🍙19🍙

77 5 21
                                    

-Kageyori'den-

Konağa geldiğimde oyakata-sama beni bekliyordu.

Oyakata: hoş geldin kageyori. İçeri gel seninle özel olarak konuşmak istiyorum.

Kageyori: isteğiniz benim için bir emirdir oyakata-sama.

İçeri geçip bana gösterilen yere oturduğumda bana çay ikram ettiler.

Oyakata: görevden geldin yorgunsundur.

Kageyori: hiç de bile oyakata-sama. Şey ne hakkında konuşmak istediniz?

Oyakata: konu tanjiro.. Biliyorsun ki muzan onun ve nezuko nun peşinde.

Kageyori: elbette biliyorum oyakata-sama.. Ama benden ne istediğinizi tam anlayamadım.

Oyakata: onları yani tanjiro ve arkadaşlarını eğitebilir misin? Diğer hashiraların buna pek sıcak bakmayacağını düşünüyorum senden istemek daha doğru gibi geldi.

Oyakata-sama haklıydı. Yaniii hashiraların büyük bir çoğunluğu onlara pek sıcak bakmıyor. Tabi sıcak bakan bir kaç hashira var ama bunlar içinde de en doğrusu benim gibi görünüyor. Ne de olsa Tomioka-sama gibi onlarla duygusal bir bağım yada kanroji-sama gibi.. Bunu nası desem ki neyse anladınız siz. Gerçekten de en doğru seçenek benim.

Kageyori: isteğiniz benim için bir emirdir. Çok memnun olurum oyakata-sama.

Oyakata: teşekkürler kageyori. Konağına gidip istirahat edebilirsin.

Kageyori: teşekkürler oyakata-sama. İyi günler.

Önünde eğilip konaktan dışarı çıktım. Kendi konağıma giderken bunu Shikazume-sama ve sanemi-san a nasıl söyleyeceğimi düşünüyordum. Bunu pek hoş karşılamayacaklar. Hatta bu fikirden nefret edecekler ama yapacak bir şey yok. Konağa gidip odama geçtiğimde ustamın haorisini gördüm... Onu uzun zamandır ziyaret edemiyorum... Hazır boş zamanım varken ziyâret etsem güzel olur.
Kendi haorimi çıkarıp üzerime ustamın haorisini giydim. Ustamın tarifiyle göreve çıkmadan önce yaptığım onigirileri alıp konağımdan dışarı çıkıp ustamın mezarına gitmeye başladım. Mezarı evinin yanındaydı. Öldüğü yerde... Sanırım bir kaç saat ortadan kaybolucam...

Yaklaşık 1 saat sonra evin olduğu dağın yakınlarındaki köye gelmiştim bile. Herkes bana bakıp aralarında fısıldaşıyorlardı. Bir çiçekçi de durup çiçek aldığımda kadın bana yargılar gibi bakıyordu. Aşırı sinir olmuştum ama kendimi tutup kimseyi umursamadan dağa çıktım. Evin önüne geldiğimde gözlerim dolmuştu.

Kageyori: usta... Ben geldim...

Mezarının yanına gidip dua ettikten sonra mezarın yanına oturdum.

Kageyori: bek usta senin tarihinle onigiri yaptım. En sevdiğinden..

Onigirileri yemeye başladıktan sonra ona her şeyi anlatmaya karar verdim.

Kageyori: biliyor musun usta ben hashira oldum. Ve bir sürü hashira yla da tanıştım... Uzun bir aradan sonra arkadaş edindim. Biliyorsun ki senin ölümünden sonra kendini kapatmıştım.. Yıllardır tek arkadaşım kirakuydu.. Hashira olunca da böyle olur zannetmiştim ama yanılmışım... Neden bilmiyorum ama onları gördüğüm ilk andan beri kendim gibi davranıyorum.. Hatırlıyor musun usta bana küçükken en büyük dostların birbirlerini gördükleri ilk andan itibaren bağlandıklarını söylemiştin... Haklıymışsın...

Gözümden bir yaş firar ettikten sonra onu sildim. Ve konuşmaya devam ettim... Saatlerce ustama hashiraları, tanjiro ve ekibini, kelebek Köşkü'ndeki kızları... Kısacası tanıştığım herkesi anlattım. Saatler sonra gece olduğunda üzerime uyku çöktü ve soğuk toprak zeminde ustamın yanına uzanıp gözlerimi kapattım...

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evetttt bir bölümün daha sonuna geldiiik. Bölüm biraz duygusal oldu ama güzel oldu. Peki bölüm nasıl olmuş sizce? Sonraki bölümde ne olacak acaba? Yorumlarınızı bekliyorum.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin