🍙13🍙

104 5 41
                                    

-Kageyori'den-

Birden arkamda aynı anda bağıran sanemi-san la shikazume-sama yı görünce yüreğime indi demesem yalan olur. Bir shikazume-sama ya bir de sanemi-san a bakıyordum. Ha birde inosuke arkamdan bana saldırmaya kalktı. Onu tek hamlede mat edip yere yapıştırınca aramızdaki bu rahatsız edici sessizlik bitti.

Sanem: SEN BİR HASHİRAYLA NASIL KONUŞUYORSUN LAN! O SENİN ÜSTÜN!

Tanjiro: a-ama kageyori-san rahatsız olmuyor.

Shikazume: kageyori-SAN mı kageyori-SAMA mı?

Tanjiro: Ka-kageyori-sama.

Shikazume: güzelll bir daha kageyori-san dediğini görmeyim ona göre.

Tanjiro: A-anlaşıldı.

Ben gözlerimi fal taşı gibi açıp olanları izliyordum. Tanjiro korkudan nerdeyse altına etcekti.

Kageyori: heyy tanjiro-san isterseniz siz gidin zaten inosuke de dövülmeye doydu değil mi inosuke?

İnosuke: HAYIR KAMOMORİ-SAMA BİR DAHA!

İnosuke ye "defol git" Bakışlarımı gönderdikten sonra hepsini yolladım. Sonra shikazume-sama yla sanemi-san a döndüm.

Kageyori: shikazume-sama henüz iyileşmediniz yataktan kalkmamalısınız.

Sanemi: ben de öyle dedim ama dinliyor mu sence? Hem bunu yaralı olduğun dönem konaktan kaçan senin söylemen biraz ironik.

Kageyori: sanemi-san!

Sanemi: bir şey demedim ben!

Sanemi-san saçlarımı karıştırdıktan sonra shikazume-sama şaşkınlıkla bir bana  bir de sanemi-san a baktı.

Shikazume: şu an senin sanemi ye "sanemi-san" Diye hitap etmene mi şaşırayım yoksa onun senin şaçlarını karıştırmasına mı?

Kageyori: bilmem.

Sanemi: beni alakadar etmez. Hadi yürü de shinobu yakalanmadan seni odana götürelim.

Shikazume: doğru diyorsun. *vucüdü titrer* yakalarsa ölmekten beter eder bizi.

Kageyori: yürüyün o zaman.

Shikazume-sama yı kochou-sama ya yakalanmadan yatağına yatırmayı başardık. Sanemi-san da biraz daha kaldıktan sonra gitti zaten. Gece olunca yatmaya hazırlandık.
Ve buraya bir dipnot düşeyim shikazume-sama daha iyileşmediği için geceleri de kelebek konağında kalıyorum. Yattığımda shikazume-sama ya o aklıma takılan soruyu sordum.

Kageyori: bugün neden tanjiro-san ın bana öyle hitap etmesine kızdınız?

Cevabı çok merak ediyordum. Yataklarımız yan yanaydı. Yatarken kafasını benim tarafıma doğru çevirip derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
.
.
.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Eveeet bir bölümün daha sonuna geldikkkk. Bölüm nasıldı? Ve evet biraz kısaydı kabul ediyorum. Bakalım shikazume ne diyecek. Ve tekrar hatırlatıyorum. Sugelisli nin Shikazume Chiaki kitabıyla kitaplarımız ortak onu kitabını da okursanız daha iyi anlarsınız. O zaman kapanış.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin