🍙3🍙

246 16 97
                                    

-Kageyori'den-

Biz chiaki-sama ile bir süre konuştuk açıkçası çok eğlenceliydi. Biz konuşurken İguro-sama çok endişeli bir şekilde Chiaki-sama ya bakıyordu.

Shikazume: ya benim için mi endişelendin sen.

Obanai: tabiki endişelendim. Hepimiz 3 hafta boyunca nerdeyse hiç gülmedik biliyor musun?

Shikazume: ya sizi yerim ben gel hadi.

İkisi bir süre sarıldılar.

Shikazume: siz de gelin.

Bütün hashira lar chiaki-sama ya sarılırken ben de onları izledim. Daha önce hiç arkadaşım olmamıştı. O yüzden bu beni gerçekten iyi hissettirdi. Chiaki-sama nın kargası da olaya dahil olunca chiaki-sama  sanırım duygulandı.

Shikazume: OhO siz beni böyle özlemeyin ama kendimi kötü hissettim şimdi.

Hepimiz gülümsedik. Bu ortamdaki herkesi -özellikle chiaki-sama nın- bir gün en çok korumak istediğim insanlar olcağını bilmiyordum.
.
.
.

Akşam evde sıkıntıdan ne bok yiceğimi düşünürken aklıma kelebek konağındaki kelebekler geldi. Boş zamanlarımda onları izlemeyi sevdiğim için oraya gideyim dedim. Kelebek konağına geldiğimde kelebekleri izleyen bir Chiaki-sama yla karşılaştım.

Kageyori: merhaba chiaki-sama.

Shikazume: bana shikazume de.

Baya şaşırdım. O yüzden kendimi soru sormak zorunda gibi hissettim.

Kageyori: iyi ama neden?

Shikazume: Seni ilgilendirir mi!?

Biraz tırstığım için yerimden şıçradım. Chiaki-sama derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

Shikazume: otur.

Ben oturduktan sonra nedenini söyledi.

Shikazume: o soyadını taşımak bile istemiyorum.

Fazla meraklı görüneceğimi biliyorum ama sormadan edemedim.

Kageyori: neden?

Shikazume: baştan anlatsam iyi olacak.

Chiaki-sama bir süre kelebeklere baktı sonra anlatmaya başladı.

Shikazume: ailem ben küçükken bana ve kardeşime şiddet uygulardı. *kolunu sıyırıp bir iz gösterir* bak bu da onun izi. Ben artık dayanamayıp küçük kardeşim amaya ile birlikte evden kaçtım. Biz kaçtıktan 1-2 saat sonra evden kan kokusu gelmeye başladı. Eve dönüp neler olduğuna baktığımızda...

Kageyori: iblisler tarafından yenmişlerdi değil mi?

Shikazume: *başıyla onaylar* o gün amaya olanlardan beni sorumlu tuttu. O gün iblislerden intikam almaya ant içtim.

Yavaşça başını bana doğru çevirirken ben bir anda ona sarıldım. Biraz da sıkarak... Sanki hiç bırakmayacakmış gibi... Chiaki... Hayır Shikazume-sama önce bir süre durdu sonra oda bana sarıldı. Sanki buna ihtiyacı varmış gibi... Biz ayrıldıktan sonra bana dönerek.

Shikazume: peki sen? İblis avcıları birliğine katıldığına göre sende pek hoş şeyler yaşamamışsındır.

Kageyori: doğru... * üniformasından bir kılıç parçası çıkarır (hani rengokunun alevli şeyi var ya o nun 8 köşeli yıldızlı hali) * bakmak ister misiniz?

Shikazume: evet. Bu kimin?

Kageyori: ustamındı... Ben ailemi hiç tanımadım beni ustam Hinakomi ishida büyüttü. Gölge nefesini geliştiren kişi... Ustam beni iblis avcısı olmak üzere eğitti. Çok mutluydum çünkü benim babam gibiydi. Biz ikimiz bir aileydik... Sonra... Ben 12 yaşındayken bir görevi esnasında öldü. O gün o kadar canım yanıyordu ki içimden sadece iblis kesmek geliyordu. O yıl iblis avcıları birliğine katıldım.

Shikazume: *sırtını sıvazlar* gerçekten çok üzüldüm...

Kageyori: neyse geçmiş geçmişte kaldı. Hadi gelin shikazume-sama sizi odanıza götüreyim. Sonra yarın sizi favori mekanıma götüreyim de keyfimiz yerimize gelsin.

Her ne kadar gülümsemeye çalışsam da sadece üzüntüm belli olmasın diye yapıyorum.

Shikazume: peki. Ama bana sama demek zorunda mısın?

Kageyori: dediğim gibi ben benden güçlü olan herkese sama derim

Shikazume: pekii. O zaman yarın görüşürüz.

Kageyori: görüşürüz!

_sabah yolda_

Kageyori:... Gerçekten çılgıncaydı.

Shikazume: iyiymiş.

Biz ikimiz konuşurken arkamızdan bize doğru son hız koşan bir adet uzui-sama nın olduğunu fark edince durduk.

Tengen: selam naber?

Shikazume: iyiyiz sen nasılsın tengen?

Tengen: iyiyim. Ve seni bulunduğuma çok sevindim kageyori-chan!

Kageyori: * bıkkın bir sesle* yine ne oldu?

Tengen: eee beni evden kovdular. Acaba diyorum...

Kageyori: bok ye hayatta yardım etmem!

Tengen: ama..

Kageyori: *tengenin karnına tekme atar* artık ne odunluk yaptıysanız bu da benden size ceza uzui-sama!

Tengen: acıdı!

Kageyori: acısın diye vurdum zaten. Gidelim mi shikazume-sama?

Shikazume: olur. *fısıldar* tengen e niye vurdun?

Kageyori: *fısıldar* karılarıyla arasını yapmaktan bıktım!

Shikazume: anlıyorum. Hadi gidelim.

Ve iki kız arkalarında can çekişen bir adet tengen bırakarak yemek yemeye gittiler.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Yihuuu bir bölümün daha sonuna geldik bölüm nasıldı? Shikazume ve kageyori nın dertleşmesi çok tatlıydı değil mi?

Sugelisli nin hikayelerini de okuyun ha ne de olsa onla kitaplarımızı birleştirdik. Ve çok güzel kitaplar yazıyor.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin