(A fenti képet csak úgy itt hagyom, chibi Chuuya❤)
Másnap már korán reggel kipattantál az ágyból. Az izgulástól nagyon keveset és rosszul álmodtál. De hajnal kettőre sikerült. Fél hétkor nyöszörögve idegesen mész a fürdőszobába a takaróddal együtt, mint valami csiga. Benézel a tükörbe és csak sóhajtasz. "Kezdened kell magaddal valamit"-gondoltad
Alapozó, púder,szempillaspirál és már egy fokkal tűrhetőbben nézel ki. Mikor kiérsz a fürdőből(Még mindig a takaróval) egyből a hűtőszekrényhez mész, mert mindjárt éhen halsz.Kikapod a tegnap készített gofrit és megmikrózod. A hűtőnek döntöd a fejed és elmélyedsz a gondolataidba. "Hogy csatlakozzak a nyomozóirodához? Egyáltalán bevesznek úgy, hogy Chuuya testvére vagyok? Csak felvesznek... Dazai fel fog ismerni? Apropó Dazai, vele mi lett, hogy nézhet ki?"
A gondolatodból a mikróban lévő gofri sistergése és pattogása szakít ki. Egyből kinyitod és örömmel veszed tudomásul, hogy a gofri nem robbant fel, de úgy gőzölt, mint a termálvíz télen. Óvatosan kiveszed. Hozzá se mersz nyúlni ezért inkább visszarakod a hűtőbe, hogy lehűljön.
Kaja nélkül ülsz le az asztalhoz egy kávéval(Azt szerencsére időben vetted ki, mielőtt kifutna) és vártál. 10 perccel később a gofrit kiveszed megszórod kakaóporral és végre nekiállhatsz enni 20 perc után. Már a végénél jártál amikor a kócos Chuuya hatalmas ásítás közben megérkezik. Vörös tincsei össze vissza álltak, a nap megvilágításában.
-Jó reggelt! Nekem nem csináltál?
-Nem etted volna meg. Legalább valaki kipihente magát...-Dünnyögted a végét
-Mi az, hogy nem ettem volna meg!?-Ment az asztalhoz
-Felforraltam fél perc helyett három percet ment-Válaszoltad
-Te hülye ez, hogy sikerült? Haaa??-Ütött a fejedre
-Álmos voltam
-Nem is te lennél, van még?
-Nem tízet csináltam abból hármat megettem, te négyet, egyet felforraltam a maradék meg megbuggyant.-Vontad meg unottan a vállad
-Te idióta!-Ütött fejen. De jól tudod, hogy ez nem komoly, ezért már csak nevetsz rajta. Chuuya ütéseit meglehet különböztetni. De azért így is fájt-Eszek mást akkor...
-Nem, csinálok még!-Fordultál hátra
-Nem kell.-Mosolyodott majd előszedte a pirítós sütőt meg tojást.Míg Chuuya kaját csinált addig te felvettél egy laza otthoni szettet és visszamentél. Meglepetésedre neked is volt ott egy pirítós és kettő tojás
-Köszii!-Ölelted meg
-Szívesen. NA elkértem Mori-santól a nyomozóiroda elnökének számát. Tessék!-Tolta oda a kis papírt.
Még gyorsan lenyelted a falatot utána válaszoltál-Elenged?
-Hát kicsit győzködni kellett, de igen, egy feltétellel...-Kezdte, de te megint megelőzted-Nem osztok ki semmit.
Chuuya előre hajolt és megfogta a hajad miközben kissé húzni kezdte
-Mondtam már!-ÁU! Chuu engedd el csak kitaláltam nem használtam!-Nevettél mire elengedte. Hisztek egymás szavának.
Reggeli után beírtad az elnök számát és vonakodva, de felhívtad. Nincs visszaút. Kicsöng, idegesen téped a plüssnyulad fejét.Chuuya az ajtóba áll és vár, persze örülne ha nem kéne menned, de ezt elrejtette ilyenkor.
Felvette és egy nyugodt férfi hang szólt bele:
-Jó reggelt a fegyveres nyomozóiroda elnökével Fukuzawával beszél.Első fázis megvan! A fázisok:
1.Jó embert felhívni
2.Ájulás, hányás és plüssnyuszi mészárlást elkerülve bemutatkozni
3.Meghívást kérni-J-jó napot! Nakahara (név) vagyok és szeretnék csatlakozni az irodához ha lehetséges...-Mondtad nyugodtan, de olyan ideges voltál, hogy leszakadt a nyúlnak a feje. Chuuya visszatartott nevetéssel nézte a kikerekedett szemed ami a nyuszira irányult.
-Természetesen lehetséges ha áldott vagy.
-Igen áldott vagyok, telepata vagyis gondolatolvasó-Értem, lenne egy kérdésem. Jól értettem a neved? Nakahara (név)
I-igen.-Fehéredtél le
-Véletlenül és bocsánat ha tévedek, de nem állsz rokoni kapcsolatba a Port Maffiás Nakahara Chuuyával?-Kérdezte nyugodtan-D-de, ő a bátyám – Chuuyára néztél aki tekintetével azt mondta, hogy:" Gyerünk, gyerünk"-De mivel én nem szeretek ölni és nem is birok ezért szeretnék a nyomozóirodánál dolgozni ugyanis régi nagy álmom nyomozó lenni.-Írtad meg gyorsan a storyt miközben Chuuya bólintott.
-Értem akkor ez esetben délután várlak a nyomozóirodában Nakahara-chan-Rakta le te meg eldőltél, mint a krumpliszsák és kifújtad a levegőt.
Chuuya megölelt és ezt mondta:
-Túl vagy rajta, talán be is jutsz bár én nem örülnék neki. Ha az a kicseszett Dazai bántani akar akkor kitekerem a nyakát.
Felnevettél-Nem kell majd megverem én ha olyat akar.
-Akkor jó, de mivel?
-Egy vastag könyvvel?-Néztél rá kérdőn
-Túl jóindulatú vagy hugi, ide balta kell.Felnevettek mindketten és tízig ezen tanakodtok, hogy mivel verjétek péppé Dazait ha bántani akar.
Délután a nyomozóirodához menet beugrottál a könyvesboltba ahol átfutottad a könyvgerinceket. Végül a romantikus részlegen megtaláltam az "Elfújta a szél" című 1000+ oldalas könyvet angol változatban. Gondoltad ha nem is olvasod el verni jó lesz, ugyanis kisebb súlyzónak is elmenne.A nyomóirodához érve felmész a negyedik emeletre és az arany táblára ez van írva"Fegyveres nyomozó iroda" Kinyitod az ajtót és új világba kerülsz!
KAMU SEDANG MEMBACA
Vedd észre, hogy belédszerettem!!! (Dazai × reader) ~BEFEJEZVE~
Fiksi PenggemarSzerintem a címből minden kiderült, ez egy fanfiction! Te vagy a főszereplő itt, de ha szeretnéd, hogy jobban passzolj Chuuya hugához akkor vörös hajad lesz kék szemmel vagyis Chuuya lány verzió:) Te döntesz... Röviden a történet: Az elöbb megtudtad...