🍙5🍙

161 9 39
                                    

-Kageyori'den-

Shikazume-sama gittikten sonra Tomioka-sama ve İguro-sama yla biraz konuştuk. Sonra hepimiz normal işlerimize geri döndük. Ama içinde tuhaf bir his var. Umarım bir şey olmaz.

Gece olduğunda ben anırarak uyurken birden bazı kargaların başımda orkestra gibi sesler çıkarmasıyla uyanmak durumunda kaldım.

Kageyori: noluyo lan yine...

Karga: shikazume ve kardeşi kavga ediyor acil yardım lazım gaaak acil yardım lazım.

Ne! Ben o kıza demiştim bir kere şimdi azına şıççam onun. Katanamı alıp üstümü bile değiştirmeden shikazume-sama nın konağına koşmaya başladım. Geldiğimde herkes onları ayırmaya çalışıyordu. Direk kıza tekme atıp shikazume-sama dan uzaklaştırdım.

Amaya: ahhh ne yapıyosun sen!?

Kageyori: ben seni uyardım di mi!? Geri çekilin yoksa tekniğimden siz de etkilenirsiniz!

Amaya: ne yani bana mı saldıracaksın sıkıyorsa yapsana!

Kageyori: Gölge Nefesi 2. Şekil: Kabus.

Kız birden felç olmuş gibi yerde kıvranmaya başladı. Amacım da buydu zaten... Bütün hashiralar şok içinde bana bakıyordu.

Kageyori: bu tekniği kullandığımda rakip en büyük kabusunu görür hatta o kadar ileri gidip rakibe beyinsel hasar bile bırakabilirim. Siz iyi misiniz Shikazume-sama?

Shikazume: e evet. Teşekkür ederim çocuklar.

Kageyori: bu kızı İguro-sama ya emanet edip benim konağıma gidiyoruz. İtiraz kabul etmiyorum. Kanroji-sama, Kochou-sama sizde geliyorsunuz kızlar gecesi yapıyoruz.

Shikazume: ama-

Kageyori: İtiraz. Kabul. Etmiyorum.

Shikazume: t-tamam

Kageyori: beyler onu size bırakıyorum. Tekniğimin etkisi birazdan biter!

Tengen: anlaşıldı tamam merkez.

Kageyori: anlaşıldı merkez!

Ve benim konağıma doğru yola çıktık. Geldiğimizde ben direkt odama çıkıp yer yataklarını serdim.

Kageyori: buraya gelin. Siz burda bekleyin ben hemen atıştırmalık, bakım malzemesi falan getirip geliyorum.

Shikazume: kageyori gerçekten gerek yo-

Kageyori: itiraz yoooook.

Ben gittikten sonra odada konuşmaların olduğunu duydum ama önemsemedim. Hemen gerekenleri getirip odaya çıktım. Shikazume-sama ya da kendi kimonolarımdan birini verip onu yan odaya yolladım. 5 dk sonra geldiğinde sohbet etmeye ve bakım yapmaya başladık. İşin komik tarafı benim ERKEK olan kargam kiraku nun da bize katılması. Ona da ben kanat bakımı yaptım. Biraz daha oturup yattıktan 40-45 dk sonra shikazume-sama nın odadan dışarı çıktığını gördüm. Konağımın bahçesine çıkıp oturdu. Onun peşinden gidip arkasından yaklaştım...

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evettt yeni bölümü yazdımmm. Bu bölümde olaylar olaylar. Kafa dağıtma şekline düştüm böyle ağaya ihtiyacım var. Bölüm nasıl olmuş? Hepimiz amaya ya sövdük. Kageyori ağzının payını verdi ama. O zaman kapanış.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin