-Kageyori'den-.
Shikazume-sama ile benim favori mekanımdan dönerken yolda Tomioka-sama ile karşılaştık. Shikazume-sama ile onlar biraz konuştuktan sonra Tomioka-sama ile konuşmak için izin aldım.
Kageyori: Şey Tomioka-sama biliyor musunuz bilmiyorum ama shikazume-sama nın kız kardeşi geri döndü.
Tomioka: bekle ne!?
Kageyori: evet ne yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yok. Sizce ne yapmalıyım?..
Tomioka: hmm *shikazume ye bakar* onla konuşmayı deneyebilirsin. Ama shikazume ye çaktırma.
Kageyori: tamam denicem teşşekür ederim.
Tomioka: rica ederim.
Shikazume-sama nın yanına geri döndüm sonra onu bir yerlere çekiştirip Tomioka-sama dan biraz uzaklaştırdım.
Kız kardeşinin geri döndüğünü söylemeden önce o Amaya denen şahısla biraz konuşmak istiyorum.
Shikazume: Napıyorsun Kageyori?
Kageyori: E siz bizi burda bekleseniz.
Shikazume: sebep?
Kageyori: lütfen.
Shikazume: tamam bekliyorum.
Önünde eğilip plan yapmak için Tomioka-sama nın yanına geri döndüm.
Kageyori: peki nası yapcaz?
Tomioka: ben ve İguro-san shikazume yi oyalarken sen kardeşiyle konuşmaya git.
Kageyori: hmmm anlaştık! Yardımınız için teşekkürler! *sarılır*
Tomioka: r-rica ederim. * domates oldu*
Kageyori: görüşürüz!
Tomioka: görüşürüz...
Ben ayaklarımı götüme vura vura shikazume-sama nın yanına geri döndüm.
Shikazume: bitti mi işiniz?
Kageyori: bitti!
Shikazume: ne yaptın bilmiyorum ama Tomioka şu an domates olmuş durumda.
Kageyori: bilmem ki...
Biz böyle konuşarak kelebek konağına doğru yola çıktık.
.
.
.İguro: tamam ama o kızı sen konuştuktan sonra biraz korkutucam yoksa yarım falan etmem.
Kageyori: tamam tamam yeter ki yardım edin İguro-sama.
İguro: anlaştık.
.
.
.Nihayet şu amaya denen şahısı bulabildim.
Kageyori: Oİ! BİRAZ KONUŞABİLİR MİYİZ!?
Amaya: tabii. Siz kimsiniz?
Kageyori: ben gölge hashirası Hinakomi kageyori.
Amaya: ben d-
Kageyori: sizi tanıyorum. Sizinle ablanız hakkında konuşmaya geldim.
Amaya: anladım. Şey ben o konuda pişmanım o zamanlar küçüktüm. Ve...
Kageyori: anladım. Ama hele bir pot kır yada shikazume-sama yı üzecek bir şey yap seni iblisler öldürmez haberin olsun.
Amaya: t-tamam.
Kageyori: anlaştığımıza sevindim. ^^
Arkamı dönüp ordan uzaklaştım. Beklediğimden kolay oldu. Rahatladım. Şimdi sırada Shikazume-sama nın yanına gitmek var.
.
.
.Oraya gittiğimde shikazume-sama bir şeyler olduğunu anlamış olmalı ki Tomioka-sama ve İguro-sama yı sorguya çekiyordu.
Shikazume: ahh kageyori geldin mi? Belki sen anlatırsın burda olanları.
Kageyori: pot kırdınız di mi?
İguro: evet.
Tomioka maalesef.
Shikazume: ben hala açıklama bekliyorum.
Kageyori: hehehe şey şimdi eee..
Shikazume: evet?
Kageyori: durum şu ki kız kardeşiniz buraya gelmiş ve olanlardan dolayı onla konuşmam gerekiyordu o yüzden...
Shikazume: anladım... Tamam sorun değil... Ben gidiyorum sonra görüşürüz.
Kageyori: *kolundan tutar* Ne zaman ihtiyacınız olursa evime gelebilirsiniz.
Shikazume: sağol kageyori...
Shikazume-sama oradan uzaklaşırken arkasından baktım. Umarım iyi olurlar...
༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶༶•┈┈⛧┈♛♛┈⛧┈┈•༶
Evet bir bölümün daha sonuna geldik. Bu bölümde olaylar dönüyor. Bölüm nasıl olmuş? Bölümler arası kopukluk olmaması adına Sugelisli nın Shikazume Chiaki kitabını da takip etmeyi unutmayın.Sağlıcakla kalın hoşça kalın.
SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAGEYORİ HİNAKOMİ (DEMON SLAYER)
FanfictionHashiralara katılan yeni hashira. İşte karşınızda Kageyori Hinakomi. Seira_Yosei ile ortak kitap