🍙24🍙

76 3 18
                                    

-Kageyori'den-

Shikazume: kageyori... Sen Tomioka'dan mı hoşlanıyorsun?

N-ne!? Hoşlanmak mı!? B-ben..
O kadar utandım ki hemen ellerimle yüzümü kapattım. Parmaklarımın arasından Shikazume-sama ya baktığımda ise bana gülüyordu.

Shikazume: sormama gerek yok sanırım.

Kageyori: o-onu gördünüz değil mi..?

Shikazume: neyi gördük mü?

Kageyori: şeyi işte!

Shikazume: *güler* gördük gördük.

Kageyori: offf çok utandım ya. *yüzünü ellerine gömer*

Shikazume: ben hala soruma cevap alamadım. Hoşlanıyor musun Tomioka'dan?

Kageyori: offf bilmiyorum! Yani birinden hoşlandığını nasıl anlarsın ki!?

Shikazume: hmmm emin değilim.. Peki Tomioka hakkında ne düşünüyorsun?

Kageyori: yanii... Tomioka-sama kibar biri. Sessiz biri ama insanları düşünüyor. Sohbet ettiğimiz zaman beni hep dinliyor. Üstelik çok da güçlü. Ve...

Shikazume: ve?

Kageyori: tatlı biri... Sanırım...

Shikazume: *kıkırdar* ship ship ship ship.

Kageyori: *yüzüne yastık bastırır* ya yapmayın! Bu çok utanç verici!

Biz böyle konuşurken -konuşmaktan kastım Shikazume-samanın beni utandırması- saat çok geç olmuştu. Konuşurken uyuyakalmışız zaten..

_o sırada erkekler cephesi_

-3. Kişi'den-

Odaya girdikleri anda rüzgar hashirası odada soğuk rüzgarlar estirmeye başladı. Siyah saçlı genç arkası dönük olmasına rağmen yayılan o soğuk enerjiyi hissediyordu. Önüne dönmeye de hiç niyeti yoktu. Ta ki yakasından çekilip zorla önüne döndürülene dek.

Sanemi: bana bak Tomioka bundan o kadar kolay sıyrılamazsın.

Giyuu: neyden o kadar kolay sıyrılamam..?

Sanemi: bilmezden gelme! Biliyorsun!

Giyuu: evet... O bir kazaydı..

Sanemi: kazaysa kaza ben sana başka bir şey dicem. Kageyori'ye abayı yaktın mı lan sen?

Giyuu: *içinden* belli oluyor mu ya...
*dışından* ... Yanii...

Sanemi: bunu evet olarak alıyorum. Bana bak onu üzersen o ******** var ya sen ***  ******** sokarım.

Giyuu: *yutkunup kafa sallar*

Sanemi: güzel. O zaman yatıyorum ben.

Rüzgar hashirası yattıktan sonra Tomioka Giyuu tüm gece boyunca uyuyamadı... Sabaha karşı biraz uyuyabilmişti ancak. Sabah kalkıp az uyumanın da etkisiyle uyku sersemi bir şekilde konakta yürüyordu ki bir şeye çarptı.

Kageyori: Tomioka-sama... Siz iyi misiniz?

İçinden siktir diye geçirdi genç adam kıza baktığında ise üzerine üniformasını çoktan giymiş ona baktığını gördü.

Giyuu: evet evet iyiyim.. Sadece gece uyuyamadım.

Kageyori: anladım. *gülümser* o zaman bugün dinlenin eğer bu gece göreviniz olursa yaralanmanızı istemem.

Giyuu: *kızarır* t-teşekkürler. Sen nereye gidiyorsun?

Kageyori: Shikazume-sama ve Uzui-sama ile görevimiz var. Gitmek için shikazume-sama yı bekliyorum.

Giyuu: anladım.. Umarım sağ salim dönersiniz..

Kageyori: merak etmeyin! O iş bizde!

Genç adam kızın bu enerjisi karşısında az da olsa gülümsedi. Tam da o sırada arkadaşları yanlarına geldi.

Shikazume: ben hazırım kageyori. Hadi gidel- ah günaydın Tomioka.

Giyuu: günaydın. Görevde başarılar.

Shikazume: sağol. Hadi gidelim kageyori. Tengen bizi bekliyor.

Kageyori: hai! Sonra görüşürüz Tomioka-sama!

Giyuu: görüşürüz.

Genç adam kızlar görevlerine doğru giderken arkalarından izledi. Görüş açısından çıktıklarında ise konağına girdi.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Wuhuuuu yeni bölümm! Evet son iki bölüm ship ağırlıklıydı. Bölüm nasıl olmuş? Sizce Festival bölgesi arc'ında neler olacak? İguro nerde? Daki ve gyutaro yu yenebilecekler mi? Giyuu ve kageyori daha fazla ship scene yaşarlar mı sizce yaşarlarsa nasıl olur? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!




KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin