Uyariyi onceden yapmistik herhalde 🥺
🥺
🥺
👹
bara bara bara
bere bere bere
////
Yıldırım ve Gökhan bakıştı. Gökhan sırıtıyordu. Yıldırım düşünceli bir ifade ile ona baktı.
"Tamam lan."
"Yeeey"
Gökhan masada ilerledi ve Yıldırım'ın karşısına oturdu. Yıldırım koltuğunu biraz indirdi. Şimdi kasıklarının hizasındaydı. Sigarayı küllükte söndürdü, Gökhan'a baktı.
Gökhan ise kemerini açmaya başlamıştı. Seviyordu böyle üzerine çok düşünmeden hareket edebilmelerini. Yıldırım ileri atılıp onun sikini kavradı.
"Sertleştirmem gerekiyor mu?"
"Düşün bakalım, sabah ereksiyonu yaşarken işeyebiliyor musun?"
Yıldırım tek kaşını kaldırıp ona baktı.
"Sabah ereksiyonu olmuyorum. Biliyorsun sizden farklı bir yapım var."
Gökhan biraz şaşırmıştı. Bu herif nasıl yaşıyordu amına koyayım?
"Hmm... O zaman düz anlatmam gerekiyor. Sen boşalırken sperm üretirsin değil mi? Kanalları farklı."
"Yani?"
"Yanisi bedenin sertleşmişken işemek için tasarlanmamış. Normalde sertleşmişken işeyemezsin. Hiç dikkat etmedin mi?'
"Yok valla... O zaman sertleştirmeceğiz?"
"Yoo. Gerekli pratik ile alışabiliyorsun. Şahsen sertken de işeyebilirim."
Yıldırım ona siktir git amınakoyayım ifadesi ile baktı.
"E ne bokuma anlattın bunu?"
"Bilgi veriyorum yavrum. Hakan ile yapmak için araştırma yapıyordun ya hani."
Yıldırım iç çekip Gökhan'ın sikini boxerdan çıkarttı. Hakan kadar olmasa da herifin etkileyici bir siki olduğu kesindi. Nasıl hepsini ağzına sığdırmayı başarmıştı anlamadı. Biraz okşayıp ağzına götürdü.
"Hani bana saksocu diyordun?"
"Siktir git."
"Hoş şu an ki durumumuz için başka bir şey deniliyor sana. Pee slut."
"Yaşasın türkçem amına koyayım. Gayrimüslim gevur piç."
"Lan çevirsene bi türkçeye."
"Çiş... orospusu?"
"Aynen. Siktiğimin dili ile dirytalk yapılmıyor kavra şunu."
"Yoo Hakan'ın gayet güzel yapıyor."
"Onun ayrı bir yeteneği var."
Yıldırım, Gökhan'ı sertleştirmeyi başarmıştı. Yalamaya devam ediyordu. Gökhan onun başını okşadı.
"Yüzünün ne kadar küçük olduğunu unutuyorum. Tavşana benziyorsun şuan."
"İyi çenen açılmış senin. İki dakika ilgi göstermedik diye yalnız mı kaldın yoksa?"
Yıldırım zorba bir tonda konuşmuştu. Gökhan elini atıp onun ağzını açtı. Baş parmağını önce onun damağında gezdirdi, sonra diline sürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUDUZ
Teen Fiction🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Uzatmadan sekso romanı kuduz_famili insta hesabı 👹 Pek önemli taşşaklılar hükümeti Başkanı Hakan beyefendi, bilmem nerenin köyünden şutlanıp askeriyeye erkek olmaya gönderilir. Erkek adam erkek siker kafasına sahip Hakan...