🍙17🍙

93 4 38
                                    

-Kageyori'den-

Arkamı döndüğümde o amaya denilen ibneyi görünce kaşlarımı çattım. Hiç hoş şeyler olmayacak.

Kageyori: niye geldin?

Amaya: ablamı görmeye gelemez miyim işe yaramaz şey.

Kageyori: öncelikle işe yaramaz şey diye sen kime diyorsun lan. İkincisi ise o senin nerden ablam oluyormuş acaba?

Amaya: hıh hashirasın diye burnun kalkmış senin hatırlatırım sen bir bok yapamadığın için rengoku ve o katil bu halde bayan hashira.

Kageyori: shikazume-sama ya sen ne hakla katil dersin!

Amaya: katil olduğu için! Şimdi hak ettiğini buldu! Bunu onun da suratına söylemek için sabırsızlanıyorum.

Artık ayağa fırladım. Ve onun gözlerinin içine baktım.

Kageyori: bana bak eğer shikazume-sama ya bir şey söyle ya da yanına git seni gırtlaklarım. DUYDUN MU!

Amaya: hiç bir şey yapamazsın sen! Hem ikinizde hiç bir boka yaramıyorsunuz. Tencere kapak gibi birbirinizi bulmuşsunuz.

Kageyori: Shikazume-sama bu haldeyken bunları söylüyorsun ya. Onun yerinde olsaydım seni o evde bırakırdım ne güzel iblislere yem olurdun. A bekle hala seni iblislere yem edebilirim. İster misin?

Amaya: *korkuyla bakar*

Kageyori: ben de öyle düşünmüştüm. Şimdi. SİKTİR GİT!

Bağırdıktan sonra hızlıca ordan uzaklaştım. Sessiz bir yere gidip sakinleştikten sonra shikazume-sama nın odasına gittim.

Kageyori: SHİKAZUME-SAMA

Hemen yanına gidip sorularımı sıralamaya başladım. Ve evet birazcık abartmış olabilirim.

Kageyori: yaralarınız nasıl? Ne zaman uyandınız? Nasıl hissediyorsunuz? Yanlış mı dikmişim? Lütfen cevap verin!

Shikazume: ben iyiyim kageyori.

Biraz rahatlamıştım ama shikazume-sama çok düşünceli görünüyordu nitekim tekrar konuşmaya başladı.

Shikazume: kageyori... Şimdi beni dikkatle dinlemeni istiyorum.

Bekle noluyor şimdi... Umarım kötü bir şey değildir.

Kageyori: tabi ki. Dinliyorum shikazume-sama.

Shikazume: kageyori... Geçmişe giremeyen inanır mısın?..

Ne! Y-yoksa bir şeyler mi hatırlıyor... Olamaz olamaz ya bir daha benimle konuşma derse!.. Offf!

Kageyori: e-elbette inanıyorum. Neden ki?

Shikazume: *derin bir nefes alır* çünkü...

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evet yazar-chan kısa bir bölümle karşınızda şimdi sorulardan önce bir kaç resim.

Çok uzun araştırmalar sonucunda bulduğum Bir kageyori resmi.

Kageyori nin ustası Hinakomi İshika appimiz bu da.

Ve bu da sonraki bölümlerde oldukça fazla görceğimiz ishika appimizin haorisi.
Evet resimler bu kadardı. Bölüm nasıldı? shikazume ne diyecek sizce?

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin