Haru

95 3 0
                                    

Ezt a képet csak úgy itthagyom!

Elővetted a telefonod és videóhívást indítottál Dazaival aki szinte azonnal felvette és a kamerába nézett.

-Baj van (név)-chan?

-ÍÍÍ Dehogyis!!!

-Akkor miért hívsz?

-NÉZD!-Fordítottad meg a kamerát, hogy lássa a kis labradort aki éppen a szőnyeget szaglászta

-Lett egy kutyátok?-Nézett jobban a kamerába

-Ühüm. Hát nem édes!?

-De nagyon cuki...

-DAZAI!! MIT CSINÁLSZ!-Jött a kamerába a pápaszemes-Kié ez a kutya?

-(név)-chanéké.

-Á értem! NAKAHARA-CHAN TE MUNKAKIHAGYÓ!!! BÜNTETÉST FOGSZ KAPNI!!!-Üvöltött a kamerába úgy, hogy szegény kutya a fülét hegyezte és felkapta a fejét.

-Tudom Kunikida, sajnálom csak Chuuya elvitt.
Ekkor már az egész iroda odagyűlt.

-Aranyos kiskutya! Mi a neve?-Kérdezte Yosano

-Ö... most hoztuk el még nincs neve.

-Szereti az édességet?-Kérdezte Ranpo

-Nem tudom. Nem etettem meg.

-Akkor itt az idő!
Leraktad a telefonod a földre míg elmentél a szobádba. Mikor visszaértél a telefonba ment a röhögés. Hamar kiderült miért. A labrador a telefont szaglászta. Odaadtad neki a chips darabot amit örömmel megevett és bociszemekkel várta a következőt.

-Na! Rám hasonlít ez a kutya. Figyu (név)-chan! Lehetek én a kutya neve.

-Mi van?-Nevettem fel

-Ranpo-san azt akarja, hogy a labrador neve legyen Ranpo-Magyarázta Atsushi

-Hát Ranpo ha lesz kutyád elnevezed a saját nevednek.

-De az nem buli!

-Ranpo néha megkérdőjelezem az eszed.
Ez után az iroda szétszéledt már csak Dazai maradt.

-Átmenjek?

-Chuuya lefejezne

-Akkor megyek!-És lerakta.
Nem sokkal ez után Chuuya érkezett meg a cuccokkal.

-El lesz kényeztetve ez a kutya, jól hallottam Ranpo lesz a neve?

-Hallgatóztál?

-Aha. Nézd már hallgat is sherlock nevére.
Igaza volt a név hallatán a kutya leült és rátok nézett.

-Akkor sűrgősen találj ki egyett-Mondtad

-Miért én?

-Mert!

-Akkor... legyen Haru. Figyelj innentől a neved Haru-Guggolt le a kutyához és elkezdte dögönyözni aki ezen mosolygott.
Kipakoltad a cuccokat. Majd leültél a kanapéra melléd nem sokkal késöbb levávódott Chuuya. Levette a kalapját amit maga mellé rakott és hátradőlt.

-Innentől te veszel neki mindent.

-Valahogy sejtettem.

-Tényleg jön az a köcsög?

-Igen

-Megyek a baltáért-Kellt fel és tényleg elment és az asztalra rakta-Haru megértem, hogy a kalapok jók, de nem az enyémbe fészkelj be jó.-Ment oda a kalapban csücsülő kutyához.

-Jó kutyát választottunk. Szereti a kalapokat, a chipset márcsak a bor kéne mi?-Kérdezted

-Ó igen, igaz Haru! Berugung? Figyelj ha jön az a csúnya kötszerpazarlós bácsi pisild csak le oké! Sőt emelheted a tétet!-Nézett a kutyára komolyan aki csak kinyújtott nyelvel mosolygott

-Ne csináld Chuuya akkor soha nem lesz szobatiszta!-Röhögtél
Kopogtattak, Haru kiugrott a kalapból és farokcsóválva nézte az ajtót, Chuuya meg befoglalta az egész kanapét. Odamentél az ajtóhoz és vártál, sokáig, hogy idegesítsd majd egy határozott mozdulattal kinyitottad. Dazai az ajtónak nekidőlve állt. De ahelyett, hogy beesett volna belédkapaszkodott.

-Mi tartott eddig (név)-chan és miért tépted ki az ajtót a helyéről szinte?

-Bocsi mosdóba voltam, Chuuya meg alszik-Mutattál hátra a kamu alvóra aki csak fülel a baltával, hogy jó pillanatban lecsapjon.

-Látom, biztos jó lebet egy baltával a kezedben aludni. Remélem a kutya jól van.

-Igen, ott van alattad

-Jé! Észre sem vettelek! Lett már neve?

-Haru
Dazai lehajolt és megsimogatta majd leült az asztalhoz, vele szembe te is helyet foglaltál öledbe beleugrott Haru.

-Mi volt az irodába?

-Káosz és üvöltözés. A munkát átpasszoltam Atsushinak aki már ki sem látszik a papírokból.

-Gonosz vagy!

-Ó igen! Szegény a tiédet is megkapta.

-Upsz...

-És mit csináltatok?

-Elvitt az a hétalvó egy elhagyatott épületbe, utánna meg majdnem összetörtem a motorját és magamat. Majd beugrottunk Haruért.

-Értem, ha választanod kéne melyik nap tetszett jobban?

-Hm... óriáskerés és közös séta vs motor és elhagyatott épület? Mindekettő jó volt az egyik ezért a másik azért.-Ekkor közelhajóltál Dazaihoz ami miadt Haru leesett az öledböl és odasúgtad úgy, hogy Chuuya ne hallja-De te nyertél!
Dazai elmosolyodott majd lenézett ugyanis Haru odacsinált.

-Fúj Haru! Te szobatisztátlan! Miért ide!

-Á semmi gond (név)-chan! Majd feltöröljük!

-Addig itt fog bűzösödni ráadásul a nadrág szára is olyan, menj mosd ki!

-Oké-oké, de már amugy is menni akartam. Van egy kis dolgom még. Szia!-Adott puszit az arcodra ami miadt elvörösödtél

-Szia!-Szóltál utánna majd kiment.
Elővetted a felmosót és feltörölted miközven elmondtad Harunak, hogy nem szabad. Közbe Chuuya letette a baltát majd felült. Mivel kezdet esteledni és most egy percet sem akarsz késni, lezuhanyoztál adtál kaját Harunak majd ledőltél.

Lehet nem a legizgalmasabb rész, de ígérem! A következő az lesz!

Vedd észre, hogy belédszerettem!!! (Dazai × reader) ~BEFEJEZVE~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin