg... te is tudod mit akartak csinálni.

-Kik voktak!? Megyek megölöm őket!

-Nem tudom, megijedtek Dazai hangnemétől és elfutottak.

-Ugye nem csináltak veled semmit?

-Nem az egyiket fejencsaptam a másikat meg lefújtam paprika sprével.

-Ezt elkérem akkor.-Emelte fel a könyvet.

-Miért?

-Talán megtalálható rajta DNS ha igen végük. Addig készülj el.
Chuuya kiment a szobádból te meg elővetted a telefonod. Nem fogadott hívás Dazaitól, még egy nem fogadott Kunikidától és három üzenet. Megnyitottad:

"Dazai:(név)-chan merre vagy? Direkt hamarabb bejöttem!
"Dazai: Írj, hogy mi van!"
"Dazai becenevet állított be számodra: Nyuszim🐰"
Egyből visszaírtál
"Te: Mi ez a becenév?"
"Dazai: Na csak, hogy elérhető vagy! Nem tetszik?"
"Te: De tetszik, de akkor te is kapsz!"
"Dazai: Ne kímélj:D"
"Becenevet állítottál be Dazai számára: Daz"
"Daz: Lerövidítetted a nevem!"
"Te: Aha, baj?
"Daz: Nem :D Miért nem jötték be dolgozni?"
"Te: Kalaposunk el akar vinni valahova, de nem tudom hova. Nem tudom meddig leszünk el"
"Daz: Oké írj, hogy mi volt! Nekem mennem kell Kunikida üvőlt!

Leraktad a telefonod és felöltöztél. Borongos az idő ezért egy pulcsit is magadra terítettél. Megreggeliztél és vártad Chuuyát aki haza is ért.

-Na mi lett?

-Itt a könyved, kivégeztem őket!

-Nem is te lennél! Mehetünk?

-Igen.
Kimenetetek és felültetek a motorra. Mivel már nem egyszer mentél rajta ezért már rutinosan szorítod a bátyádat. Nála nincs sebességhatár. Nem fogod elfelejteni amikor gimi első napján motorral vitt és mindenki megkérdezte, hogy ő a barátod?? Ilyen gazdag?? Nem értették meg, hogy a testvéred. Emiadt elkönyveltek hazudozó gazdagnak. A főutat szántottátok. Amikor Chuuya lekanyarodott az erdő felé. Éles kanyar volt ezért erősen fogtad. Az erdőbe körülöttetek szállt fel a por és repültek el a madarak.

-Chuuya egész pontosan hova megyünk?

Nem válaszolt, mert kiértetek egy tisztásra amivel szemben egy elhagyatott épület volt. Leszálltatok és körbenéztél.

-Mit fogunk itt csinálni?

-Megtanítalak motorozni és bemegyünk az elhagyatott épületbe. Melyikkel kezdjük? Nekem mindegy.

-Chuuya normális vagy! A motornál meghallhatok az épületbe meg nem merek bemenni.

Chuuya olyan azért is válassz tekintettel nézet rád ezért végül az épületet választottad. Kitört ablakok, penész és omladozó falak. Sötét volt odabent ezért elővetted a zseblámpád ami mindig nálad van. Egy előtérbe léptetek. Még megvolt egy szekrény. Chuuya bement egy másik szobába, de te ezt nem láttad mivel a padlón lévő újságpapír maradványokat nézted. 1986, volt a legfrissebb. Felálltál és akkor láttad, hogy egyedül vagy.

-Chuuya! Chuuya merre vagy?-Mentél be egy másik szobába amikor is az említettt megijesztett. Felsikítottál és legugoltál-Megijesztettél!

-Az volt a célom!-Röhögött-Bassza meg!-Nézett fel

-Mi az?

-Rám mászott egy pók!

-A nagy maffiás beijed egy póktól-Álltál fel

-A nagy nyomozóirodás megijedt a saját bátyjától!-Vágta hozzád
Hirtelen megálltatok, mert fölöttetek hallottatok valamilyen hangot.

-Hallottad!?-Kérdezte mire te bólintottál-A szellemekre nem hagy ki a gondolatolvasás?-Megráztad a fejed-Rohadt jó! Én azért is körbejárom az épületet!

Chuuya mellett haladva mentél csak is előre világítva. A régi bomladozó lépcsőn mentetek fel amikor megszólaltál.

-Tökön rúgtam Dazait!

-Ügyes vagy hugi így kell ezt, bár valahogy átérzem...

-Talán, mert neked is olyanod van és elképzelted?

Chuuya nem válaszolt. Körbejártátok a felső szintet ahol pár régi bútoron kívűl nem volt semmi. Kiérve meg ahogy Chuuya megigérte elkezdett tanítani. Kipróbáltad, egész jól ment míg egy fa felé nem vetted az irányt. Satuféket nyomtál ami miadt előre dőltél, de megálltál.

-Reménytelen mi?-Szálltál le

-Nem teljesen. Induljunk, mert éhes vagyok.

A városba visszaérve a házak OLDALÁN mentetek. Nem egyszer csinálta veled együtt ezt Chuuya, de így is megijedtél. Egy étterem elé érve lefékezett te meg szinte leestél a motorról és kiterültél.

-De szép a talaj!

-Ne reagáld túl.

Megebédeltetek majd Chuuya elvitt egy másik menhelyre.

-Miért jöttünk ide?

-Kutyáért

-LESZ KUTYÁNK!?

-Igen, na gyere!

Boldogan mentél utánna. Rengeteg kiskutya várt gazdira és mindeggyik nyüszögve egymás hegyén hátán akart. Végül egy fekete fehér foltos labrador kiskutya lett. Örökbefogadtátok és kimentetek.

-Hogy visszül haza?

-Óvatosan. Te fogod.

Szerencsére a kutya elvolt az öledbe ezért márcsak imádkoznod kellett. Hazaérve bementél a házba. A labrador elkezdett körbeszaglászni mindent. Chuuya bejött és megállt elötted.

-Te vagy a legjobb testvér ugye tudod.

-Tudom. Örülök, hogy boldog vagy.

-De miért hoztuk el?

-Szerinted!? Vágytunk egy kutyára és lett kutya.
Szorosan megölelted Chuuyát majd így szóltál.

-Kéne etető, itató, fekhely.

-Igazad van, de remélem egy bankot is adsz.

-Azt nem tudok, de...

-Nem, megveszem én.
Mielött egy szót szólhattál volna Chuuya elment te meg a szobatisztátlan állattal maradtál.

Ez egy kicsit hosszabb rész lett.

Bye-bye!

Vedd észre, hogy belédszerettem!!! (Dazai × reader) ~BEFEJEZVE~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora