🍙1🍙

386 20 137
                                    

-Kageyori'den-

Normalde dünyanın en uykucu insanı olmama rağmen bugün saat 5'te kalktım. Ben şok kiraku şok. Ha bu arada kiraku benim kargam erkek olmasına rağmen sohbeti çok sarar haberiniz olsun.

Kiraku: başımıza taş yağacak kızım sen bu saatte nası kalktın gaagk.

Kageyori: bugün hashira toplantısı varya kuş beyinli.

Kiraku: hıh sensin o kuş beyinli.

Kageyori: neyse hazırlanayım da birlikte onigiri yemeye gidelim tamam mı?

Kiraku: oke bacım.

Ben her zamanki üniformamı ve haorimi giydikten sonra yüzümü falan yıkayıp kirakuyla evden çıktık. Yolda sohbet ede ede favori mekanıma geldik. Ben içeri girip onigiri lerimizi alıp çıktığımda kiraku nun başka bir haberci kargayla konuştuğunu gördüm. Karganın sahibi olduğunu tahmin ettiğim biri de onları dinliyordu. Kiraku geldiğimi fark edince omzuma kondu.

Kiraku: onigirimi ver lan.

Kageyori: al.

Kiraku ya onigirisini verdikten sonra diğer kargaya dönüp bir şeyler dedi.

Karga: demek sen yeni hashirasın.

Kageyori: evet öyleyim.

Karganın sahibi olduğunu düşündüğüm adam bana şaşkınlıkla bakıp elini uzattı.

... : Tomioka Giyuu su hashirasıyım memnun oldum.

Kageyori: Hinakomi Kageyori ben de memnun oldum. Onigiri ister misiniz tomioka-sama.

Giyuu: sama mı? Sen de hashira değil misin?

Kageyori: öyleyim ama siz benden daha tecrübelisiniz size sama demem daha uygun olur. Onigiri?

Giyuu: sağol.

Böylece tomioka-sama yla konuşarak toplantı yerine geldik. Biz geldiğimizde nedenini bilmediğim bir biçimde hashiraların hepsi mutsuz görünüyordu. Buna Tomioka-sama da dahildi tam nedenini sorcağım sırada Oyakata-sama geldi. Hepimiz eğildik. Oyakata-sama toplantıyı başlatacak olan şu sözleri söyledi.

Oyakata: merhaba çocuklarım nasılsınız? Biliyorum hepinizin morali kötü ama bugün burda yeni hashiramız için toplandık. Hinakomi kendini tanıtabilir misin?

Kageyori: ben Hinakomi Kageyori. Gölge hashirasıyım memnun oldum.

Oyakata: o zaman siz tanışın. Toplantı bitmiştir.

Toplantı bittikten sonra bütün hashiralarla tanışmaya başladık. Sıra beyaz saçlı bir hashira ya gelince beni yakamdan kaldırıp bana bağırmaya başladı.

Sanemi: SHİKAZUME KOMADA DİYE SENİ MI HASHİRA OLARAK ALDILAR HA! O ÜST AY 2YE KARŞI KOYDU VE KOMADA! SEN SEN ONUN YERİNİ ASLA ALAMAZSIN!

Kageyori: NE DEDİĞİN HAKKINDA HİÇ BİR FİKRİM YOK BIRAK BENİ!

Hiç hoşuma gitmese de onun karnına bir tekme geçirip beni bırakmasını sağladım. Ve hashira lara dönüp nefes nefese o soruyu sordum.

Kageyori: bana kim burda ne bok döndüğünü açıklayacak?

Hashiralar birbirlerine bakıp onları takip etmemi istediler.

_kelebek konağında_

Shinobu:... İşte böyle.

Kageyori: anladım. Demek douma ha. Yaşaması bile mucize... İnanılmaz güçlü biri olmalı.

Shinobu: öyledir ve shinazugawa için özür dilerim.

Kageyori: ahhh o mu önemli değil beklediğim bir şeydi. *Shikazume nin elini tutar* sizinle tanışmak için sabırsızlanıyorum Chiaki-sama!

Biz bir süre daha kochou-sama ile konuştuk. Biz konuşmamıza devam ederken kiraku gelip anırmaya başladı.

Kiraku: görevin var kalk lan!

Kageyori: geliyom iki dk bekle! Tekrar gelicem Chiaki-sama görüşürüz!

(Bu arada shikazume komada bu kendi kendine konuşuyor gibi bir şey)

Ve hızlıca konaktan çıkıp göreve gittim.

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
İlk bölüm bittiii. Nasıl oldu? Kageyori yeni hashira oldu. Bakalım sonraki bölümde neler olcak.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin