Hakan yine bok yollarına adım attıgını hissedince kenarda oturan sarhoş arkadaşlarını gösterdi.
"Bara gidelim dediler buraya getirdiler. Gay bar olduğunu fark etmemişler herhalde."
Subay kahkaha atmaya başladı. Hakan'a omzunu atıp yanına oturdu. Yıldırım da diğer yanına.
"Nasıl fark etmemişler?"
Subay askerleri izledi. Devran'ı gördü. devran başını koymuş moğol'u izliyordu.
"Fark edenler var sanırım? Wuhuu havada aşk kokusu var."
Yıldırım da onları izledi.
"Şu cengiz han dövmeli çocuk değil mi bu?"
"Hassiktir o mu?!"
Subay kıkırdadı ve moğolu kesti. Ardından barmaide yöneldi.
"Üç tane shot verebilir misin?"
Barmaid bu üçlü yakışıklı adam kombosu ile bayram ediyordu. Hemen istenilenleri ve bir küllüğü tezgaha koydu.
Hakan ismarlanan shota baktı. Turup kafasına dikti. Yıldırım iç çekti ve maskesini yukarı kaldırdı. O da shot attı. Subay da atıp üç bira söyledi.
"Komutanım? Siz burada ne yapıyorsunuz?"
"Gökhan'ın icatları işte. Çok içesi gelmişmiş de falan."
"Ne güzel oldu işte üç kişi içiyoruz. Arada zihninizi dinlendirmeyi öğrenin."
Bu bir tesadüf müydü bilmiyordu Hakan. Ama içmeye devam etti. Öyle askerlik anılarıdır boş sohbetlerdir bir süre konuştular. Subayın yüzünden sırıtma eksik olmuyordu. Hakan kıllanmıştı biraz da ses etmemişti. En sonunda da bir shot meydan okumasına döndü olay. Yıldırım'a geberene kadar içirdiler.
Hakan mayışmış komutanı izledi. İçinde manyak bir arzu büyüyordu. Sarhoş hali çok çekiciydi.
"hehe~ gitti piç sonunda."
Hakan subaya baktığı anda o sırıtışın hayra elamet olamdığını anlamıştı. Bir götlükler planlamıştı herif.
"Hayırdır? Yıldırım Komutan'ı sarhoş mu etmeye çalışıyordun?"
"Bekle sen bekle."
Subay kalkti ve diger koltuga oturdu. Artık Yıldırım aralarındaydı.
"Yıldırım? Hakan hakkında ne düşünüyorsun?"
"Hakan...? Hakan. Agmm... Yaklaşma ona sikerim seni piç..."
Şimdi anlamıştı Hakan neyin döndüğünü. Yıldırım Komutan ile aralarında bir konuşma bariyeri olduğunu biliyordu. Ancak şimdi gardı tamamen düşmüştü. Onun ne düşündüğünü sonunda anlayabilirdi. Hakan da yaklaştı.
"Komutanım? Hakan ben."
Yıldırım ona baktı.
"Aaa Hakan... Hakan Hakan Hakan... Yine kimi sikiyorsun..."
Yıldırım Hakan'ın boynuna birden kollarını sardı.
"Yapma öyle şeyler..."
Hakan heyecanlandı. Subaya baktı. Subay da sırıtıyordu.
"Yıldırım? Hakan sence yakışıklı mı?"
Hakan bu soruya şaşırdı. Ama merak da ediyordu. Yıldırım, Hakan'ın boynuna sarılmış, kafası onun göğsündeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUDUZ
Fiksi Remaja🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Uzatmadan sekso romanı kuduz_famili insta hesabı 👹 Pek önemli taşşaklılar hükümeti Başkanı Hakan beyefendi, bilmem nerenin köyünden şutlanıp askeriyeye erkek olmaya gönderilir. Erkek adam erkek siker kafasına sahip Hakan...