Evet canlarım bölümler biraz geç geliyor ama telafisi olacak artık daha hızlı yayınlamaya çalışacağım bölümleri. İyi okumalar oy verip yorum yapmayı unutmayın.
Bölüm müziği: Mark eliyahu -About love
Evet yine hapishanemde başbaşaydım . Selim odadan gideli yarım saat olmuştu. Yine yalnız bırakılmıştım. Adı üstü hapishaneydi ne olabilirdi ki tabii ki yalnız olacaktım. Ne de olsa beni burada esir tutuyorlar.
Yarım saat sonra...
Tam uykuya dalacakken ayak sesleri duydum. Selim, selim buraya geliyordu. Birden kapı açıldı ve selim içeriye elinde bir paket ile geldi.
Sinem kalk artık sana bir sürprizim var.
Ne sürprizi dedim sert bir şekilde!
Kalkarsan görürsün güzelim. Bana güzelim demeyi kes bu seni ikinci uyarmam!
Tamam tamam sinirlenme güzel- pardon Sinem.
Kalkta şu paketi aç!
Yataktan yavaşça doğrularak paketi aldım ve açtım içinde mini dekolteli siyah bir elbise vardı.
Ne bu şimdi?
Elbise Sinem bugün bir davet var oraya gideceğiz.Onun için seninde güzel ve şık olmanı istedim. Pardon ya ben sana çuval giydirsem bile güzel olur ama neyse bunu giy ve aşağıya gel bekliyorum seni aşağıda.
Geleceğimi kim söyledi? Gelmiyorum ben seninle hiçbir yere tamam mı gelmiyorum.
Ben geleceksin dediysem geleceksin duydunmu beni?
Yoksa... Sözünü keserek ne yaparsın söyle ne yaparsın yine başıma silahmı dayarsın yoksa gizlice yine bayıltır başka bir yeremi kaçırırsın? Ne yaparsın zaten artık yapacağın şeylere alıştım dedim göz devirerek.
Bak Sinem sana son defa güzelce söylüyorum. Ya bu elbiseyi giyersin ya da olacaklardan ben sorumlu değilim.
Peki benim bu davete gitmemin amacı ne?
Ben istediğim için gidiyorsun tamam mı? Tamamen ben istediğim için.
Tamam geleceğim davete şimdi çık odadan.
Hay hay küçük hanım. Siz nasıl isterseniz.
Selim odadan çıkmıştı. Gerirdiği pakete bakıyordum. Selim gerizekalı falandı ama elbise konusunda güzel seçimler yapıyordu.
Elbiseyi üstüme geçiriverdim. Gayetde güzel oldu.
Neyse azıcıkta belli olmayacak kadar makyaj yapıp çıkmalıydım. Yoksa bu Selim'in ne yapacağı belli olmazdı. Ondan korkum yok ama çevreme zarar verir diye korkuyorum.
Azıcık kapatıcı, biraz allık , maskara ve ruj sürüp çıktım dışarı. Selim beni aşağıda bekliyordu arabanın önünde. Amcam ne kadar mirasımı almak isteselerde baya zenginlerdi. Bu da Selim'in işyerinde yeni bir proje almalarının kutlamasıydı. Herkes eşleriyle geldiği için bende mecbur gitmek zorunda kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
RomanceSelim bırak beni insanlar bize bakıyor! Baksınlar karım değil misin istedikleri kadar baksınlar belki senin göremediğin aşkı onlar görür gözlerimde...