🍙10🍙

99 6 32
                                    

-Kageyori'den-

Shikazume-sama nın uyguladığı teknikle şok oldum. Onlar iblis oldu mu dediler. Böyle bir şey mümkün mü? Ben yerde dururken Shikazume-sama nın bana bağırmasıyla direkt Rengoku-sama nın yanına gittim.

Rengoku: kageyori burda ne yapıyorsun!? Shikazumenin yanına git!

Kageyori: o beni buraya yolladı! Eğer çok kötüleşirse onun yanına geçicem!

Birden iblisin Rengoku-sama ya atak yapmaya hazırlandığını gördüm.

Kageyori: Gölge nefesi 5. Şekil dolunay duvarı!

Akaza: hmmm hiç fena değil. Sende iblis olsan çok iyi olur tepki hızın muazzam göremedim bile!

Kageyori: sağol kalsın. Rengoku-sama siz iyi misiniz?

Rengoku: sağol kageyori iyiyim. Şimdi bu iblisle biraz uğraşalım sana işaret verdiğimde shikazume nin yanına git!

Kageyori: tamam! Hadi başlayalım!

Böylece iblisle savaşmaya başladık. Ama iblis bana hiç saldırmıyordu. Ama Rengoku-sama ya sürekli saldırdığı için Rengoku-sama çok açık veriyordu onun açıklarını kapatırken ben de oldukça yaralandım.

Birden shikazume-sama bir ağaca çarptı.

Rengoku: şimdi git! Ben burayı hallederim!

Kageyori: tamam!

Shikazume-sama nın yanına gittiğimde çok kötü görünüyordu.

Kageyori: iyi misiniz shikazume-sama?

Shikazume: kageyori... Yakında tüm ciğerlerim kanla dolmaya başlayacak.

Şok oldum bu da ne demek şimdi?..

Kageyori: a-ama neden?... Shikazume-sama da ağlamaya başladı.

Shikazume: bu tekniğin işi bu. Yakında nefes almayacağım. Ve son nefesimi verene kadar savaşacağım.

Shikazume-sama ayağa kalktıktan sonra ona yardım edeceğimi falan söyledim ama beni dinlemiyor gibiydi. En sonunda bana öyle bir bakış attı ki kanım dondu.

Shikazume: Rengokunun. Yanına. Git.

Mecbur Rengoku-sama nın yanına döndüm ama biz savaşırken ... İblis kolunu Rengoku-sama nın içinden geçirdi...

Kageyori: RENGOKU-SAMA!

Shikazume-sama da buraya baktığında şok oldu. Ben tam iblise döneceksen güneş doğdu iblisler kaçtı. Ve geride bizi bıraktılar...
.
.
.
Rengoku:
Küçük kardeşim senjuro'ya kalbinden geçeni ve doğru olduğunu düşündüğü yolu izlemesini söyle.
Babama kendisine iyi bakmasını istediğimi söyle.
Son olarak genç kardeşine inanıyorum. Onu yoldaşlarımızdan biri olarak kabul ediyorum kız kardeşini trendekileri korumak için kan döktü. İnsanları korumak için iblislerle savaşarak hayatın tehlikeye atan herkes kim ne derse desin birliğin bir üyesidir.
Gururlu bir yaşam sür. Eğer yetersiz olduğunu düşündüğüm bir an gelirse. Kalbini ateşe ver.
Sık dişini ve geleceğe ilerle. Eğer hayatını saklanarak yaşarsan zaman seni geçip gider iyi hissetmeni sağlamaz veya yas tutmanı beklemez.
Burada öleceğim için canını sıkma. Bir öncü olarak astlarımı korumak benim yegane görevim. Tüm öncüler aynısını yapardı.
Yavrularımızın çiçek açması lazım. Genç kamado, domuz kafalı genç , sarışın genç gelişmeye devam edin. Ve zamanı gelince de iblis avcıları loncasını destekleyen öncüler olun. Kageyori... Shikazume... İkinizde harika öncülersiniz bundan şüpheniz bile olmasın. Görevinizi layıkıyla yerine getireceğinizi biliyorum. Emekli olduktan sonra huzurlu bir hayat yaşayın sizden tek isteğim bu. İnanıyorum. Sizlere inanıyorum...
 

Hayır... Rengoku-sama son sözlerini söyledi. Shikazume-sama ya döndüm.

Kageyori: shikazume-sama dayanın *hıçkırık*yakında kakushiler gelir.

Shikazume: senin durumunda ağır.

Birden shikazume-sama nefes almamaya başladı. Onu sarsarken bir yandan da bağırıyordum.

Kageyori: SHİKAZUME-SAMA! UYUMAYIN NOLUR YALVARIRIM SİZE NOLUR!

O anda kakushiler gelip shikazume-sama ya müdahale etmeye başladılar bayılmadan önce son duyduğum. Yaşadığıydı.
.
.
.

Gözlerimi açtığımda ormanlık bir alandaydım. Ve karşımda da Rengoku-sama...

Rengoku: sen ne biçim bir hashirasın! Savaşta hiç bir şey yapmadın sadece izledin! Gölge nefesiymiş bir boka yaradı mı ha! Söyle!

Sadece dinledim haklıydı... Birden görüntü değişti. Bu shikazume-sama...

Shikazume: ne yaptığını sanıyorsun ha! Kendinden utanmalısın. Ben orda canımı tehlikeye attım senin tek yaptığınsa izlemek! Arkadaşmış hıh! Seninle düşman bile olmam güçsüz şey!

Yine bir şey demedim haklı... Görüntü yeniden değişti bu seferki ise... Usta... Ve tek bir şey dedi...

İshida: senden utanıyorum.

Birden sırayla hepsinin ölümünü gördüm... Hepsi benim yüzümden... O kadar güçsüzüm ki hashira olmayı hak etmiyorum.
.
.
.

Şıçrayarak uyandım. Sadece kabusmuş... Her zamanki gibi... Birden beni izleyen gözler olduğunu fark etmemle ağladığımı anladım... Bütün hashiralar bana bakıyordu...

♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛

Arkadaşlar yazar-chanınız sizi o kadar çok seviyor ki Rengokunun ölümünü bölüm için tekrar izledi... Of ben ağlamaya gidiyorum kapanışı yapıp ağlicam.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin