-Kageyori'den-
Gözlerimi evin içinde açtığımda şaşırmadım desem yalan olur. Meğersem Shikazume-sama gelip beni içeri taşımış. Ama ben ona buranın yerini hiç söylemedim ki nasıl buldu acaba..?
Yemek yerken kayimi-san antreman yapmayı teklif etti. Memnuniyetle kabul ettim. Ama normal kılıçlarımızla antreman yapmak istedi. Düşük seviyede bir antreman olacağını düşünüp dalgınlıkla kılıcımı çıkarırken bana saldırdı. O kadar hızlıydı ki tepki bile veremedim. Bir süre savaştık bile diyemiyorum çünkü hiç bir şey yapamadım. Bir çok yerimde küçük büyük nerdeyse her yerimde bir çizik vardı.
Bu kız bu kadar güçlüyse niye hashira değil be!?
Az kalsın kolumu kopartacakken son anda kolumu kurtardım. Ama bu sefer de omzum yaralandı. Sonra üzerime çıkıp boynuma kılıcını dayadı.
Kayimi: pes mi devam mı?
Kageyori: pes.
Bana ilk yardım setini fırlatıp yaralarımı sarmamı söyledikten sonra eve girdi. Ben de dışarda yaralarımı sardıktan sonra eve girdi. Kayimi-san elinde benim çizdiğim resimlerden biriyle ayakta dikiliyordu.
Kayimi: bu kim?
Resme bakınca yaklaşık 5 yıl önce çizdiğim resimlerden biri olduğunu gördüm. Ustamı onigiri yaparken çizmiştim.. Ustamın ölümünden sonra onu unutmamak için her onu özlediğim zaman onu ya da onunla birlikte kendimi çizerdim. Gülümseyip resmi elime aldım.
Kageyori: ustam Hinakomi İshida..
Kayimi: anladım oldukça genç biri peki görevde falan mı niye burda değil?
Kageyori: burda. Bahçede.
Kayimi: anladım bahçedeki mezar onun o zaman.
Kafamı evet anlamında salladıktan sonra kayimi-san ın başka resimler görmek isteyebileceğini düşünüp çizim yaptığım eski defterlerimden birini çıkardım.
Kageyori: bakmak istersiniz belki dedim.
Kayimi: evet bakmak istiyorum.
Kayimi-san ı orda bırakıp mutfağa geçtim. Bir kaç malzeme çıkarıp yemek yapmaya başladım. Bir süre sonra Shikazume-samagil de geldiler zaten. Ben yemekleri getirirken kayimi-san da Shikazume-sama ya bir resim gösteriyordu. Shikazume-sama merakla bana dönüp resmi eline aldı.
Shikazume: kageyori bu ne resmi? Pek anlayamadım da.
Shikazume-sama nın gösterdiği resim gölge nefesini öğrenirken adımları çizdiğim karalamalardan biriydi. O karalama ise düzgün kullanamadığım tek teknik olan kızıl ayın dileğiydi...
Kageyori: gölge nefesini tekniklerinden birinin karalaması öğrenmek için adımlarını çizerdim.
Shikazume: hangi teknik seni hiç bu tarz bir teknik uygularken görmemiştim.
Kageyori: adı "kızıl ayın dileği" Bu tekniği düzgün kullanamıyorum o yüzden zorda kalmadıkça kullanmam.
Shikazume: anladım. Peki nasıl bir teknik merak ettim.
Kageyori: anlatmam gerekirse bu teknik biraz zordur hatta baya zordur. Çünkü kullanmak için üzerinde baya bir kan olması gerekir ama aynı zamanda bu kanın marechi kanı olması lazım. Sonrasında gölge nefesinde elde ettiğin tüm enerjiyi kılıca aktarıp kılıçta sadece kullanıcının hissedebildiği görünmez bir enerjinin oluşması lazım. En sonunda iblisin kellesini alırsın.
Shikazume: anladım peki sen neden kullanamıyorsun ki?
Kageyori: bilmiyorum ki yıllardır çalışıyorum ama hiç bir ilerleme kaydedemedim. *gülümser* neyse boşverin ya hadi yemeğimizi yiyip konaklara geri dönelim diğerleri merak etmiştir.
Shikazume: haklısın.
Bizim konuşmamız boyunca kaku-san, tomayu-san ve kayimi-san bana dik dik bakmışlardı. Ama şu an hiç kafaya takıp kendimi yicek modda değilim o yüzden boş verip yemeğimi yerken diğer hashiralara şu eğitim meselesini nasıl anlatacağımı düşündüm. Bu düşüncelerim kaku-san ın bana seslenmesiyle bozuldu.
Kaku: oI.
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evett bir bölüm daha bitti. Bölüm nasıldı? Sizce kaku ne diyecek? Kageyori diğer hashiralara eğitim meselesini nasıl anlatacak? Yorumlarınızı bekliyorum.Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER)
FanfictionHashiralara katılan yeni hashira. İşte karşınızda Kageyori Hinakomi. Seira_Yosei ile ortak kitap