🍙21🍙

80 4 38
                                    

-Kageyori'den-

Yemek yerken Kaku-san ın konuşmasıyla ona döndüm.

Kaku: neden yanımızdan ayrılıp buraya geldin yani... Buraya gelmen nasıl desem biraz... Tuhaf?

Kageyori: yanınızdan ayrılıp buraya gelmedim ki. Oyakata-sama beni çağırmıştı. Onun yanına gidip boş zamanım olduğunu fark edince buraya geldim.

Tomayu: oyakata-sama mı? Bak bu biraz tuhaf ne için çağırmış ki seni?

Kageyori: *suçlu bir gülümseme* önemli bir şey değil canım.

Kayimi: *shikazume ye yanaşır* gördün mü? Bir şey saklıyor demiştim.

Shikazume: *fısıldar*önemli bir şey olduğunu sanmıyorum...

Kayimi: bence önemli baksana şunun suratına.

Shikazume: haklısın...

Kayimi: ne konuştunuz?

Kageyori: şey aaaa ıııı...

Shikazume: kageyori.. Bir şey mi saklıyorsun?

Kageyori: tabiki hayır! Sadece... Söyleyeceğim şeye olan tepkinizi tahmin edemiyorum shikazume-sama.

Shikazume: ne? Hadi söyle artık şunu.

Kageyori: hani tanjiro, inosuke ve zenitsu var ya..

Shikazume: evet nolmuş o bücürlere?

Kageyori: oyakata-sama onları eğitmeni istedi..

Shikazume: bekle bir saniye.. Doğru mu duydum ben.

Kageyori:* başını sallar*

Shikazume: tamam... Peki bunu niye senden istedi? Başka hashiralar da var!

Kageyori: mantıklı düşünürsek en uygun hashira benim..

Shikazume: bu konuyu sonra konuşucaz geç oluyor gitmemiz lazım.

Kageyori: haklısınız.

Biz shikazume-sama ile diğerleriyle vedalaştıktan sonra konaklarımıza doğru yola çıktık. En yakın konaklardan biri benimki olduğu için önce ben konağıma gidecektim. Komağımın önüne geldiğimizde bahçeden birtakım sesler geliyordu. Shikazume-sama ya sessiz olun yaptıktan sonra duvardan atlayıp bahçeye girdik. Ve gördüğümüz manzara oldukça şaşırtıcıydı.

Kageyori: sizin burda ne işiniz var?

Sanemi: kageyori, shikazume geldiniz mi ya..?

Kageyori: sanemi-san acaba neden zenitsu nun yakasını tutup sanki ona yumruk indirecekmiş gibi durduğunuzu sorabilir miyim?

Zenitsu: çünkü beni öldürecek! WAAAA!

Sanemi: sen sus! Hem kageyori nin konağına izinsiz giriyorsunuz hemde haklı duruma geçmeye çalışıyorsun!

Kageyori: şey sanemi-san.. Konağıma girmek için izinleri var.

Sanemi: sebep?

Kageyori: oyakata-sama onları eğitmeni istedi.

Sanemi: NE!?

Shikazume: evet bende şaşırdım. Bu konuyu onunla sonra konuşucaz.

Kageyori: hehehehe şey saat geç oldu ya. Siz gidip dinlenin görevden dönmüşsünüzdür şimdi.

Bunu söyledikten sonra hiç bir şey söylemelerine müsaade etmeden hepsini kapı dışarı ettim. Birden aklıma bir şey geldi. Shikazume-sama ya ustamın evini nasıl bulduğunu sormadım. Neyse sonra sorarım. Yatak odama gidip sevirem uzandıktan sonra kiraku geldi.

Kiraku: napıyon len?

Kageyori: iyiyim. Sen?

Kiraku: idare ediyoruz işte. Yarın napacan? Gaak.

Off bir de o mesele vardı değil mi?

Kageyori: yaparım bir şeyler sen dert etme. Bir şey dicem. Shikazume-sama ya ustamın evinin yolunu sen mi gösterdin?

Kiraku: yooo. Neyse sana iyi geceler.

Kageyori: sanada iyi geceler.

Kiraku da göstermediyse nasıl buldu ki?

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evetttt bu kitaba bölüm attım! Yaşasın! Neyse bölüm nasıldı? Kageyori kamaboko squad ı nasıl eğitim sizce? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin