48/ Emotional Moğol

3.9K 84 46
                                    

Uzun yollar sonucu askeriyeye varmışlardı. Araba park edildi, üçlü kışlaya doğru yürümeye başladı. Havalar gittikçe soğuyordu. Kış yakındı. Hakan biraz üşüdü. Sonunda sıcak binanın içine girdiklerinde ise rahatladılar.

Yıldırım Hakan'ı durdurdu. Ona baktı.

"Sigara aldın mı dışarıdan?"

Hakan sorunun sebebini anlamamıştı. Yine mi bir yasak getirecekti yoksa Yıldırım?

"Yok... Bugün alacaktım. Unuttum. Dün bir paket almıştım bitti."

Yıldırım başını salladı. Elini cebine attı, Üç tane Camel Yellow paketi çıkarttı. Long. Hepsinin jelatini duruyordu. Yeni alınmışlardı.

"Al bunları salak salak tütün içme. Hasta olacaksın."

Hakan şaşkın bir şekilde sigaralara baktı. Kalbi yumuşamıştı.

"Komutanım... Hiç gerek yoktu..."

Yıldırım gülümsedi. En azından gözleri o şekli aldı. Hakan'ın saçlarını okşadı.

"Bir sorun olursa gel yanıma. Git uyu şimdi. Sabah atış yapacağız."

Ve yollarını ayırdılar. Hakan yatakhaneye döndü. Herkes uyuyordu. O yatağına eşyalarını koydu, kıyafetlerini değiştirmeye başladı. Ceplerini boşaltmak için ellerini uzattı. Ancak eline buruşmuş birşey geldi. Hakan o şeyi çıkarttı. Bu bir kağıttı.

Başta fiş falandır diye umursamadı. Ama merakına yenik düşüp kağıdı açtı. Gördükleri ile ise dondu. Burada bir numara vardı. Hatırlamadan birinin numarasını mı almıştı... Sonra kağıdı çevirdi.

×Midnight Bloomer Clup×

Burası da neresiydi amk... Hakan buranın ismini bilmiyordu. O gün gittikleri yer değildi. Telefonunu çıkartıp adını arattı. O an anladı oranın neresi olduğunu. Burası bir bdsm klüptü. Peki numara... Parol.

Cebinde birşeyler hissetmişti o yanından geçerken. Numarasını vermişti yani. Hakan klübü biraz daha araştırmaya başladı. Şehrin en iyi yerlerinden biriydi. Herkesi içeri almıyorlardı. En sonunda numarayı kaydedip profil fotoğrafına baktı.

 En sonunda numarayı kaydedip profil fotoğrafına baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Harbi oydu. Hakan iç çekti. Amacı neydi ki? Mesaj yazdı.

*Niye numaranı verdin?*

Ardından Hakan telefonun ekranını kapatıp iç çekti. Birden üzerine birşey fırlaması ile de yerinden fırladı. Moğol'du bu.

"Hakan yardım et kulun köpeğin olayım! Hakan!"

Moğol fısıldayarak bağırmıştı. Hakan'ın akasından tuttu. Onu salladı.

"Lan- Lan! Moğol! Bırak lan!"

"Hakan vallaha kimsem yok soracak! Hakan yardım et! Hakan! Gözünün kirini yiyeyim Hakan!"

KUDUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin