4. bölüm "Kanlı Not"

557 65 4
                                    

Evet başlıyoruzzz🤍

Evet yanıtını bekliyorum.
Ne mi yapardım evlenmesine izin verirdim tabii ki
Ne? Siz gerçekten bu kadar gaddar bu kadar aşağılık olamazsınız.

Bak oluyormuşuz demekki şimdi kes sesini ve yavaşdan çık nikah salonuna gidiyoruz çünkü.

Odadan sert bir kapı sesi geldi ve odada yine yalnız kaldım.

Ellerimi açıp;Allah'ım ne olur beni bu durumun içinden kurtar sana yalvarırım Allah'ım lütfen.

Diye dua ettikten sonra mecbur aşağıya inmek zorunda kaldım.

Kız kuzenim gelinliğimin arkasından tutarak beni aşağıya indirdiler.

"Artık yaşamak istemiyordum gerçekten bu hayat beni yormuştu her zaman umut vardır sözü inşallah bir gün gerçekten gerçek olur ben çünkü artık bir mucize istiyorum yeter artık"

Arabaya bindim. Ve nikah dairesine doğru yola koyulduk.

Arabanın içinde herkes susuyordu.Nikah salonuna gidene kadar hiç kimse konuşmadı.

Uzun sessizlikten sonra...

Nikah salonuna doğru ilerliyorduk. Ve ismimiz okunduğu an beyninden vurulmuşa döndüm. Bunlar gerçek olamazdı ben gerçekten bu selim denen adamla yani başka bir tabirle kuzenimle evlenemezdim.

İsmimiz okundu ve nikah salonuna doğru gidip sandalyeye oturduk.

Nikah memuru geldi. Siz selim kahraman Türkan kızı sinem kahramanı eş olarak kabul ediyormusunuz?

Evet kabul ediyorum

Alkışladıktan sonra sıra bana geldi. Siz türkan kızı sinem kahraman Sabri oğlu selim kahramanla evlenmeyi kabul ediyormusunuz?

Selim bana evet demem için pis pis bakıyordu.Mecbur evet demek zorundaydım.

Evet

Ve nikah salonunda bizi alkışlamaya başladılar.

Nikahımız kıyıldı peki şimdi ne olacaktı. Tanımadığım bir adamla evlendirildim şaka gibi ya!

Nikah salonundan çıkarken selimin kulağına doğru

Bu sadece kağıt üstünde bir evlilik biliyorsun dimi ?

Evet anlıyorum ama bu sadece kağıt üstünde bir evlilik değil bunuda bil. Biz artık gerçekten evliyiz!

Arabaya bindik arabada kimse konuşmadı...

1 saat sonra...

Eve varmıştık odaya doğru ilerledim arkamdanda selim geliyordu.

Odaya girdim. Tam selim odaya girecekken çık odadan dedim ciddi bir tavırla. Üstümü giyineceğim çünkü bu gelinlik denen şeyle daha fazla durmak istemiyordum ruhuma çok ağır geliyordu.

Selim:Sen ne dediğini sanıyorsun ya biz artık evliyiz farkında mısın?

Evet farkındayım. Bu sadece kağıtta bir evlilik bunu çok iyi biliyorsun değil mi? Ben o miras için şu anda bu haldeyim. Ya biraz kendini benim yerine koy ya gerçekten biraz insaflı olun bu kadarda aşağılık olunmaz gerçekten!

Odada derin bir sessizlik oluştu.

Sonra selim kapıyı çarptı ve çıktı.

Ben hemen duşa girip üstümdeki bu gelinlik denilen paçavradan kurtuldum.Üstümden çıkarınca sanki üstümden büyük bir yük kalktı.Duşumu alıp çıktıktan sonra yatağımın üstünde gördüğüm şeyle beynimden vurulmuşa döndüm.

Kan... Yatağımın üzerinde kan vardı ve yanında bir not.

Notta aynen şunlar yazıyordu;

Sonunun bu örtüdeki gibi olmasını istemiyorsan istemiyorsan değil zaten böyle olacak zaten. Dediklerimi yapmazsan sonun bu örtüdeki gibi olur!

Şoka girmiş bir halde kağıtta yazan nota bakıyordum.Kim yazmış olabilirdi bunu? Beni bu evde tuttukları yetmiyormuş gibi bir de beni tehdit ediyorlar bunlar kendini ne sanıyor bilmiyorum ama ben bunlara benim kim olduğumu göstereceğim...

Saatler sonra...

Gecenin bir yarısı selimin  odaya girdiğini hissettim. Biraz sarhoştu sersemliyordu.Galiba biraz içmişti. Hatta biraz değil baya içmiş gibi görünüyordu halinden.Düşecek gibi oldu. Ama geri yerinden kalktı.

- Notu okudunmu?
Yüzüne şaşkınlıkla bakıyordum sen sen yaptın değil mi?...

Evet canlarım bölümü nasıl buldunuz?
Oy ve yorum vermeyi unutmayın aşağıya Instagram hesabımı yazacağım oradan beni takip edip paylaşımlarımı görebilirsiniz. Kendinize iyi bakın hoşcakalın!💙🤍

Instagram;okumak_mutlulukturr

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin