9. Bölüm "ZEHİR

279 46 11
                                    

Evet arkadaşlar bölüme oy ver yorum yapmayı unutmayınız. Sizleri seviyorum.

Bölüm müziği: Mark eliyahu -Open sky

Bana blöf yapmayamı çalışıyordu bu ya şaka gibi.

Ama yalan söylememek gerekse elbisede bayağı güzelmiş...

Ama yalan söylememek gerekse elbisede bayağı güzelmiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ama selime boyun eğmeyecektim... Her neyse şu selim gelmeden işlerimi halletmem lazımdı. Kapı çaldı gelen fidandı. İyi akşamlar Sinem hanım akşam yemeğe inmediğiniz için kader hanım yemek yollattı. Yok teşekkür ederim ben aç değilim. O kader hanımınızada söyleyin böyle iyiliklerine ihtiyacım yok.

Ben yine de şöyle şuraya bırakayımda belki yemek istersiniz.

Sen koy ama yiyeceğimi sanmıyorum. Çok acıkırsam merak etme kendim yerim.

Tamam o zaman Sinem hanım size iyi akşamlar. Teşekkürler fidan sanada iyi akşamlar.

Yemekte çorba, salata,ve et vardı. Ama karnımda bayağı acıkmıştı.

Neyse bari birkaç kaşık alayım açlığımı bastırması için.

Etten birkaç çatal aldım ve geri çekildim tepsiyi masaya koydum.

Saat 20:43 idi daha saat çok erken neyse fidanı çağırıp onun telefonu ile helini aramam lazım. Başka yapacak bir şeyim yok maalesef.

Kapıyı açıp fidana seslendim fidann bir bakarmısın buraya

Tabii ki Sinem hanım hemen geliyorum.

5 dakika sonra fidan geldi.

Buyurun Sinem hanım ne istemiştiniz?

Şey fidan benim senden bir ricam olacaktı.

Tabii Sinem hanım buyurun?

Benim acilen bir telefon görüşmesi yapmam lazım telefonunu bana 5 dakika ödünç verebilirmisin?

Tabii ki veririm Sinem hanım ama ya selim bey, kızmasın sonra.

Yok kızmaz bir şey yapamaz o.

Lütfen benim bu telefon görüşmesine çok ihtiyacım var .

Tabii Sinem hanım buyurun.

Çok teşekkür ederim fidan bu iyiliğini hiçbir zaman unutmayacağım.

Tamam sen dışarı çıkabilirsin ben konuşmam bittikten sonra sana geri getiririm.

Tamam Sinem hanım.

Fidan çıktıktan sonra hemen kapıyı kapatıp helini aradım.

Alo Helin

-Sinem sen misin?

-Evet benim.

-Kızım ben seni kaç günden beri arıyorum neden açmıyorsun telefonlarımı?

Helin selim telefonuma el koydu.vermiyor.

Vay şerefsiz sana yaptıkları yetmiyormuş gibi bir de telefonunu alıyor?

Sen onu bunu boşverde Helin lütfen beni kurtar buradan sana yalvarırım lütfen selim bana kafayı takmış durumda. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen bana yardım edin.

Tamam canım sen kafanı böyle şeyelrle yorma ben ne yapıp edeceğim seni o delikten kurtaracağım.

Nasıl kurtaracaksınız?

Ben ne yapıp edeceğim seni onların ellerinden kurtaracağım. Sen merak etme.

Tamam canım yanında şu anda kim var?

Özgür var şu anda seni kurtarma çözümü aramaya başladı bile.

Gerçektenmi çok teşekkür ederim. Canım benim şimdi kapatmam lazım telefon benim değil biliyorsun.

Tamam canım kendine iyi bak görüşürüz.

Görüşürüz canım.

Fidan dışarıda olmalıydı. Fidan diye çağırdım. Fidan içeriye girdi.

Buyurun Sinem hanım?

Telefon için çok teşekkür ederim.

Rica ederim Sinem hanım.

Bu olay aramızda kalacak değil mi?

Evet tabii ki de Sinem hanım aramızda kalacak.

Tekrardan teşekkürler.

Fidanda aşağıya indikten sonra odama geçtim. Odaya geçer geçmez başım döndü birden hemen kendimi yatağa attım. Bu seferde midem bulanmaya başlamıştı. Ağzımı tutarak lavaboya koşmaya başladım. Lavaboda 5 dakika boyunca kusmuştum. Lavabodan çıktıktan sonra gözüme fidanın getirdiği yemek tabağı çarptı. O zaman anladım her şeyi "ZEHİR" tam o sırada çok kötü başım dönmeye başladı.

Selim'in ağzından...

Bugün iş çok yoğun geçmişti. Eve geleli 5 dakika oluyordu. Anne Sinem yemek yedimi?

Bilmiyorum oğlum fidan ile yemek gönderdim ama yememekte ısrar ediyormuş.

Fidan sen bir gidip sineme bak gel yemeğini yemişmi?

Tamam selim bey hemen bakıp geliyorum.

Anne Sinem neden yemeğe inmedi sen göndertiyorsun yemeği odaya?

Oğlum senin o inatçı karın pardon ne karısı ya o sana karı olmaya layık değil.

Anne ne demek layık değil biz evlendik o artık benim karım bir daha ağzınızdan böyle bir laf duymak istemiyorum.

Tamam oğlum sen nasıl istersen ama sen ne kadar bana layık desende layık olmadığı gerçeğini değiştirmiyor.

Selimmm beyyyy yardım edinn!

Yukarıdan fidanın çığlık sesi duyuldu.

Ne oldu fidan?

Se-lim bey titriyordu Sinem hanım.

Sinem yerde bayılmış bir şekilde uzanıyordu.

Çabuk arabayı hazırlatın. Çabuk olun Sinem dayan dayan beni bırakıp gidemezsin Sinem dayan.

Sinemi arabaya yatırıp hemen en yakındaki hastaneye doğru sürmeye başladım.

Hastaneye geldiğimizde hala bilinci kapalıydı.

Hemşireee çabuk olun sedye getirinn!

Durun beyefendi hanımefendiyi sedyeye yatırmamız lazım.

Sinemi sedyeyle acil müdahale odasına doğru götürüyorlardı.

Sinem dayan beni , bizi bırakıp gidemezsin lütfen Sinem.

Beyefendi siz içeriye giremezsiniz lütfen dışarıda bekleyin.

Tamam hemşire hanım.

1 saat sonra...

Doktor bey acil müdahale odasından çıktı.

Sinem nasıl iyimi?

Merak etmeyin korkulacak birşey yok zehirlenmiş midesini yıkadık. Şu anda kendisi iyi.

Peki neden zehirlenmiş?

Galiba yediği yemekten dolayı olmuştur büyük ihtimalle yemeklerden veya ilaç yoluyla zehirlenmelerle karşılaşıyoruz. Ama ilaç ile zehirlenme değil muhtemelen yemek ile zehirlenme olmuştur.

Peki ne zaman görebilirim onu?

Biraz sonra normal odaya alacağız dilerseniz odaya geçince görebilirsiniz.

Tamam teşekkürler doktor bey.

Yeni bölümü nasıl buldunuz

Oy verip yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum 💝

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin