🍙12🍙

92 5 31
                                    

-Kageyori'den-

Shikazume-sama uyandı... İnanamıyorum... Görür görmez ağlamaya başladım. Oysa bana tebessüm ederek bakıyordu...

Kageyori: shikazume-sama *hıçkırık* s-siz uyandınız... A bekleyin kochou-sama yı çağırcam kendinizi yormayın.

Koşarak kochou-sama yı buldum hemen shikazume-sama nın yanına gidip muayene etti.

Shinobu: her ne kadar 1ay uyumuş olsan da hala tam iyileşmedin. Bir 2-3 hafta daha burda kal sonra durumuna bakarız. Kageyori-chan bu arada sen de göreve çıkmayacaksın. Oyakata-sama ikinizin bundan sonra beraber göreve çıkmasını istiyor. Shikazume iyileşene kadar yanından ayrılmassan sevinirim.

Kageyori: elbette kochou-sama. Ben ilgilenirim dert etmeyin.

Shinobu: şimdi çıkıyorum. Ve shikazume eğer o yataktan kalkarsan seni... Neyse anladın sen. Bayyy.

Shikazume-sama yla odada kaldığımızda onun yüzüne bakamıyordum. Ne de olsa hashira olsam da savaşta bir boka yaramamıştım. Shikazume-sama bana dönüp konuşmaya başladı.

Shikazume: kageyori sen iyi misin yaraların nasıl?

Kageyori: shikazume-sama ben... Çok özür dilerim...

Shikazume: özür dileme. Özür dilenecek bir şey yok.

Shikazume-sama nın gözlerine baktığımda canının yandığını gördüm. Hem de çok canı yanıyordu... Ona yaralarına dikkat ederek sarıldım. Bana karşılık verip sessizce ağlamaya başladı.

Shikazume: Rengoku... O... *ağlama sesleri*

Kageyori: o çok güçlüydü... Shikazume-sama çok özür dilerim... *ağlama sesleri*

İkimiz de bir süre böyle durduk sonra birbirimize baktık.

Shikazume: *nefes verir* iyi geldi kageyori sağol...

Kageyori: shikazume-sama... Acılarınızı içinize atmayın... *nefes verir* biraz yalnız kalmak ister misiniz?

Shikazume: evet lütfen...

Tam kapıdan çıkacakken bana seslendi arkamı dönüp ona baktım.

Shikazume: özür dileme. Tamam mı? Özür dilenecek bir şey yapmadın.

Tebessüm edip odadan çıktım.
.
.
.

Aradan bir kaç gün geçti. Ben odadan çıktıktan sonra diğer hashiralar gelmişler. O zaman ne yaşandı bilmiyorum. Peki şu an ne mi yapıyorum? Domuz kafaya söz verdiğim dövüşü! 8 kere falan dövüştük ama hiç birini kazanamadı. Kelebek konağında dövüştüğümüz için üçüzler tanjiro, zenitsu falan da izliyordu.

Tanjiro: vay canına çok iyi dövüşüyorsunuz kageyori-san.

Birden arkadan bir ses geldi.

??? : ONA DÜZGÜN SESLEN!

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Sürprizz yeni bölüm geldiii! Bölüm nasıldı? Biraz kısa oldu ama idare eder. Kageyori ve shikazume çok tatlılarrr 🥺🥺. Birde şey dicem ben şimdi herhangi bir kitaba size kendim hakkında bilgiler içeren bir bölüm atıyım mı? Kesinlikle adımı ve yaşımı söylemem haberiniz olsun. En sevdiğim anime hobilerim falan.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin