2. bölüm sen kimsin? seni bu esaretten kurtaracak özgürlük

1K 78 10
                                    

Sen kimsin...?

Ben senin gittiğin dershaneye gidiyorum. Senin koştuğunu görünce bir sorun olduğunu anladım.İnşallah bana seni çektiğim için kızmamışsındır.Ha bu arada beni tanımadın mı sinem?

Sen benim adımı nereden biliyorsun?

Seninle aynı sınıftayız unuttunmu tabii hatırlamaman doğal çünkü bir sınıfta seksen kişi olduğumuz için.

Ha sen nasıl tanıyamadım. Şu ikide bir dershaneden kaçıp disiplinli olan çocuk nasıl unutabilirim ki!
Biraz öyle oldu galiba beni böyle tanımanı istemezdim . Ha bu arada bana kızmadın değil mi?

Olurmu öyle şey sen beni büyük bir dertten kurtardın. Amcam beni ailemin mirası için evde alıkoyuyorlardı. Bende bir şekilde kaçmayı başardım ama görünüşe göre benim peşimi bırakmayacaklara benziyorlar.

Bu arada senin adın neydi?

Özgür.

Peki şimdi ne yapacaksın?

Bilmiyorum ailemin yaşadığı şehire gidip eğitimimi sürdürmeyi düşünüyorum.Başka çarem yok.

Peki ailen nerede ?

Sesim titremeye başlamıştı. On yıl önce ben daha 11 yaşındayken kaybettim. Korkunç bir trafik kazasında. Gözlerim dolmaya başlamıştı.

Anladım.Başın sağ olsun.

Sağ ol.

Gittiler galiba . Benim artık gitmem lazım en yakın İzmir bileti bulmam lazım.Demek İzmir'de yaşıyorsun dedi özgür.Evet İzmir de yaşıyorum. Bu arada Helin seni çok merak etti. En yakın arkadaşım dedim . Ona da haber vermem lazım.Şey dedi özgür Helin bizim sitede yaşıyor. İstersen benimle gelip helinle vedalaşabilirsin. Büyük bir şaşkınlıkla özgüre baktım nasıl yani? Ben yanlış duymadım değil mi? Şu an mutluluktan bayılacaktım.Tamam hemen gidelim deyiverdim bir anda ama tanımadığım bir insana nasıl güvenebilirim. Tamam o zaman dedi özgür helini arayalım. Dedi ve dediğini yapıp helini aradı .Selam Helin nasılsın ?iyiyim özgür sen nasılsın? Bende iyiyim sana bir sürprizim var sitenin önüne in ve beni bekle. Ne sürprizi özgür ? Çok mutlu olacğın bir sürpriz .Tamam deyip telefonu kapattı Helin . Ağzım açık bir şekilde özgürü izliyordum. İnandın mı bana?

Evet inandım.

Gidiyomuyuz? Sanırım evet helini daha fazla bekletmeyelim . Tamamdır o zaman . Arabam şurada hadi gidelim . Ben özgürün peşinden giderken sanki birinin beni takip ettiğini hissediyordum. Bir arabanın içinden izleniyordum sanki.

Bu düşüncelerimi bir kenara atıp. Özgürü takip etmeye başladım.Arabaya binip yola koyulduk. Yol boyunca ikimizde konuşmadık. Sitenin önüne gelince helini görünce ne kadar mutlu olduğumu anlatamam. Arabadan indiğimde Helin şaşkınlıkla bana bakıyordu. Hemen koşup boynuna atladım o da bana sarıldı. Seni hangi rüzgar attı buralara sinem dedi hiç sorma Helin başıma
gelenleri hani sana demiştim ya amcamlar beni yanlarına almak istiyorlar diye . Neden almışlar biliyor musun ? Mirasın üstüne çullanmak için. Ve şu an peşimdeler. Yarın İzmir'e gideceğim . San bir hoşçakal demek istedim. Olur mu öyle şey ne demek İzmir'e gideceğim olmaz öyle şey bugün bizde kal yarın bir hal çaresine bakarız.

Helin evine gittik. Bir gün orada kalıp gitmeye karar verdim.Helin ne kadar itiraz etse de kimseye yük olmak istemiyordum. Benim güvende olmam için özgürde benimle beraber geldi. Ve beraber yola koyulduk.

Özgür:Ya bir daha o ruh hastası amcan seni kaçırmaya çalışırsa ne yapacaksın?

Sinem:İnan ki hiç bilmiyorum.Bana neden böyle bir şey yaptılar iki üç kıytırık miras için mi? Bunu düşünmeden edemiyorum.

Özgür:Bence ben seni tanıdığım kadarıyla öyle malda mülkte gözü olan bir insan değilsin. Bence bu işin altında farklı şeyler yatıyor.

Sinem:Her neyse zaten biraz sonra İzmir'e gidip kurtulacağım onlardan.

Ve sonunda havalimanına geldik.

Sinem:Her şey için teşekkür ederim özgür.

Özgür:Rica ederim. Benim yerimde kim olsa aynısını yapardı.

Sinem:Benim artık gitmem lazım hoşçakal.

Ben uçağa doğru ilerlerken özgür çoktan gitmişti. Tam uçağa binecektim ki arkamdan birisi bezle ağzımı kapattığımı hissettim.

Saatler sonra...

Baba kız uyanıyor!

Uyansın bakalım.

Ben gözümü araladığımda yine o evde odaya kilitlenmiş olarak buldum kendimi.
Amca bırakın beni diğe defalarca bağırdım ama nafile .

Tam o sırada içeri amcam girdi.Yüzüne nefretle baktım.

Sabri:Benim elimden kurtulabileceğini mi sandın sen ?

Ne olur bırak beni amca ne istiyorsun benden?

Sabri:Mirasını dediği sırada pis pis sırıtıyordu.

Hiçbir güç bana o evrakları imzalatamaz . Onlar bana babamdan kalan şeyler. Sana vereceğimi sanıyorsan yanılıyorsun .

Vermeyeceksin yani o zaman eğer imzalamazsan bedelini en ağır şekilde ödersin.

Ne yapabilirsin ki sen bana ne yapabilirsin diye bağırdım .

Ne mi yaparım?Aklına gelemeyecek şeyler? O zaman mirası bana vermeyeceksin. O zaman oğlumla evlenirsin.

Selam sevgili okurlarım bölüm biraz geç geldi özür dilerim sizden bir sonraki bölümde görüşmek üzere lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın sevgilerle.

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin