🍙11🍙

112 6 74
                                    

-Kageyori'den-

Uyandığımda bütün hashiralar başımdaydı ve bana endişeli gözlerle bskıyorlardı. Ağladığım ve şıçrayarak uyanmak benim için çok normal olsa da onlar için değildi sanırım.

Shinobu: kageyori-chan sen... İyi misin?

Kageyori: elbette iyiyim merak etmeyin. Şey lavaboya gidebilir miyim kochou-sama.

Shinobu: elbette ama iyi misin gerçekten...

Kageyori: dediğim gibi sorun yok yüzümü yıkamak istiyorum sadece.

Shinobu: peki...

Lavaboya gidip yüzümü yıkadım ve normale dönmek için en az bir yarım saat orada bekledim.

_o sırada hashiralar_

-3. Kişi ağzından-

Mitsuri: kageyori-chan çok kötü görünüyordu...

Tengen: rengoku nun ölümü hepimizi çok etkiledi ama kageyori nasıl öldüğünü kendi gözleri ile gördü. Çok etkilenmiş olmalı.

Shinobu: psikolojisinin bu kadar kötü olması yaraları için iyi olmaz. Ne yapıp ne edip moralini yerine getirmeliyiz.

Sanemi: bir ölüm onu bu kadar etkileyecekse hashira olmamalıydı. Bu onun kendi zayıflığı.

Obanai: sanemi ağzından çıkanı kulağın duyuyor mu senin!? Kızın gözü önünde rengoku öldü! Etkilenmesi çok normal!

Sanemi: beni ilgilendirmez. Ben gidiyorum!

Rüzgar hashirası kapıyı çarparak dışarı çıktığında herkes birbirine baktı.

Muichiro: kageyori-chan ın moralini yerine getireceksek aklını bu konudan uzaklaştıralım. Ve ne yapacağımız Bana fark etmez ne de olsa unutucam.

Bütün hashiralar ona biraz tebessüm ettikten sonra kageyori ile biraz sohbet etmenin iyi olcağını düşündüler.

Ve beklenen kişi sonunda içeri terfi etti.

-Kageyori'den-

İçeri girdiğimde hepsi susup bana baktılar. Sonra ben yatağıma oturunca sohbet etmeye başladık. Amaçlarını anlamıştım ama umursamadım. Birden kapı şiddetle açılıp içeri 3figür bodoslama atladı. Ve biri bana sarılıp salya sümük ağlamaya başladı.

Zenitsu: çok korktum kageyori-san WAĞĞĞĞ!

Tanjiro: *zenitsu yu yakasından çekip kafasına yumruk atar* ZENİTSU DAHA YENİ UYANDI! Onun kusuruna bakmayın kageyori-san.

Kageyori: *kıkırdar* önemli değil tanjiro-san.

İnosuke: *biraz sesi titreyerek* NE BİÇİM HASHİRASIN SEN YARALANDIN VE UYUDUN! *meşe palamudu fırlatır* BU DA SENİN CEZAN!

Kageyori: *kocaman bir kahkaha atar* HAHAHAHAHAHAHAHAH hiç güleceğim yoktu domuz kafa. Ve sana şok olcağın bir şey söyleyim mi?

İnosuke: SÖYLE NEYMİŞ O?

Kageyori: hashirayız falan ama bizde insanız. Ve YARALANABİLİYORUZ. Bu arada palamut için sağol. İyileşince seninle dövüşeceğime dair sana söz veriyorum.

İnosuke: NE VALLA MI!

Kageyori: valla hadi çıkında biraz dinleneyim.

Üçü aynı anda: TAMAM!

Üçlü çıktıktan bir süre sonra hashiralarda çıktı. Bir süre uzandıktan sonra yan tarafımdaki baygın olan shikazume-sama ya döndüm.

Kageyori: savaş esnasında nerdeyse hiç bir şey yapmadım ama en az yarayla atlatan yine benim... Shikazume-sama özür dilerim... Lütfen bir an önce uyanın... Beni duyabildiğinizi biliyorum.. Hissediyorum... *gözünden yaş gelir* iyi geceler shikazume-sama.

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin