Elrabolva

68 4 0
                                    

-Hol a szarban vagyok?-Kérdezted mire a két férfi még közelebb emelte a fegyvert-Idióták mozdulni sem tudok minek lőnétek akkor!-Mondtad a logikus magyarázatot.
Felhúzott szemöldökkel vártad a választ ami nem jött.

-Mivan, kivágták a nyelveteket vagy elvitte a cica?

Ilyenkor sem szólaltak meg ezért körbenéztél. Semmit nem láttál. Kétszer is raboltak el már. Elsőnek a maffia mikor még Chuuya a bárány tagja volt, 11 voltál és nagyon megvoltál ijedve. Meg sem mertél szólalni ami miadt azt hitték, hogy valami titkot tartasz. Másodszor meg egy másik szervezet azért, hogy Chuuyát odacsábítsák. De akkor megszöktél.

Bejött egy férfi, valószínüleg a szervezet feje
-Szép munka volt. Na hát akkor Nakahara! Elérkezett életed utolsó négy napja!-Csapta össze a tenyerét
-Megtisztelő, hogy bejelenti.
-Ha négy napig az iroda és a maffia nem tólja ide a seggét megölünk ha meg igen akkor is.

-Csodás...
-Nem is mondasz semmit?
-Minek!
-Értem... van az irodában az okos nyomozó és a kötszeres... mindkettőjükkel jó kapcsolatot ápolsz igaz?-Hajolt az arcodba ami miadt megcsapott az undorító görényszaga

Nem válaszoltál hanem megpróbáltál gondolatot olvasni. Megint az volt, mint Tsumuran ellen. Tehát a közelben van.
-Nem válaszolsz oké... hármas számú add ide a késed!
-"Jaj, de jó!"-Gondoltad

A főnök a kést tarva eltűnödött.
-Hol fájna a legjobban... Nem! Valószínüleg letudnád szedni egy nap után a bilincset ezért...-Mondta majd mögéd menve a tenyeredbe vágta és még húzott is rajta-így már nem fogsz!

-Egyen meg egy vaddisznó!-Mondtad és mivel nem érted el, hogy lefogd ezért szedvedhetsz.
-Nem fog! NA most se beszélsz?
Nem szólaltál meg. Tudtad, hogy mivel jár majd ez. Ball karod mégegyet kapott. A vagdosást addig folytatta amíg ki nem mondtad mert borzalmasan fájt.

-Ranpoval és Dazaival barátok vagyunk!-Mondtad, de csak félig volt igaz.
-Na csak tudsz beszélni! Most elég ennyi, de készülj fel! Jövök még!
-Alig várom...-Mondtad majd kiment a helyére meg egy vörös hajú zöld szemű fiú jött be. Fiatalabb volt nálad.

-Szia Kasma vagyok! Én foglak felügyelni!-Mondta majd melléd állt
-Szia... hány éves vagy?-Kérdezted, mert te sem vagy a legmagasabb mégis ülő helyzetedben is egyenlő magas vagy a fiúval.

-Most lettem 13! Nem vagyok bejegyzet tag. Látod, nincs karszalagom én csak felügyelek. Nagyon fáj?-Kérdezte
-Mi?
-A karod
-Kicsit. Mit csinálsz?-Kérdezted miközben ballra néztél ahol a fiú feltűrte a kabátod szárát és elkezdte bekötni a sebet.
-Nem akarom, hogy elvérezz. Nem vagyok jó kötözésben remélem megteszi.

-Köszönöm. Mond Kasma, Tsumuran lesz felügyelő?
-Hm... Tsumuran-san! Igen ő kapja a harmadik napot mindig, miért?
-Azon a napon menj el az épületből-Mondtad mire Kasma bólintott és visszaállt oda.

Három órája állt szótlanul melletted a fiú.
-El fogsz zsibbadni-Szólaltál meg
-Nem baj.
-De az! Ülj le a földre.
A fiú végül leült és láttad az arcán az átsuhanó boldogságot.

Estefelé járhatott az idő amikor is megszólaltál.
-Merre van a mosdó?
-Hüh? Ja ö... a folyosón!
-És megengeded, hogy kimenjek?
-Persze várj addig leveszem a bilincset, úgy könnyebb!

Levette és a mosdóig kikisért. Az ajtó elött örködött amíg bementél. Nem volt nálad a telefonod, mert az otthon hagytad ezért nincs kapcsolatod a külvilággal. Elintézted a dolgaid, kinyújtóztál és még edzeni is elkezdtél volna ha nem órdított volna a folyosón a főnök, hogy menj ki.

Kimentél és a karodat erősen megszorítva behúzott és most nem a székre hanem a falhoz nyomott és az ott lógó bilincsbe rakta a kezed. Nem tehettél ellene.

-Na akkor! Fussunk neki mégegyszer! Mond el az iroda gyengepontját!
-Két hete vagyok tag nem tudom! ÁHH!-Mondtad majd éles fájdalom nyilalt a válladba. Belevágta a kést.
-Szóval így állunk! Holnap visszajövök, de ha ugyanaz lesz teszek róla, hogy eláruld az irodát!-Mondta majd egy rántásal kihúzta a kést.

Örültél volna ha most ülnél, de nem. A jobb vállad fáj ahogy a ball karod is. Egyre jobb lesz.

-"Vajos Dazai keres? Tuti! De ne keressen, mert csak őket sodrom bajba. Már van is egy tervem. De azt csak Tsumurannal tudom megvalósítani!"-Gondoltad

Vedd észre, hogy belédszerettem!!! (Dazai × reader) ~BEFEJEZVE~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora