-Kageyori'den-
Sabahın 5'inden beri Tanjiro, İnosuke ve Zenitsu'yu eğitmeye çalışıyorum. Ve bu inanılmaz yorucu bir şey! Yani anlatılmaz yaşanır. İnosuke'nin iki de bir " Hadi dövüşelim!" Demesini mi deyim? Yoksa Zenitsu'nun "çok yorulduuuğm" Diye zırlamasını mı? Yeminle aralarında bir normal Tanjiro var o da çok normal biri değil yani.
Sanırım baya bir antrenman yapmıştık çünkü vakit öğlen olmuştu. Kılıcımı kınına koyup yanlarına gittim.
Kageyori: biraz mola verelim. Yemek falan yiyip gelin.
Tanjiro: *eğilir* teşekkürler kageyori-sama!
Kageyori: eğilmene gerek yok Tanjiro-san bir hashira olarak benim görevim bu.
Tanjiro: yine de teşekkürler.
Kageyori: *tebessüm ederek* rica ederim. Hadi gidin biraz dinlenin.
Tanjiro: hai!
Tanjiro bunu dedikten sonra zenitsu ve inosuke yi enselerinden tutarak konağın dışına doğru sürükledi. Bende konağımın bahçesinde yalnız kalınca kılıcımı bilemeye başladım. Aradan bir yarım saat geçti geçmedi birinin yanıma geldiğini hissettim. Arkama döndüğümde Shikazume-sama nın geldiğini gördüm.
Kageyori: *kılıcının keskinliğini kontrol eder* iyi olmuş... Merhaba Shikazume-sama nasılsınız?
Shikazume: iyiyim kageyori. Sen?
Kageyori: biraz yorgunum.
Shikazume: tabii o bücürlere bir şeyler öğretmek zor olmalı.
Kageyori: zor demeyelim de.. Biraz zahmetli evet.
Shikazume: tabii canım öyledir kesin! Ha bu arada Tengen ikimizi bir göreve çağırdı.
Uzui-sama? Görev? Çağırmak?
Kageyori: bir göreve 3 hashira biraz fazla değil mi? Nasıl bir görev ki bu?
Shikazume: detayları bilmiyorum. Ama evet 3 hashira biraz fazla haklısın bu konuda. Bence gidip Tengen e soralım bitsin gitsin.
Kageyori: bu konuda haklısınız sanırım. O zaman gidelim de öğrenelim şu görevin detaylarını.
.
.
.ŞAKA YAPIYOR OLMALISIN!
Ben ağzım 2 karış açık bir şekilde Uzui-sama nın ✨ çok gösterişli✨ planını dinlerken yanımdaki Shikazume-sama da çocukların makyajına bakıp bakıp sırıtıyordu. Biz şu an nerde miyiz? Festival bölgesindeyiz!
Kageyori: plan iyi idare eder ama 3 hashira olmamızı kullanmalıyız bence.
Tengen: nasıl olacak o iş?
Kageyori: her birimiz çocuklar içerideyken evi dışardan gözetlicez. Böylece iblisin onların yenemeyeceği düzeyde çıkması ihtimaline karşı hazırlıklı oluruz.
Shikazume: kageyori haklı. Bence bu daha çok işimize yarar.
Tengen: gösterişli bir plan! Ben varım peki kim kimin evinde nöbet tutacak?
Kageyori: inosuke benim lafımı az da olsa dinliyor. Ben inosuke yi, Shikazume-sama tanjiro yu, Uzui-sama siz de zenitsu yu alır.
Tengen: tamamdır!
Shikazume: tamam...
Kageyori: ve son bir şey.. Uzui-sama makyaj konusunda çok kötüsünüz. Makyajlarını tekrar yapsam olur mu?
Tengen: iyi al bakalım. *bezi fırlatır*
Bezi havada yakalayıp inosukenin zorla giydiği kimonosundan tutup zorla makayajını silip tekrar yaptım. Bu çocuk konuşmadığı zaman benden fazla dişil enerji saçıyor...
Kageyori: *arkasını döner* nasıl olmuuuş?
Tengen: bu konuda çok yeteneklisin..
Kageyori: daha önce festival bölgesini bir kaç kez göreve gelmiştim. Ordan biliyorum. Sıra sizde beyler. Hihihi.
En sonunda hepsinin işini bitirip onlara uzuuun bir nutuk çektikten sonra hazırdık. Shikazume-sama turuncu, bende mor renkli kimonolarımızı giyip dışarı çıktık. Şimdi sırada çocukları satmak var!
Biz yolda yürürken bir adam gelip beni ve shikazume-sama yı işaret etti.
Adam: bunları ne kadara verirsin?
Hasss- bunu hesaba katmamışız.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
İvittt uzun bir aradan sonra bu kitaba bölüm attııııım. Bölüm nasıldı? Sonraki bölümde ne olacak sizce? Yorumlarınızı bekliyorum.Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER)
FanfictionHashiralara katılan yeni hashira. İşte karşınızda Kageyori Hinakomi. Seira_Yosei ile ortak kitap