-Kageyori'den-
Yeni bir görev haberi geldiğinde evde sıkıldığım için sevinmiştim ama görevin yerini duyunca içimde gerçekten kötü bir his oldu. Mugen treni ha...
Ben böyle düşünceler içindeyken karşıdan benden pek bir farkı olmayan Shikazume-sama yı görünce onun olduğu tarafa doğru yürümeye başladım.Kageyori: günaydın Shikazume-sama.
Shikazume: günaydın kageyori.
Kageyori: bir şey mi oldu shikazume-sama.
Shikazume: göreve gidicem de içimde kötü bir his var.
Kageyori: öyle mi benim de.
Shikazume: neresi?
Kageyori: mugen treni.
Shikazume-sama şaşırmış gibi görünüyordu.
Shikazume: benimde...
Kageyori: sizinde?
Shikazume: benim de görevim orda.
NE! AMA BU ÇOK ŞAÇMA!
Kageyori: nasıl yani neden bir göreve iki hashira göndersinler ki?
Shikazume: ben de bilmiyorum.
Şıçtık bu görevin altından bir boklar çıkcak.
.
.
.
Akşama doğru shikazume-sama yla görev yerimize doğru giderken arkamızdan tomioka-sama nın geldiğini gördük.Kageyori: bir sorun mu var tomioka-sama?
Tomioka: bir dakika kageyori. Shikazume senden bir şey istesem yapar mısın?
Shikazume: ne olduğuna bağlı.
Tomioka: şey sanemiyi tanjiro ve Nezuko konusunda biraz kızdırdım da.
Kageyori: he. Onlar ki-
Shikazume: bak biliyorsun bende onlardan nefret ediyorum tomioka o yüzden olmaz bayy.
Tomioka: shikazume bak onu durdurabilecek bir tek sen varsın.
Shikazume: ne dedin sanemiye?
Tomioka: tanjiro ve Nezuko yu savu-
Shikazume: bay bay tomioka yaşıyor ol tamam mı?
Tanjiro ve Nezuko kim acaba? Her kimlerse shikazume-sama onları pek sevmiyor hatta nefret ediyor. Birden shikazume-sama beni kolumdan tuttuğu gibi havalandı. Aşağı indiğimizde shikazume-sama ya o çok merak ettiğim soruyu sordum.
Kageyori: neler oluyor shikazume-sama.
Shikazume: hızlı olmamız gerekiyordu ben de getirdim.
Sonra eliyle treni gösterdi.
Kageyori: bu muhteşem shikazume-sama. Ama o bahsettiğiniz kişiler kimdi?
Shikazume: ahhh onlar mı görevden sonra anlatırım.
Deli gibi merak ediyorum ama sanırım görev bitmeden anlatmayacak. Trenin içine gelip vagonların içinde ilerlerken tanıdık gelen bir ses duyduk.
?: UMAİ!
NEEE! RENGOKU-SAMA DA MI BURDA!
Rengoku-sama nın yanında 3kişi daha vardı. Bunlardan biri bana ve shikazume-sama ya bakıp duruyordu.
Shikazume-sama ona biraz çıkıştı benimde hashira olduğumu öğrendikten sonra önümde eğildi:Tanjiro: tanıştığımıza memnun oldum.
Kageyori: bende öyle adım Hinakomi Kageyori gölge hashirasıyım.
Tanjiro: kamado tanjiro.
Kageyori: kamado-san acaba rica etsem sırtında neden iblis taşıdığını sorabilir miyim?
Tanjiro: o benim kardeşim Nezuko.
Kageyori: hmmm ilginç.
Shikazume: ilginç olan ne?
Kageyori: bu vagona bindiğimden beri yoğun bir iblis enerjisi hissediyordum. Ortaya çıkması için elimi tırnağımla kanattım lakin marechi olmama rağmen bana saldırmadı gerçekten çok ilginç.
Tanjiro: Nezuko insan yemez iblis olduğundan beri hiç insan yemedi.
Kageyori: tamayo-san gibi mi?
Tanjiro: ONU TANIYOR MUSUNUZ!?
Kageyori: evet hatta çok sinir bozucu bir yardımcısı vardı. Yushiro muydu neydi adı.
Rengoku: bahsettiğin kişi kim kageyori-chan?
Kageyori: birliğe ilk girdiğim zamanlarda tanıştığım bir iblis insan yemiyor.
Rengoku: cidden mi!?
Kageyori: evet. Oturabilir miyiz rengoku-sama.
Rengoku: elbette Bento?
Kageyori: çok sevinirim. Shikazume-sama?
Shikazume: alayım.
Kageyori: bu görevle ilgili içimde kötü bir his var... Neden bir göreve 3 hashira gönderilsin ki?
Rengoku: cidden ilginç.
Shikazume: beni asıl rahatsız eden şu gereksizler.
Kageyori: heheheh kamado-san Nezuko ile tanışabilir miyim?
Shikazume: sen ciddi misin?
Kageyori: evet lütfennn.
Tanjiro karşıma oturup kutusunu çıkardı içinden bir kız iblis çıkıp bana baktı.
Kageyori: merhaba Nezuko.
Birden başımı okşamaya başladı. Ustam öldüğünden beri kimse başımı okşamıyordu. Ona sarıldım.
Kageyori: teşekkürler Nezuko...
Nezuko: hmmmp hmmmp
Kageyori: eğer yorgunsan kutuna geri gir. Teşekkürler.
Nezuko kutusuna geri döndükten sonra biraz daha konuştular açıkçası ne konuştıklarını dinlemedim. Bir süre sonra kondüktör gelip biletlerimizi deldi. Shikazume-sama yla yanyana oturmuş bir şekilde birbirimize baktık.
Sonrası ise karanlık...༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Ohaa arkadaşlar misafirlikte bölüm atıyorum harikayım. Neyse bölüm nasıldı? Bu arada shikazume ve kageyori yan yana rengoku ların önüne oturdular. Peki sizce sonraki bölümde nolcak? Biraz aksiyonsuz oldu ama sonraki bölümde anamız ağlayacak.Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER)
FanfictionHashiralara katılan yeni hashira. İşte karşınızda Kageyori Hinakomi. Seira_Yosei ile ortak kitap