32/ Üçlü olsun güçlü olsun

13.2K 127 22
                                    

Poor Hakan daha kendisi komutana yaklaşamamışken amcı piç subay sayesinde kendini bu durumda bulmuştu. Daha adamın elini tutmamıştı. Maksimum temasları Yıldırım'ın onun parmaklarını koklaması olmuştu. Hoş sikini kafese sokması da var ama o ayrı hikaye. Ya da paçasına boşalması. Şimdi ise herifi aralarına kıstırmışlardı.

Hakan daha önce threesome yapmıştı. Hatta foursome ve seks partilerinde de bulunmuştu. Ama bu tamamen farklı hissettiriyordu. Yıldırım gibi birine bırak dokunmak yaklaşmak bile bir hayaldi. Şimdi ise buradaydı işte.

Subay da yara bandını çıkarttı. Piercingin toplarina dokundu.

"Gayet iyi bakmışsın. Enfeksiyon belirtisi yok. Özen gösterdin herhalde."

Yıldırım göğsüne baktı. Bir meme ucuna Hakan, diğerine Gökhan dokunuyordu. Karnında kelebekler uçuyordu. Alev almış gibiydi.

"Evet... Her gün dezenfekte ediyorum..."

"Her gün memelerine bakım yapıyorsun demek? Sen de az değilsin."

Hakan büyülenmiş gibi izleyip dokunmaya devam ediyordu. Gökhan'ın şakamsı konuşmalarından etkilenmişti. Kendisi de benzer şekilde konuşabiliyordu ama Yıldırım Komutan'a bunu yapmaya götü yemezdi.

Parmağı hassas pembe deride gezindi. Hafifçe uç tarafa sürttü. Ardından daireler çizmeye başladı. Yıldırım Komutan irkildi ve Hakan'ın kıyafetine daha sert tutundu. Yüzü görünmüyordu. Ama gözlerinden belliydi bundan zevk aldığı.

Gökhan birden Yıldırım'ın omzunu tuttu. Onu Hakan'dan ayırdı ve koltuğa yapıştırdı. Şimdi Yıldırım düz bir şekilde oturuyordu. Tam ortalarında. Gökhan bunu yaptıktan saliseler sonra başını ileri attı, Yıldırım'ın meme ucunu ağzına aldı. Yıldırım irkilip ince bir ses çıkarttı.

"N-ne yapıy- aah..."

Yıldırım'ın gözleri kapantı, bu sefer ikisinin de kıyafetlerine tutundu. Hakan bu görüntü ile sertleşmekten kendini alamadı. Yıldırım'ı bu halde görmek inanılmazdı. Gökhan'ın atılganlığı ile şaşkındı. Ama açlık ile Yıldırım'ın meme ucunu emmesini izlemek de kışkırdıcıydı.

Hakan elini Gökhan'ın saçlarına götürdü. Gökhan gözlerini açıp kısık bir şekilde ona baktı. Dudaklarında hafif bir kıvrılma belirdi. Ağzını açıp göstere göstere dilini sürttü o hassas deriye. Hakan gözleri fal taşı gibi onu izliyordu. Gökhan'ın saçlarını okşamaya devam edip ona destek verdi.

Hakan birden kendi başında da bir sıcaklık hissetti. Yukarı bakınca Yıldırım'ı gördü. Onun kopkoyu gözlerini. Yıldırım'ın eli Hakan'ın saçlarındaydı. Hakan başını o ele yasladı. El yavasca onu yukarı kaldırdı. Aynı Hizaya geldiler.

"Şu anki bakışını görmen gerek."

"Sen kendi gözlerine bak."

"Aç köpeklere benziyorsun."

"Besle o zaman beni."

Hakan yaklaştı, maskesinin üzerinden Yıldırım'ı öptü. Haftaların flashbackleri canlandı Hakan'ın aklında. Onu arzuladığı her an. Eli yavaşca Yıldırım'ın maskesini yukarı kaldırdı. O dolgun dudaklar açığa çıktı. Kendi dudaklarını yaladı, harifce dudaklarını Yıldırım'ınkilere değdirdi. Hareket etmedi. Sadece ufacık temas ediyorlardı. Birbirlerinin gözlerinin derinlerine bakıyorlardı.

"Öpeceksen adam gibi öp be ibne. Korkaklığın zamanı mı?"

Gökhan da onların yüz hizasına gelmişti. Sırıtışı hala yüzündeydi.

"Diyene bak amına koyayım. Aramızda götten vermiş tek ibne sensin."

"Allah allah. Kendine pek güvenme cüce Yıldırım. Senin hayatında konuşamayacağın kadar insan siktim ben."

"Sen anca sakso çek. Kaç yaşına gelmiş hala sikiş derdinde. Sikin emekliye ayrılınca kıçın ve ağzın ile devam edersin sen."

"Mahfettiniz ortamı. İbnelik yapmayın."

"Aşk olsun hepimiz ibneyiz Yıldırımcığım. Hem Hakan bey için ortama gerek yok. Hakan seni ayakta siker şansı olsa."

Hakan tek kaşını kaldırıp Gökhan'a baktı. İyi rezil ediyordu onu pezevenk. Şurada iki romantik an yaşıyorlardı.

"Onu biliyoruz zaten. Hafta sonu iznine çıktığı an eminim çilekli kayganlaştırıcı stoğunu da yenilemiştir. Orospu çocuğu işi gücü sikiş."

"Ya sikerim ama! Ortamın ağzına ettiniz. Gökhan siktir git ne bok yiyorsan ye kenarda!"

"Lan sen komutanın ile nasıl konuşuyorsun?"

"Tamam tamam ikiniz de sakin olun. Grup yiyişmede bazen tatsızlık çıkabilir. Önemli olan... Neyse sikerim devam edin işte."

Gökhan birden ikisinin kafasını tuttu, ikisini birbirine bastırdı. İkisinin dudakları tamamen birbirine yapıştı. Hakan hissettiği sıcak dudaklar ile adeta eridi. Özellikle Yıldırım sinirliyken bunu yapıyor olmak daha da kışkırtıcıydı. Onun çatık kaşlarına baktı, eli yavaşça Yıldırım'ın kafasına yükseldi. Onu derin bir şekilde öpmeye başladı.

Yıldırım nedense hep soğuktu. Beden ısısı düşüktü adamın. Ama dudakları alev gibiydi. Hakan kendi dudakları ile onun dudaklarını emdi. Ağzı açıp kapatıp o dudakları tamamen ezberlemeye başladı.

Yıldırım ise bir mırıldanma ile gözlerini kapatmış, Hakan'a kontrolu bırakmıştı. İlk öpüşmesiydi bu. Etkilenmişti. Az önceki kadar sarhoş olmasa da hala kendinde değildi. Aklı darmaduman ama karmaşık duygular içerisindeydi. Hakan'ın dilinin dişlerine değdiğini hissetti. Ne yapıyordu amk?

Yıldırım gözlerini açtı ve sorgular bir biçimde baktı. Durmu fark eden Gökhan kıkırdadı. Kendine bir sigara yaktı ve ikiliyi izledi. Onun yardımı olmasa ne yapacaktı bu salaklar. Elini Yıldırım'ın belinin arkasına götürdü. Okşadı ve sırtının çizgisini takip etti. Bunun üzerine refleks olarak Yıldırım'ın ağzı açıldı. Ağzını açtığı anda da Hakan geri durmadı.

Yıldırım, Hakan dilini içeri sokunca irkildi. Kaşları çatıldı. Ne biçim öpüşmeydi bu amk? Ancak Hakan'ın dilinin ağzını doldurduğunu hissettiği anda ifadesi yumuşadı. Gözleri mayıştı. Ağzını biraz daha açtı. Hakan onun yanaklarını tutarak kendini daha da öpüşmeye verdi. Emdi, dilini içeride gezdirdi.

Yıldırım'ın her saniye değişen ifadesini Gökhan sırıtarak izliyordu. O da sertleşmişti. Sigarasını içerken dikkatli bir şekilde ikiliyi izledi. Hakan'ın tutku dolu ifadesini. Adeta ilk defa kadın görmüş ergenlere benziyordu. Kızışmış köpeklere.

Şarabını da yudumladıktan sonra o da ileri atıldı. Yıldırım'ın kafasını çekti. İkisi nefes nefese kalmıştı. Hakan'ın yüzü kıpkırmızıydı. Yıldırım'ın ağzı ise açık kalmıştı. Gökhan ona yukarıdan baktı. Sigarasını içine çekti ve kafasını eğdi. Kısık gözleri ile Yıldırım'ın gözlerinin derinlerine baktı. İkisinin dudakları neredeyse değecek kadar yaklaştı. Ardından Gökhan ağzındaki dumanı Yıldırım'ın ağzına üfledi.

Hakan felaket tahrik olmuş bir şekilde onları izledi. Kendi öpüşünden mayışmış Yıldırım'a smoke kiss veren Gökhan'ı. Yıldırım'ın arkasına geçti. Boynuna nazikçe dudaklarını değdirdi. Minik öpücükler vermeye başladı. Gökhan ise Yıldırım'ın gözlerine derin bir şekilde bakmaya devam etti. Alnını Yıldırım'ınkine değdirdi. Yıldırım boynundan hissettiği uyarılma ile daha da mayışıyordu.

Gökhan sonunda kendi dudaklarını da Yıldırım'ınkilere bastırdı. Yıldırımın ikinci öpücüğü de Gökhan'a gitmişti. O biraz daha vahşiydi. Hiç beklemeden onu sertçe öpmeye başladı. Dilini onun diline sürttü. Onun dilini emip ağzını dolaştı. Hakan ise Yıldırım'ın kokusunu içine çekti. Boynunu yaladı. Emerek sertçe öpmeye başladı. İkilinin sert doğaları ortaya çıkmaya başlamıştı.

Yıldırım ise aralarında sıkışmış bir şekilde kaldı.

KUDUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin