-Kageyori'den-
Raito ve Kaku-san arasındaki gereksiz gerilim fark edilmeyecek gibi değildi. Hadi Raito'yu anladım. Bu mal her zaman gıcıktır ve insanları gıcık eder. Peki Kaku-san?
Raito: her neyse. Sen ne bok yedin de bu hale geldin?
Kageyori: üst ay bir canım. Sana da tavsiye ederim. Sohbeti sarıyor.
Raito: yok ben almayım. Sen bana yetiyorsun. Fazlasına hiiç gerek yok.
Kaku-san a dönüp bana baktı ve fısıldayarak konuşmaya başladı.
Raito: bir de bu eleamanın olayı ne?
Ne dediğini anlamadığımı fark edince omzundaki Shiyo'yu gösterdi. Beyaz gelincik Kaku-san a hırlıyordu ve nedensiz hırçınlaşmıştı. Birden Shiyo Raito'nun omzundan atlayıp Kaku-san a saldırdı. Ben yataktan kalkamadığım için müdahale edemezken odanın içinde bir patırtı oldu ve Raito zavallı Shiyo ile birlikte camdan aşağı düştü. Nasıl olduğunu inanın anlamadım. Ben şaşkınca cama bakarken içeri Shikazume-san, Sanemi ve İguro-sama girdi. Onlar girdikten sonra sohbet etmeye başladık zaten.
.
.
.Tomayu, İguro: siz ne zaman evleniyorsunuz?
Onların sorusuyla ortama bir sessizlik çöktü. Ürkütücü bir sessizlik...
Kimseden ses çıkmayan sessizliği odanın kırılan camı böldü. Herkes yerinden fırlayıp cama doğru bakarken ben de Raito adlı şahıs sayesinde bu tarz şeylere oldukça alışkındım ne yazık ki.
Sanemi: noluyor lan!? Cam niye kırıldı aq!?
Birden pencereden içeri zıplayarak giren Raito çoğu kişinin kafasında bir soru işaretine neden olmuştu.
Raito: tamam bütün bu saçmalıkları bir kenara bırakalım. Seninle konuşmam lazım.
Kageyori: neden?
Raito: ya boş ver nedenini konuşmamız lazım.
Kageyori: göt korkusu seziyorum.
Tek kaşımı kaşdırarak söylediğim şey karşısında iç çekmekle yetindi. Tabii ki haklıyım.
Raito: eveeet göt korkusu seziyorsun çünkü göt korkusu yaşıyorum.
Kageyori: gene ne bok yedin?
Birden araya giren sanemi bizim aşşırı mantıklı konuşmamızı böldü.
Sanemi: asıl sen kimsin aq!?
Raito: be-
Kaku: bilmem ne nefesi kullanıcısı bay kendini beğenmiş ve vahşi gelinciği.
Ortamdaki saçma bakışma bitsin diye sözü devraldım.
Kageyori: bu Raito. Omzundaki de Shiyo.
Sanemi: eee?
Kageyori: eeesi yok. Gelmişler işte. Şimdi izin verirseniz bu beyinsiz, aptal, salak, mal arkadaşım kılıklı şaklabanın derdini öğrenmem lazım.
Raito ben ona her hakaret ettiğimde kalbini tutup sanki vurulmuş gibi yaparken yere yığılmıştı. Shiyo da sanki kanaması varmış gibi yapıyordu.
Onlara göz devirdim. "Derdin ne lan senin? "
Raito: tamam ya. Söylüyorum.
Yerde doğrulup bağdaş kurdu ve önüme oturdu.
Raito: bu seneki yıldız ışığı festivaline gelecek misin?
Kageyori: evet de sana ne bundan?
Raito: muhtar fenerleri hazırlamamı istedi. Yani gelip gelmeyeceğini öğrenmem lazımdı.
Sinirle burun kemerimi sıktım. Bu mal ne saçmalıyor aq.
Kageyori: sen iblis avcısı değil misin? Niye sen yapıyorsun?
Raito: muhtarın canı öyle istemiş. Niye bana soruyorsun?
Kageyori: olm. Yalanını sikeyim senin. Herkes kendi fenerini kendi yapıyor ya. Bari düzgün yalan söyle lan.
Raito: off. Hemen anladın.
Kageyori: düzgün yalan söyle o zaman.
Herkes bizim çok aşırı mantıklı konuşmamızı dinlerken bir bana bir de Raito ya bakıyordu.
Shikazume: ben anlamadım. Ne oluyor burda?
İguro: ben de anlamadım. Anlayan olduğunu da sanmıyorum.
Sanemi: ben de..
Sertçe nefes verip Raito'nun yakasını kavradım.
Kageyori: Öt. Hemen. Şimdi.
Raito yutkunup başını geriye attı ve bana baktı.
Raito: sadece ustam sevgilin olup olmadığını öğrenmemi istedi o kadar.
Bunun doğru olduğunu biliyordum çünkü Akemi-sensei böyle bir şey yapardı. Derin bir nefes verip Raito'nun yakasını bırakıp arkama yaslandım.
Kageyori: yok. Şimdi gidebilirsin.
O sırada içeri giren Tomioka-sama ile Raito pis pis sırıtıp bana döndü.
Raito: emin misiiin?
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Saçmalıklarla dolu bir bölümle karşınızdayım. Evet çok saçma bir bölümdü kabul ediyorum ama biraz eğlence falan hiç fena olmaz dedim. Sizce nasıl olmuş? Bakalım sonraki bölümde ne olacak. Tahminlerinizi bekliyorum.Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER)
FanfictionHashiralara katılan yeni hashira. İşte karşınızda Kageyori Hinakomi. Seira_Yosei ile ortak kitap