-Kageyori'den-
Birden uyku bastırmıştı. Gözlerimi kapattım. Açtığımdaysa bir kasabadaydım ve çocuk halindeydim üstüm başım da pisti. Neler oluyor be!? En son trendeydim. Kasabada yürürken bir yandan da mantıklı bir açıklama arıyordum.Aklıma gelen ilk şey bunun bir iblis kan sanatı olması. Mantıklı da. Biletlerimizi delen görevli de bir tuhaftı zaten. Yani bu teoriye göre şu an rüya görüyor olmalıyım. Yanlış hashira ya bulaştın iblis... Birden yere düşmemle afalladım. Bir kız başımda benimle alay etmeye başladı.
? : önüne baksana be pis şey!
Başka bir kızın konuşmasıyla sustu.
?? : amaya sadece yere düştü üstelik onu sen yere düşürdün özür dile.
Bekle amaya? Üstelik kızda shikazume-sama ya çok benziyor... Yoksa?
?? : sen iyi misin ben shikazume. Kardeşim amaya nın kusuruna bakma.
Kageyori: önemli değil shikazume s- neyse boşver ben de kageyori. Memnun oldum...
Shikazume: kalcak bir yerin... Var mı?
Kageyori: pek.. Sayılmaz.
Shikazume: tamam o halde bizimle kal hadi gel!
Beni kolumdan sürükleyerek bir eve getirdiler. İçeri girdiğimizde shikazume -ki ona sama dememek benim için çok zor- babasıyla konuşmaya gitti. Geldiklerinde her ne kadar benden hoşlanmasalarda sanırım ayak işlerini yaptırtmak için kabul ettiler. Beni ise shikazume- samanın ısrarları sonucunda onun odasına yerleştirdiler. Beni odasına götürüp kapıyı kapattı.
Shikazume: şimdi daha iyi misin?
Kageyori: evet teşekkürler minettarım.
Shikazume: *kıkırdar* önemli değil. Hadi şunları giy de işleri halletmeye başlayalım.
Kageyori: tamamdır komutanım. *asker selamı*
Evin bütün işlerini yaptıktan sonra tam dinlenmek için odamıza gidiyorduk ki shikazume-sama nın şerefsiz babası bizi çağırdı. Sonraysa... Anlatmak bile istemiyorum.
Aradan bir iki gün geçti. Rutinimiz hep aynıydı. Birden shikazume-sama uyumaya çalışırken benimle konışmaya başladı.
Shikazume: kageyori ben amaya ile evden kaçıcam... Sen de-
Kageyori: lüzumu yok siz gidin ben arkanızı toparlarım merak etme.
Shikazume: ama-
Kageyori: dediğim gibi lüzumu yok.
Sonunda kabul etmiş olacak ki susup sırtını bana döndü. Ama biraz yalan söylemiş olabilirim. Sadece o pisliklerin ölümünü görmek istiyorum zaten eğer teorim doğruysa burdan çıkmak için ölmem gerekiyor. İblisin olması işimi kolaylaştırır.
Ertesi gece o ikisi çıktıktan bir yarım saat sonra iblis geldi zaten. Bu şerefsiz köpeklerin dünyadan silinmesini izlemek eğlenceliydi. Sonrasında bana döndüğümde kollarımı açtım ve...
UYANDIM. Trendeydim. Sorun yok. Bir dk bu ip ne? Eğer bu bir iblis kan sanatıysa iblisin bizi öldürmesi gerekiyor... Merkez çekirdeği! Tabi ya. O zaman planını çözdüm iblis şansına küs. İpi kestim sonra gözüm Shikazume-samanın ipine takıldı. Onu da kestim. Bekle... Neden trenden ahtapot kolları gibi bir şeyler kıvranıyor. Ben hepsini keserken Nezuko-chan da diğerlerini uyandırmaya çslışıyordu.
Kageyori: nezuko sen diğerlerini uyandır ben de şunları halledeyim.
Nezuko: hmmmp hmp.
Sanırım tamam dedi. Neyse diğer vagonlara gidip ahtapot kollarını kesmeye başladım. Bizim vagona döndüğünde ise Shikazume-samanın arkasında bir kol vardı.
Kageyori: gölge nefesi 6. Şekil yıldız kayması.
Kolu kesince Shikazume-sama ya baktım.
Kageyori: siz iyi misiniz?
Shikazume: evet neler oluyor burda?
Kageyori: bu trendeki iblisin kan sanatı etkisindeydik.
Shikazume: tamam bahse varım bu iblis bir alt ay.
Kageyori: bence de ama yakınlarda başka iblislerde olmalı. Yoksa bu göreve sadece Rengoku-sama ve çocuklar yeterdi bizi göndermezlerdi.
Shikazume: haklısın.
Sarı çocuk hariç herkes uyanmıştı.
Kageyori: bence rengoku-sama, sarı çocuk ve nezuko trendeki leri korusun. Tanjiro ve domuz kafa alt ayı biz de diğer iblisi halledelim.
Shikazume: iyi fikir sana uyar mı rengoku?
Rengoku: uyar. Tamam o halde siz ikiniz gidin. HEMEN!
Shikazume-samayı kolundan tutup pencereye sürükledim. Sonraysa aşağı atladım.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Yihuuu yazar-chan geri döndüü. Dünkü maçı izlediniz mi? HARİKALARDI SULTANLARIM. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷Milli sevincimi gösterdiğime göre şimdi sıra sorularda. Bölüm nasıldı? Sizce sonraki bölümde ne olcak?
Unutmadan söyleyim Shikazume Sugelisli nin karakteri onunda Shikazume Chiaki kitabını okumayı unutmayın çünkü kitaplar ortak.Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER)
FanfictionHashiralara katılan yeni hashira. İşte karşınızda Kageyori Hinakomi. Seira_Yosei ile ortak kitap