🍙16🍙

87 5 32
                                    

-Kageyori'den-

Tanjiro-san ona seslenmemle bana doğru döndü. Ve yüzünde her zamanki gülümsemesiyle cevap verdi.

Tanjiro: merhaba kageyori-sama neden benimle konuşmak istediniz acaba?

Kageyori: sama kısmını atlıcam. Neyse seninle nezuko-chan hakkında konuşmak istedim.

Tanjiro: n-n-nezuko mu!?

Kageyori: *kafasını sallar* evet.

Tanjiro: n-neden?

Kageyori: eğer oyakata-sama sizin durumunuzu onaylamasaydı sizin kellenizi alan ilk kişi olurdum. Bundan emin olabilirsin. Öte yandan... Trendeyken canı pahasına insanları korudu. Rengoku-sama son sözlerinde canı pahasına iblislerle savaşan kişi kim olursa olsun birliğin bir üyesidir demişti... Ona hak veriyorum ve nezuko-chan ı aramıza kabul ediyorum. O bizden biri.

Tanjiro-sana baktığımda mutluluktan ağlayacak gibiydi. Üzgünüm ama mutluluğunun içine etmem gerekiyor.

Kageyori: ama vahşi duyguları önleyemezsin. Her an nezuko-chan sanki birini yiyecekmiş gibi tetikte olman gerekiyor. Eğer nezuko-chan birini yerse onunla beraber senin de kelleni alırım. Anlaştık mı? *şirin bir şekilde gülümser*

Tanjiro: A-a-anlaştık!

Kageyori: anlaştığımıza sevind-

Sözüm sanemi-san ın bağırmasıyla kesildi.

Sanemi: KAGEYORİ!

Kageyori: sanemi-san? Ne oldu?

Sanemi: SHİKAZUME NIN DİKİŞLERİ PATLAMIŞ!

Kageyori: NE NASIL!?

Sanemi: bilmiyorum bilmiyorum ama acil yardım lazım!

O bunu der demez hızlıca koşmaya başladık. Hayır hayır  hayır... Bu gerçek olamaz... Shikazume-sama resmen kendi kanı içinde yüzüyordu.

Kageyori: SHİKAZUME-SAMA!

Yanına çömelip yarasına bakmaya çalıştım. Çok kan olduğundan görünmüyordu... Masada gördüğüm temiz bezi alıp kanı temizlemeye çalıştım. Sanırım dikebilirim.

Kageyori: sanemi-san bana şurdaki dikiş dikme şeylerini getirebilir misin?

Sanemi: *getirir* dikiş... Dikebiliyor musun?..

Kageyori: evet dikebiliyorum. Bazen görevlerde yaralananların yaralarını dikerim.

Tamam kageyori sakin ol. Burundan al ağızdan ver. Sakin olmak zorundasın. Ellerim titreyerek dikişleri dikmeye başladım. Alnımdan terler akarak dikişleri dikmeye çalıştım. Ve başardım da...

Kageyori: *nefes verir* başardım.. Shikazume-sama yı yatağa yatıralım.

Yorgunluktan kendimi koltuğa atıp nefeslenmeye başladım.

Tanjiro: oi kageyori-sama iyi mısınız?

Kageyori: iyiyim sadece sinirim bozuldu bir şeyim yok.

Tanjiro: sizce iyi olcak mı?..

Kageyori: elbette o shikazume-sama iyi... Olacaktır.

Sanemi-san ve iguro-sama shikazume-sama nın yanında uyanmasını bekliyordu. Bizde tanjiro-sanla odanın diğer tarafındaki koltuklarda oturuyorduk. Bir süre sonra uykum geldi ve gözlerimi kapadım...
.
.
.
Gözlerimi açtığımda ise tuhaf bir yerdeydim. Etrafım bembeyazdı. Birden her taraf kıpkırmızı oldu.. Ve onu gördüm... Yerde can çekişiyordu..

Kageyori: SHİKAZUME-SAMA!

Ayaklarımı oynatmak istedim ama ayaklarım zincirlenmişti. Hareket ettiremiyordum. Kollarım, boynum ve başım da öyle. Shikazume-samaysa hala can çekişiyordu...

Shikazume: kageyori yardım et! Ahh! Kageyori!

Ve sonra kıvranmayı bıraktı...
.
.
.

Nefes nefese kalmış bir şekilde gözlerimi açtım... Kahretsin... Yine kabus gördüm... Yatağa baktığımda shikazume-sama nın hala baygın olduğunu gördüm... Tanjiro-san gitmiş. Sanemi-san ve iguro-sama da uyuyakalmışlar... Pencereye baktığımda gece olduğunu gördüm... Az önceki kabustan sonra biraz kafamı dağıtmaya ihtiyacım var sanırım...
Ayağa kalkıp konağın bahçesine çıktım.. Her tarafta kelebekler vardı... Ay ışığında muazzam görünüyorlardı... Bahçe'nin ortasına oturduktan sonra dizlerimi kendime doğru çekip kelebekleri izlemeye başladim.

Kageyori: buraya bu yüzden kelebek konağı deniyor sanırım... Kelebekler... Onlar.. Çok güzeller.

??? : Kesinlikle. Ay ışığında çok daha güzel görünüyorlar değil mi?

Kageyori: sen... Burda napıyorsun...?

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶

Evet okur-chanlarım bir bölümün daha sonuna geldiiik. Bölüm nasıldı? Sizce kageyori nın yanına kim geldi? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin