6. Bölüm

453 55 3
                                    

Evet canlarım şimdi ben bu bölümleri yayınlıyorum ama oy ve yorum sayısı çok az lütfen oy vermeyi unutmayın bir tuşa basmak bu kadar zor olmamalı.

Şimdi diyosunuzdur belki bu bölümler nasıl gelişecek,nerede bir aksiyon olacak merak etmeyin 1-2 bölüm sonra sizi şaşırtacak gelişmelerle karşınızda olacağım.

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

Hiç soluksuz koşuyordum. Bir yandan yağmur yağıyor bir yandan rüzgar şiddetini arttırmaya devam ediyordu.Bir yandan hayvanların uğultu sesi ormanın içinde yankılanıyordu.

Elimi ısıtmak için cebime attığımda cebimde bir telefon buldum bu selimin telefonu olmalıydı.
Şu anda yaşadığım sevinci anlatamam.

Telefonu heyecanla açtığımda bir hayal kırıklığına daha ugradım çünkü telefon şifre istiyordu.

Sinirle telefonu taşa çaldım.Ve yine koşmaya başladım dikkat çekmemeliydim selim her an beni bulabilirdi. Ve eğer yakalanırsam bu sefer dönüşü yoktu bir daha ellerinden kurtulamazdım. O yüzden tek şansım ormanı geçip yolda bir araba bulup helini aramam lazımdı.

30 dk sonra ...❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

Hâlâ ormanda yürüyordum. Ve baya bi acıkmış ve susamıştım. Eğer biraz daha burada kalırsam açlıktan veya susuzluktan ölecektim. O yüzden tek çarem yola ulaşmaktı.

Ve 5 dakika daha yürüdükten sonra yola ulaşmıştım. Yoldan hiçbir araba geçmiyordu. Çaresiz bir şekilde yolda yürümeye devam ettim.Yolda yürürken arkamdan birisinin keskin bir sesle sinem diye bağırdığını duydum.Arkamı döndüğüm sırada başımdan kaynar sular döküldü bu selimdi.

Karşımda silah doğrultmuş bana bakıyordu.

Nereye sinem hanım benden kaçabileceğinimi sandın sen? Kızım sen beni daha hiç tanımamışsın!

Gerçekten buradan kurtulabileceğinimi sandın sen dedi bana yaklaşarak.

Evet sandım ne yapabilirsiniz siz bana ne yapabilirsiniz? Ben seninle evlenmek istemiyorum diye söylememe rağmen benimle evlenmek istedin ömrün boyunca seni sevmeyen bir kadınla yaşamayı göze aldın. Ama ben sen değilim ömrüm boyunca sevmediğim bir adamın yüzüne bakarak yaşamak istemiyorum duydun mu beni diye bağırdım.

Bana yaklaşarak artık hiçbir şeyi değiştiremezsin artık biz evliyiz dedi parmağını göstererek.

Tamam evli olabiliriz ama bu beni tutsak edip mirasımı almak zorunda olduğunuzun bir kanıtı olamaz.

Şimdi bırakında beni lütfen gideyim. Benim okuyacağım bir üniversite var ve sizin bu kıytırık miraslarınızla uğraşacak hiç halim yok duydunmu beni!

Bırakayım dedi gülerek demek bırakmamı istiyorsun bu artık imkansız.Sen artık benimsin ,karımsın seni asla hiçbir yere bırakmam diye bağırdı.

O zaman öldür beni ,öldür beni diye bağırdım ömrümü sevmediğim bir adamın yüzüne bakarak geçirmektense ölürüm daha iyi.
Hazır silahta elindeyken vur beni hadi öldür ne duruyorsun? Korktunmu beni öldürmektenmi korkuyorsun yeter artık ben yaşamak istemiyorum . Bu bana bu dünyada yapacağın bir iyilik olur.

Bana bakıyordu sadece boş boş bakıyordu hiçbir şey söylemeden.
Yanıma yaklaşıp pis nefesini yüzüme çarparak "Ben seni öldürmeyeceğim çünkü ben sana aşığım seni daha tanımadan bile önce aile albümünden fotoğrafını görmüştüm ta o zamanlar aşık oldum ben sana".
Şok olmuş bir şekilde yüzüne bakıyordum ama ben sana aşık değilim. Dediğim sırada selim elinde bir bez ile yanıma yaklaşıp ağzıma bastı ...

Ertesi gün...🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Gözümü açtığımda karşımda onu gördüm Selim'i yine bir hayal kırıklığıyla onu gördüm. Onun pis sırıtışlarını gördüm.

Bu sefer beni bağ evine değil kendi evlerine getirmişti yani diğer hapishaneme amcamın evine.

Uyandın mı güzelim?

Yok daha uyuyorum salak!

Sabah sabah pek agresifsiniz bakıyorumda biraz sakin ol bu tavırlar sana hiç yakışmıyor.

Bana neyin yakışıp neyin yakışmayacağını sanamı soracağım?

Pekala seninle daha fazla laf dalaşına girmek istemiyorum.
Açmısın? Bir şeyler hazırlayayım acıkmışsındır.

Yok teşekkürler gerek yok.

Ama böylede olmaz ki güçten düşeceksin güzelim.

Bana güzelim demeyi keser misin. Rahatsız olmaya başladım.

Peki sen nasıl istersen öyle olsun.

Ne oldu sana dün benim kafama silah dayayan adam bakıyorumda bugün süt dökmüş kediye dönmüş noluyo hayırdır selim bey? Beni kazanmayamı çalışıyorsun ay kıyamam. Sen daha çok beklersin hadi kapıyı kapatıp git yalnız kalmak istiyorum.

Kızım bak bana emir veremezsin sen ilk önce benimle düzgün konuşmayı öğren. Artık sen benimsin anlamıyor musun benimsin! Sen artık benim karımsın!

Yüzüne tiksinerek bakıp; Senden nefret ediyorum Selim kahraman senden nefret ediyorum.  Defol git artık odadan !

Hay hay küçük hanım bu seferlik gidiyorum bakalım başka zaman ne yapacaksın hep birlikte göreceğiz.

Bölümü nasıl buldunuz?

Oy ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum 💝💝

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin