Utolsó rész!
Egy hét mulva engedtek ki a korházból. Addig Dazai vagy Chuuya vagy minkettő melletted volt. A combodon a seb már annyira begyógyult, hogy tudj járni.
A lakáshoz érve Chuuya kinyitotta az ajtót mire Haru letámadott farokcsóválva. Jó nagyra nőt ez a kutya!-Állapítottad meg. Megdögönyözted majd leültél a kanapéra. Melletted Dazai foglalt helyet majd átkarolta a válladat. Chuuya veled szemben az asztalra ült.
-Hugi. Bejelentünk valamit. Én szomorú vagyok ez miadt, de megértelek titeket.
Érdeklődve néztél rá majd Dazai folytatta.
-(Név) nézz ide kérlek!-Felé fordultál- Velem fogsz lakni!
-Mii? Tényleg?-Vidultál fel
-Igen-Bólintott Dazai
-De jóó! De Chuuya akkor te egyedül leszel...-Néztél a testvéredre szomorúan
-Nem leszek egyedül hisz itt van a kutyám. Elleszek! Na de akkor pakolj!
Bementél a szobádba majd nagy levegőt véve leszedted volna a bőröndödet ha elérted volna.
-Tudtam, hogy kell segíteni!-Szólalt meg a barátod az aranyos mosolyával az ajtófélfának dőlve
Odament melléd majd könnyedén leszedte és kinyitotta majd kiment, elmondása szerint veszekedni Chuuyával:D
Elkezdted belepakolni a ruháid meg a cuccaid. Hagytál itt cuccokat, mert bizgos voltál benne, hogy néha itt leszel. A fürdőszobában összepakoltad a sminkjeid meg tisztálkodási szereid. A falon lévő pókot nézted aki valahonnan összeszedett egy másikat is.
"Na itt két szerelem is kialakult!"-Gondoltad majd kimentél ahol Chuuya és Dazai egymással háttal voltak. Chuuya a sarokban Dazai a kutyával -Chuuya!
-Ha?-Nézett hátra
-A pókot le ne szedd a falról. Bocsánat pókokat!
-Okééé!
-Megvan mindened?-Kérdezte Dazai felállva
-Ühüm. Akkor indulunk?
-Igen!-Ment be a szobámba a cuccaidért te meg Chuuyához mentél és átölelted
-Biztos sokszor leszek itt Chuuya!-Mondtad
-Ezt valahogy sejtettem és ne engedj meg annak a seggfejnek mindent!
-Dehogy fogok! Nem vagyok halmi bárba járós lány aki mindenbe benne van!-Nyutattad meg a bátyádat, hogy ne aggódjonDazai visszaérte te meg megsimogattad Harut majd szembe álltál a bátyáddal és a kutyáddal majd bólintottál és az ajtóhoz mentél. A kutya nyüszíteni kezdett, mint aki érzi, hogy elmegy a gazdája. Chuuya meg követett. Az ajtón kimenve hátranéztél majd intettél egyett és becsuktad az ajtót.
-Szomorú vagy?-Kérdezte Osamu rád nézve
-Kicsit.
Dazaihoz érve kipakoltátok a cuccaidat majd Dazai magához húzott.
-Kinek van a legszebb barátnője?-Kérdezte széles mosollyal
-Kinek?-Néztél a szemébe
-Nekem!-Mondta majd megcsókolt majd mégegyszer.
Nem hagytátok abba. Csak akkor eszméltél fel amikor már sötét volt. Akkor te eltóltad magad és felvetted a törülközőtöket.
-Gyere-Nyújtottad felé a sajátját mire a párodnak leesett az álla.
Bementél a fürdőbe mire Osamu követett.
-Ezt komolyan gondolod? Te? Az a lány aki nem adja magát könnyen?
-Nem is adom! Még nem! De tudd, hogy borzalmasan szeretlek Osamu!
-Csak tudd, hogy én még annál is jobban (név)!
Na hát igen, befejeztem az első könyvemet és én elégedett vagyok. Még lesz egy epilógus ami a prison arc után játszódik!Bye-bye!
STAI LEGGENDO
Vedd észre, hogy belédszerettem!!! (Dazai × reader) ~BEFEJEZVE~
FanfictionSzerintem a címből minden kiderült, ez egy fanfiction! Te vagy a főszereplő itt, de ha szeretnéd, hogy jobban passzolj Chuuya hugához akkor vörös hajad lesz kék szemmel vagyis Chuuya lány verzió:) Te döntesz... Röviden a történet: Az elöbb megtudtad...