Hakan'ın bedeni hissettiği ani heyecan ve zevk ile büküldü. Yıldırım'ın onun içinde olduğu gerçeğini her fark ettiğinde boşalacak gibi hissediyordu. Kalbi deli gibi atıyor, içi de kalbinin atışı ile ritmik bir şekilde kasılıyordu. Yıldırım bu hissettiği derin sıcaklık ve darlık ile inlemekten kendini alamadı. Kapattığı gözlerinin yanından akan ter damlası yüzünden damladı.
Bedenleri adeta birbirleri için yaratılmıştı. Sanki her şey onların sikişmesi içindi. Hakan hep Yıldırım'ı sikmeyi hayal ederdi, ancak sonunda sikilen o olmuştu. 160 boylarında herifin mini mini bedeninin yanlarına açılmış kendi devasa bacakları gözlerine anormal geliyordu.
Yıldırım bu hisse alışamadı. Zevkten Hakan'ın bacağına yaslanmış, inleyerek nefes alıyordu. Gökhan gözlerini ayırmadan ikiliyi izliyordu. O da tekrar sertleştiğini hissediyordu. Manyak erotik bir manzaraydı karşısındaki. Hakan ise gözlerini Yıldırım'a dikmişti. İnanilmaz sevimli görünüyordu şimdiki hali ile.
Yıldırım sakinleşebilmek için aklına başka şeyler getirmeye çalıştı. Sonradan da yavaşca belini hareket ettirdi. Ettirmesi ile Hakan'ın ve onun inlemesi odada yankılandı. Yıldırım'ın dominant ifadesinden eser kalmamıştı. Şimdi zevkten kıvranan çaresiz bir hali vardı.
"Yapamıyorum... Boşalacağım..."
"Ah... ben de boşalmak üzereyim..."
Gökhan kıkırdayıp sigarasını burnundan üfledi.
"Bakir misiniz amına koyayım? Sikişmeyi mi öğreteceğiz size?"
Gökhan uzun ve yapılı kolunu uzatıp Yıldırım'ı kalçasından yakaladı. Eli Yıldırım'ın tüm kalçasını neredeyse kaplıyordu. Sert eli ile onu ileri ittirdi. Bu şekilde Yıldırım tekrar Hakan'ın içerisinde hareket etti. Yıldırım'ın bedeni güçsüzleşti, Hakan'ın göğsüne düştü kafası. Hakan ona destek olmak için kollarını ona sardı. Gökhan ise elini hareket ettirmeye devam ediyordu.
Gökhan'ın her ittirip çekmesinde Yıldırım'ın sesi daha da inceliyordu. Artık zavallı mırıltılara dönmüştü sesi. Kalçası aldığı zevkten titriyordu. Hakan içindeki uyarılmadan ne kadar etkilense de Yıldırım'ın bu hali onu en zorlayan şey olmuştu. Hayatı boyunca bu kadar zorlanmamıştı boşalmamak için. Bedeni uyuşmaya başlamıştı aldığı zevkten. Havadaki ayakları kıvrılmıştı. Kontrolünü yitirmiş gibiydi.
Gökhan hiç de acıma göstermiyordu. İkisinin bu hali ona ayrı bir zevk vermişti. Gittikçe elini hızlandırıp sertleştiriyordu. Yıldırım yalvarırcasına ağlamaya başladı.
"Gökhaan... Gökhan yapma... Yalvarırım..."
Gökhan ise sırıtıp umursamadan işine devam etti. Hatta biraz daha sert hareket etmeye başladı. İki adamın inlemeleri ona bir müzik gibi geliyordu. Elinin Yıldırım'ın kalçasında devasa kalışını her hareketinde hissedebiliyordu. Biraz sıktırıp eğlencesine eğlence kattı.
Sonra da gözüne Hakan'ın dudakları çaptı. Bu aşırı uyarılma üzerine kızarmışlar, tir tir titriyorlardı. Gökhan'ın kafasında yine benzer şeyler canlandı. Onları susturmak için kendini Hakan'ın dudaklarına gömdü. Yine se pek işe yaradığı söylenemezdi. Hakan bu vahşi denilebilecek öpücük karşısında boğulur gibi hissetti. Gökan onun ağzını adeta talan ediyordu.
Yıldırım ise sınırına çoktan gelmişti. Kalçasını kontrol eden el hızlandıkça o da kontrolunu kaybediyordu. Hakan'ın kollarında olmak ona huzur veriyordu. Onu siken o olsa bile dominant olanın o olmadığı belliydi. Hakan'ın altında yatmanın nasıl bir zevk olacağını düşünmekten kendini alamadı. Zevkten artık beyni uyuşmuştu. Hakan'ın göğsüne gömülü şekilde bedenine dolan o ani hissin etkisi ile inledi. Bunun ne anlama geldiğini bilen Gökhan onu sert bir şekilde Hakan'a bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUDUZ
Novela Juvenil🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Uzatmadan sekso romanı kuduz_famili insta hesabı 👹 Pek önemli taşşaklılar hükümeti Başkanı Hakan beyefendi, bilmem nerenin köyünden şutlanıp askeriyeye erkek olmaya gönderilir. Erkek adam erkek siker kafasına sahip Hakan...