12. Bölüm

206 41 2
                                    

Evet canlarım yeni bölüm geldi. Oy verip yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum.Sizin motivenize ihtiyacım var yorumlarınızla şimdiden verdiğiniz oylar ve yorumlar için teşekkür ederim.

Evet odada yalnız kalmıştım sonunda selim ve o annesi olacak kadın odadan çıktılar.

Off yeter artık ben yaşamak istemiyorum. Ben zaten bu dünyada her zaman bir yanım eksik olarak yaşadım. Annemsiz babamsız hayata tutunmaya çalıştım ama bir yerden sonra olmuyor, yapamıyorum artık. Gidip derdimi anlatacağım bir annem yok. Bir hata yaptığımda bana kızacak babam yok. Ben hayata bu yüzden 0-1 geride başladım. Gözümden yaşlar akmaya başladı.Gerçekten hayat bu muydu? Ben hayatı o kadar erken öğrendim ki. Kimse gelipte bana bu konularda ahkam kesemez bana gelipte hayatı ögretemez ben zaten hayatı iliklerime kadar yaşadım. Gelipte bana hayatı öğretmeye çalışanlar benim aslında neler çektiğimi nasıl zorluklarla karşılaştığımı bilmiyorlar...

Yarım saat sonra...

Kapı çaldı gelen tanımadığım birisiydi galiba yeni hizmetçi olmalıydı. Elindede bir tepsi yemek vardı.

Merhabalar Sinem hanım benim adım müge beni selim bey size bakmam için beni görevlendirdi.

Merhaba tanıştığıma memnun oldum bende Sinem.

Biliyorum Sinem, Sinem kahraman isminizi duymamak mümkün mü?

Nasıl yani anlamadım?

Magazin haberlerine falan bakımıyormusunuz? Selim bey ile bir sürü nikah salonundan çıkarken çekilmiş fotoğraflar, hastaneye giderken ki görüntüleriniz, ve çıkarken, çıkarken selim bey sizi kucağına almıştı çok romantik.

Ne ne diyorsun sen bana şu magazin haberlerini gösterirmisin?

Tabii Sinem hanım buyurun.

Ünlü iş adamı selim kahraman karısı Sinem kahraman ile dünya evine girdi... Selim kahraman karısını kucağına alarak hastane çıkışında görüntülendi...

Duyduğum haberlerle şok oldum.

Tamam mügeciğim yemek için teşekkür ederim. Tanıştığıma memnun oldum.

Bende memnun oldum Sinem hanım size afiyet olsun.

Teşekkür ederim sen çıkabilirsin.

Tamam Sinem hanım.

Müge odadan çıktığında delirmek üzereydim. Bu ne demek oluyordu ya herkes benim selime aşık olduğumu ve aşk evliliği yaptığımızı düşünüyorlar şaka gibi ama gerçek.

Hala inanmıyorum. Böyle bir şeyi nasıl yaparlar hala inanamıyorum.

Sinirle sehpanın üzerinde duran vazoyu aynanın üzerine fırlattım. Ve o anda ayna paramparça oldu aynı kalbim gibi...

Kapıyı açtım aşağıya inmeye başladım   selim kahraman , siz böyle bir şeye nasıl göz yumarsınız? Beni hiç mi düşünmediniz? Size yazıklar olsun hepinizden nefret ediyorum. Diye bağırdım.

Sinem hanım iyi misiniz? Sinem hanım eliniz?

Git başımdan, selim nerede o patronunuz olacak adam nerede?

Ayy ne bu sesler ne oluyor burada ne bağırıyorsun sen avaz avaz.

Neden bağırıyorum acaba yenge. Siz nasıl insanlarsınız ya o magazin haberlerini o internete paylaşmalarına nasıl izin verdiniz. Hiç mi beni düşünmediniz? Tabii benim sorduğumda soru siz kendinizden başkasını düşünmeyen bencil insanlarsınız.

Ses tonuna dikkat et haddini aşmaya başlıyorsun!

Aşarsam ne olur haddini aşarsam ne olur yine zehirlemeye mi kalakarsın beni? Söylesene yine zehirlemeye mi kalkarsın beni?

ESARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin