🍙14🍙

111 6 49
                                    

-Kageyori'den-

B-buna inanamıyorum. Shikazume-sama nın anlattıkları... Ustasının ölümü... Aklıma kendi ustamın öldüğü zaman gelmişti o an... Son sözleri kafamda tekrar tekrar oynayıp duruyor. Konağın bahçesine çıkıp yere çöktüm. Karşımda bir kaya vardı. Kafamı oraya sertçe defalarca vururken bir yandan sayıklıyordum.

Kageyori: çık aklımdan... ÇIK AKLIMDAN... lanet olsun...

Birden biri kafamı arkaya doğru çekip yüzümü elleri arasına aldı.

B-bu Tomioka-sama...

Giyuu: kendine ne yapıyorsun sen!?

Kageyori: ben iyiyim Tomioka-sama.

Kendimi ellerinden kurtarıp ordan uzaklaşmaya başladım. Tomioka-sama arkamdan beni takip etmeye başladı.

Giyuu: bekle kafan kanıyor. Hadi konağa gidelim.

Kageyori: g-gerak yok beni biraz yalnız bırakın lütfen.

Giyuu: olmaz hadi konağa gidelim.

Ben önde o arkada bir süre daha ilerledikten sonra başım dönmeye başladı. N-neler oluyor... Son hatırladığım biri tarafından kucaklandığım...
.
.
.
Gözlerimi açtığımda yataktaydım. Ve tuhaf bir şekilde kabus görmemiştim. Kabusu bırak rüya bile görmedim. Normalde her uyuduğum ya da bayıldığımda kabus görürüm. Şimdiyse hiç bir şey görmemiştim. Benim uyandığımı fark edince konuşmalarını yarıda bırakıp bana döndüler.

Shikazume: kageyori... Sen iyi misin?

Kageyori: evet iyiyim sorun yok.

Böyle dememe rağmen sanemi-san benim yanıma gelip iyi olup olmadığıma bakmaya başladı.

Kageyori: ben iyiyim sadece kafamı çarptım. Bir şeyim yok.

Sanemi: bana bak Tomioka bir şey yapmadı di mi?

Kageyori: tabii ki hayır. Şimdi biraz uyumak istiyorum. Lütfen...

Sanemi: *nefes verir* tamam ama kaçış yok ona göre. Hadi biz çıkalım beyler.

Onlar çıktıktan sonra shikazume-sama yla ikimiz biraz sustuk. Bir şey söyleyeceğini hissettiğimde araya girip bir şeyler söylemeye başladim.

Kageyori: sizin şuçunuz değil shikazume-sama. Sadece anlattıklarınız bana ustamı ve... Rengoku-sama yı hatırlattı. O yüzden kendimi kontrol edemedim. Özür dilerim.

Shikazume: önemli değil kageyori. Sadece kendine dikkat et olur mu? İkimizde yorulduk hadi yatalım.

Kageyori: tamam iyi geceler shikazume-sama.

Shikazume: iyi geceler kageyori.

Ve derin bir uykuya dalıp her zamanki gibi kabuslar diyarına gittim.

.
.
.

Sabah yine ağlayarak uyandım. Yanımda ise ben uyanana kadar bana endişeyle bakan shikazume-sama benim uyanmamı fark etmesiyle sert bir şekilde bakmaya başladı.

Shikazume: artık sürekli kabus gördüğünün bir açıklamasını yapmanın zamanı gelmedi mi sence?

༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Yihuuuu yeni bölüüüğm. Bölüm nasıldı? Bakalım sonraki bölğnde nolcak? Kageyori açıklama yapabilecek mi? Yazar-chan ın sınıfı belli oldu ve tanıdığı kimse yko. Yazar-chan yalnız😢. Neyse o zaman kapanış.

Sağlıcakla kalın hoşça kalın.

SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!

KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin