Evet arkadaşlar bölüme oy verip yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum 💝💝
Ve evet polisler geldi ve şu anda karakola doğru gidiyoruz.
Bakın memur bey Sinem benim karım ben onu evde zorla alıkoymuyorum.
Derdinizi karakolda anlatırsınız lütfen şimdi bize zorluk çıkarmayın.
Peki öyle olsun nasıl olsa karakola gidince her şey ortaya çıkacak.
Aynen sen öyle san selim sen öyle san.
Bir şey mi dedin Sinem?
Yok gidelim diyorum.
Haa tamam.
Yarım saat sonra ...
Evet karakola gelmiştik. Selim'i ayrı ifade odasına beni ayrı ifade odasına almışlardı.
Evet benim ifademi almaya başlamışlardı.
Evet Sinem kahraman gerçekten selim kahraman sizi evde zorla alıkoyuyormu
Polisin yüzüne baktım.
Evet. Memur bey.
Peki nasıl başladı bu.
Benim babamdan kalan yüklü miktarda bir mirasım var. Babam önegelen iş adamlarından biriydi. Ama maalesef bir kazada kaybettim babamı ve annemi.
Başınız sağolsun.
Sadece kafa sallamakla yetindim.
Anlatmaya devam ettim.
Sonra amcam benim kaldığım yurdu öğrenince mirası elimden almaya çalıştı. Zorla beni oğluyla yani Selim'le evlendirmeye kalktı. Sonra işte ben evlendirilince zorla elimden telefonumu aldılar. Sonra ben zaten ihbarı yapan arkadaşımı aradım helini.
Anlıyorum Sinem hanım tesekkürler dışarı çıkıp bekleyebilirsiniz. Ama hiçbir yere ayrılmayın!
Tamam memur bey.
Ağır adımlarla dışarı çıkmaya başladım. Tam dışarı çıktım ki karşımda amcamı gördüm.
Bana bak sakın oğlumdan şikayetçi olayım falan deme yoksa...
Yoksa ne ne yaparsın? Sabri kahraman sen bana ne yapabilirsin diye bağırdım. Herkes bize bakıyordu.
Sus bağırma herkes bize bakıyor!
Baksınlar! Utanıyor musun? Bunca zaman bana yaptığınız şeylerden utanmadınızda benim bağırmamdan mı utanıyorsun?
Kes sesini dedim sana!
Dua et karakoldayız. Yoksa ortalığı birbirine katardım.
Bana ters ters bakıyordu.
Selim'in ağzından;
Evet selim kahraman hakkınızda sinem kahramanı zorla evde alıkoyma iddiası var.
Memur bey siz ne alıkoymasından bahsediyorsunuz?Sinem benim nikahlı karım.
Ama Sinem hanım beni zorla miras yüzünden evlendirdiler demiş ifadesinde.
Memur bey zorla evlendirmek demeyelimde zorunda kaldık ikimizde. Evlenmek zorunda kaldık.
Peki neden evlenmek zorunda kaldınız?
Sineminde dediği gibi miras yüzünden.
Tamam ama selim bey Sinem hanım ifadesinde selim kahraman ile zorla evlendirilen demiş. Yani siz kendi rızanızla evlenmişsiniz ve Sinem hanım mirası vermeyince zorla evde alıkoymuşsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
RomanceSelim bırak beni insanlar bize bakıyor! Baksınlar karım değil misin istedikleri kadar baksınlar belki senin göremediğin aşkı onlar görür gözlerimde...