Merhaba canlarım yeni bölüm ile geldim bugün lütfen oy verip yorum yaparsanız sevinirim. Sizin yorumlarınız benim için çok kıymetli.
Bölüm müziği: Ziynet sali- imkansız bir aşk denir. İyi okumalar
Selim'in ağzından;
Sinem normal odaya geçmişti ama kimseyi yanında görmek istemiyor ama ben doktora Allem ettim kallem ettim bir şekilde odaya girmeyi başardım.
Odaya girdim. Ben sana kimseyi odada istemiyorum demedimmi
Doktor bey diye bağırmaya başladı. Hiç boşuna uğraşma tatlım onların izni var.Sen yaptın değil mi beni bu hale sen getirdin sırf mirası alabilmek için sana yazıklar olsun bir de seni seviyorum diye aşk böceği gibi ortalarda geziyordun. İşte senin sevginde aşkında bu kadarmış. Her şey bir blöfmüş. Merak etmeyin yarım bıraktığınız işi benim sabrımı daha çok taşırırsanız ben halledeceğim.
Sinem ağır konuşuyorsun. Ben seni hala çok seviyorum bu bir ve ben seni zehirlesem bu kadar telaşlı olabilirmiydim bu iki.Ve sen o evde olduğun sürece asla kendine bir şey yapamazsın izin vermem.
Aynen ya çok güzel izin vermedin az daha ölüyordum sen neyden bahsediyorsun ya? Sen neyin korumasından bahsediyorsun?
Tamam onu bunu bir kenara bıraktım sen yapmadın o yapmadı kim yaptı peki beni bu hale kim getirdi? Ben söyleyeyimmi tabii ki senin o annen olacak kadın. Çünkü bana git sen hizmetçilerin yanında yiyeceksin yemeği sen bu masaya layık değilsin sen bu eve ve oğluma layık değilsin demişti. Böyle bir insan birden birgün yemeğe inmediğimde bana fidan ile birlikte yemek yollatıyor ne kadar mantıklı değilmi selim kahraman senin bu olanlara akıl sır erdirebiliyor musun? Anneni benden önce sen iyi tanırsın. Ve annen böyle birşey yapacak bir insan anlıyor musun hiçbirşey bu gerçegi değiştiremez ne kadar inkar et kimse değiştiremez.
Bebeğim anlıyorum seni ne kadar sinirli olduğunu ama şu anda bilinçli düşünemiyorsun şimdi ben odadan çıkıyorum yat dinlen güzelce tamammı birtanem.
Bana böyle bebeğimli kelimeler söylemeyi keser misin?
Öyle olsun küçük hanım.
Odadan çıkar çıkmaz hemen eve haber yollatım dolaptaki bütün yiyeceklerin hepsi temizlenecek ve yenileri alınacak.
Ondan sonra hemen annemin yanına gittim. Annem koridorda oturuyordu.
Anne sen yaptın değil mi? Ya sen bunu nasıl yaparsın ya o senin gelinin benim ise karım ya karım. İnsan gelinine böyle bir şey yaparmı miras için bile olsa bir insan bir insana bunu yapmaz. Anne büyüğümsün o yüzden fazla ağır konuşmak istemiyorum. Bir daha sizi sinemin on metre yakınında bile görmek istemiyorum. Duydunuzmu beni hergün odasına götürülecek yemekleri. Tabii özel bir hizmetçiyle!
Oğlum sen ne dediğini sanıyorsun kendine gel! Ben yapmadım ben zehirletmedim sinemi. Ben böyle bir şey yaparmıyım? Sana yazıklar olsun.
Anne sen yapmadıysan kim yaptı o zaman ?
Bilmiyorum oğlum.
Tamam neyse bu konu burada kapanmadı. Ben şimdi sinemin yanına gidiyorum. Bir olay daha istemiyorum bugün sizde Eve gidin yorulmuşsunuzdur. Tarık sizi eve bıraksın.
Tamam oğlum görüşürüz.
Ben ağır ağır sinemin odasına doğru yürüyordum. Yavaşça odaya girdiğimde Sinem uyumuştu.
Koltuğa oturdum ve ne güzel uyuduğunu izledim.
Ah be güzelim uyuyunca çok masum görünüyorsun aynı bir melekler gibi. Zaten sen bir meleksin. Ben seni çok seviyorum Sinem. Sen olmaz falan diyorsun ama gel "İmkansızı beraber olduralım".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET
RomanceSelim bırak beni insanlar bize bakıyor! Baksınlar karım değil misin istedikleri kadar baksınlar belki senin göremediğin aşkı onlar görür gözlerimde...