Ne? Evlenmek mi sen ne dediğini sanıyorsun amca daha hayatımda görmediğim bir insanla evlendiremezsin beni senin böyle bir şey yapmaya hakkın yok!
Hemde öyle bir var ki yarın nikahınız var!
Ne yarın nikahımmı var amcamın yüzüne nefretle bakıyordum.Evlenmek istemiyorum diye bağırmaaya başladım.
Evlendireceğim kimse karışamaz .O mirası almak için elimden gelen herşeyi yaparım duydunmu beni!
Sen bu mirası beni evlendirecek kadar neden istiyorsun?
Çünkü babandan nefret ediyorum.
Ama neden?
Senin gibi bir ahmağa bunu açıklayacak değilim .
Sen beni asla küçümseyemezsin duydunmu beni dediğim sırada suratıma bir tokat indiğini hissettim ve gözlerimi açtığımda kendimi yerde buldum.
Amcam konuşmaya başladı.Biraz sonra selim gelecek ne de olsa yarın nikahınız var birbirinizi tanımanız gerek.
Hayır evlenmek istemiyorum amca nolur nolur bırakın beni yalvarırım size nolur
Kes sesini!Biraz sonra selim gelecek .
1 saat sonra ...
Yatakta uzandığım sırada kapının kilidinin açıldığını hissettim.
Hemen bir refleksle diğer tarafıma dönüp uyumuş numarası yaptım.İçeri girdiğini hissettiğim anda bir ürperti geldi içime.
sinem kalk uyumadığını biliyorum.
Seninle konuşacak çok önemli şeylerim var.
Dediği anda uyumuş numarası yapmayı bırakıp selime döndüm.
Ne söyleyeceksin yarın nikah şekerimizin neyli olacağınımı? Şimdi ne diyeceksin söyle ve hemen defol bu odadan!Sakin güzelim sakin hem bir o kadar güzel ve o kadar da hırçınmışsın. Seni bu zamana kadar nasıl tanımadım hayretler içindeyim. Ama neyse zaten yarın evleniyoruz hem mirasın hemde sen benim olacaksın.
Yüzüne nefretle bakıyordum sizden nefret ediyorum dediğim sırada yüzümde bir tokat patladı. Tokatın acısıyla kendimi yerde buldum.
Gözümü açtığımda selim yoktu gitmişti.
Hafifçe yerden kalkıp yatağa doğru ilerledim.Sanki bir çıkmazın içindeydim ve bu çıkmazdan çıkamıyordum. Herkesten nefret ediyordum.Ama bu nikah asla olmayacaktı. Ne yapacak edecektim bir yolunu bulup kaçacaktım bu evden.
Ertesi gün(Nikah günü)
Odamdaydım. Bir o kadar çaresiz bir o kadar şaşkındım hala bunlar gerçekten oluyormuydu bir miras için beni tanımadığım bir adamla evlendireceklerdi şaka gibi ya.
Yengem geldi. Daha hazırlanmadınmı sen! bir sürü işimiz var çabuk oll!Şundaki küstahlığa bir bakın hem gelmiş beni zorla evlendiriyorlar bir de gelmiş bana bağırıyorlar.
1 saat sonra ...
Kapıyı birisi çaldı.
Girin
Merhaba güzellik hazır mısın?
Sana gerçekten bir şey soracağım
Sor güzelim.Kardeşin senin kardeşine bana yaptığınız aynı şeyleri yapsalar bir evde zorla alıkoyulup tanımadığı bir adamla evlendirilmek zorunda bıraktırılsalar ne yaparsın?
Uzun bir sessizlik...
Evet canlarım yeni bölümü nasıl buldunuz?🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
RomanceSelim bırak beni insanlar bize bakıyor! Baksınlar karım değil misin istedikleri kadar baksınlar belki senin göremediğin aşkı onlar görür gözlerimde...