Olm porno yazioz diye mi hiç yorum yok camon man hepimiz ayniyiz irkcilik yapmayn ben de iletisim istiom utanmayin lan ☹️☹️☹️☹️
////////
Gökhan bunu dediklen sonra kıvranan Hakan'a baktı. Hakan ilk defa karşı karşıya olduğu bu hisler ile adeta doruklara ulaşmıştı. Korkutucuydu. Hakan yeni şeylerden hoşlanmazdı. Güvenli alanıdan çıkmaktan. Ama olmuştu işte. Şu an sikinde bir çubuk vardı.
Hakan derin nefesler alarak bu hisse alışmaya çalıştı. Elini gözlerinin önüne koydu.
"Siktir... siktir..."
Gökhan sırıttı. Yavaşca çubuğu geri çekti. Hakan'ın ağzı açıldı. Gözleri çoktan yaşamıştı. Damlalar akmaya başlamıştı şimdi de. Hakan hızlıca nefes almaya devam etti. Çubuk tekrar içeri girince Hakan haykırıp başını geriye attı.
Yıldırım için de yepyeni birşeydi bu. Pür dikkat ile izliyordu. Kendisi de uyarılmıştı bundan. Porno izlemek gibiydi. Yıldırım pek porno izlemezdi. Pek çekmezdi de. İzlese de vanilya şeylerden çıkmazdı. Şimdi ise karşısında içini alevlendiren bir görüntü vardı.
Gökhan'ın modu ise normalden farklıydı. Gökhan normalde hep şakalar yapar, ortamdaki ciddiyeti dağıtırdı. En azından Hakan'lar onu boyle tanımıştı. Gökhan şimdi pür dikkat işini yapıyordu. Tekrar çekti çubuğu, tekrar bastırdı.
Yıldırım Hakan'ın sikine çubuğun penetre edişini ilgi ile izledi. O da elini attı, tuttu.
"Siktir... İçeri girdiği hissediliyor."
"Ona göre modelleri de var. Dışarıdan tamamen görünebilmesi için."
"Bu kalın olanları düzenli yapanlar için değil mi?"
"Evet. Belki ilgisini çekerse daha büyüklerini de deneyebiliriz ileride."
Gökhan hareket ettirmeye devam etti. Hakan bambaşka dünyalara girmişti. Bacakları titriyor, göğsü hızla inip cıkıyordu. Göz yaşları yüzünü ıpıslak yapmıştı. Çubuğun her hareketinde ise inliyordu.
Yıldırım gözlerini kıstı.
"Siktir. Azdım."
"Hadi ya?"
"Hakan? Kendime dokunsam saygısızlık olur mu?"
Hakan'ı mastürbasyon objesi haline getirmeyi başta planlamamıştı Yıldırım. Ama kendine dokunmasa patlayacak gibi hissetti.
"Mmh... aaah-"
"Sanırım bu evet demek."
Yıldırım hiç vakit kaybetmeden kendi askeri pantolonunun kemerini çıkarttı, zaten sertleşmiş olan sikini boxerinden çıkarttı. Koltuğun tutacağına yaslandı. Gökhan çubuğu hareket ettirirken o da aynı hız ile kendine dokunmaya başladı.
Gökhan böyle bir durum ile ilk defa karşılaşmıyordu. Ama garip bir şekilde etkileyiciydi durum. Çubuğu biraz daha hızlandırdı. Çubuk içerideki hassas deriye sürterek bir cismin girmemesi gereken yerlere giriyordu. Hakan bu hız artışı ile daha da kıvrandı.
"A-a-ah-.... mmmmhh... Böyle- hızlı- yapma-... Önden sikiliyormuş gibi hissediyorum..."
Gökhan sırıttı.
"Önden sikiliyorsun zaten. Bak. Karnına kadar giriyor."
Hakan yaşlı gözler ile Gökhan'ın yavaşca içeri sokuşunu izledi.
"Hayıır..."
Yıldırım kendine dokunmaya devam etti. Eli hızlandı. Gözleri ayrılmıyordu oradan. Gökhan daha da hızlandı. Hakan inleyip başını sağa sola çevirdi. Bedenini o tanıdık kıvılcımlar sardı. Kasıklarına ağrı girdi. Ardından bir acı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUDUZ
Novela Juvenil🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Uzatmadan sekso romanı kuduz_famili insta hesabı 👹 Pek önemli taşşaklılar hükümeti Başkanı Hakan beyefendi, bilmem nerenin köyünden şutlanıp askeriyeye erkek olmaya gönderilir. Erkek adam erkek siker kafasına sahip Hakan...