Evet canlarım oy verip yorum yapmayı unutmayınız. Yoksa diğer bölüme sınırlandırmalar getirebilirim. Bu bölüme herhangi bir sınırlandırma getirmeyeceğim. Ama sizde yorumlara görüşlerinizi yazarsanız sevinirim.
Selime şaşkınlıkla bakıyordum.
Merhaba ben Yaman dedi elini uzatarak
Hala yamana şaşkınlıkla bakıyordum
Selim: sinem iyi misin?
İyiyim iyiyim bir an dalmışım.
Merhaba bende sinem.
Tanıştığıma memnun oldum.
Bende.
Neyse dedi selim tanışma faslımız bittiyse artık yemeğe geçebiliriz.
Ha bu arada sinem artık Yaman bizim şirkette çalışıyor.
Biliyorum zaten işe ben aldım.
Aa öyle mii?
Evet
Beğendinmi şirketimizi Yaman?
Evet beğendim kuzen. Hem şirketi hem de içindekileri.
İçindekileri mii?
Çaktırma kuzenn
Anladım anladım çapkınlığını burada da gösteriyorsun dedi gülerek.
Yaman sen galiba şartları okumadın dedim ona bakarak.
Niye ne var ki şartlarda?
Okursan görürsün.
Şirketin sitesine girersen görürsün kuzi.
Tamam ben bir bakayım.
Yaman şok içinde bize bakıyordu
Sözleşmeler şöyleydi;
1. Mesai saatleri dışında dışarıdan yemek vs.söylenemez. Sadece öğle saatlerinde yemek aralarına ve molaya çıkılabilir.
2. Şirkete herhangi bir özel hayatını veya ailevi sorunlarını alet edemez şirkete yansıtamaz.
3. Her gün şirketin ayarladığı kıyafetler ile gelinecek. Aksi halde şirkete alınmayacaktır.
4. Şirkette çalışan kişi yanında kesici alet, silah, vb.şeylerle gelemez.
5. Şirkette herhangi bir siyaset, veya şirket dışı konular konuşulamaz.
6. Şirkette labai, argo, ve küfürlü söz söylemek yasaktır. Aksi halde işten çıkarılmak zorunda bırakılır.
7. Şirkette herhangi bir münasebet, aşk, vb. şeyler olmayacak.
Yuh yani sinemmm.
Ne? daha az bile.
Ya tamam ama çok ağır değil mi?
Ağır falan değil benim şirketimde çalışan kişi bu kadar şeyi kaldırabilmeli.
Yalnız o şirket şu anda sadece senin değil benimde şirketim. Şirkette ne kararlar alınıyorsa benimle de paylaşacaksın. Zaten benim yerime şirketteki işlerle bade ilgilenecek artık.
Allah Allah selim bey. Zaten bunlwr vardı ben sadece birkaç birşey ekledim üstüne.
Her neyse o sözleşmeleri yarın bade ile yeniden düzenleyin.
Selim bende o şirketin bir ortağıyım. Sen bana emrivaki yapamazsın! Ayrıca bade ne alaka?
Kendi işlerini şimdi de ona mı alet ediyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
RomansaSelim bırak beni insanlar bize bakıyor! Baksınlar karım değil misin istedikleri kadar baksınlar belki senin göremediğin aşkı onlar görür gözlerimde...