HEYOOO BU BOLUM TETİKLEYİCİ ÖĞELER İÇERİO. HASSAS OLAN ARKADASLARA ONERMİYORUM
/////
Soğuk. Bazen insanı o kadar kendi içerisine alır ki bir parçası olur. Bir kaçış olur. Bazen ise sadece bir korku olarak insana işler. Yıldırım pek üşümezdi. Teni hep soğuktu. O da soğuğu kabullenenlerdendi. Onunla birlikte yaşamayı öğrenmişlerden.
"Yıldız? Yıldız neredesin?"
Üşümenin pek çok sebebi olabilirdi. Havanın soğukluğu bunlardan sadece bir tanesiydi. Korku da üşütürdü insanı.
"Yıldız? Yıldız?"
Bir dolaba saklanmak konusunda püf noktalar basitti. Sessiz olmak. Hareket etmemek. Dua etmek. Yıldırım hiç inanmamıştı tanrıya. Yine de hep dua ederdi. Öfkeli dualar.
"Lan? Yıldız çık lan ortaya! Saklanmak bir boka yarayacak mı sandın küçük kaltak?! Gel lan buraya!"
Ayrıca pes etmemek de önemliydi. Ne kadar korksan da gizlenme yerini belli etmemeliydin. En azından birkaç dakikanı daha kurtarabilmek kendini yakalatmaktan daha iyiydi. Hoş bulunacağı kesindi. Aptal değildi Yıldırım. Sadece zaman kazanmak için gizlenmişti.
Çok geçmeden de saklanma yeri ortaya çıktı. Karşısındaki annesiydi. Yıldırım'a oldukça benziyordu. Özellikle siyah saçları. Beyazlamalarına rağmen özenle bakımı yapılan o saçlar. Ağır parfüm kokusu. Herif geliyordu demek. Yıldırım kolundan tutulup dışarı çekildiğinde direnmedi. Yüzüne inen tokat da onu direnmeye itmemişti. Sadece durdu. Öğrenmişti yapacağı her şeyin anlamsız olacağını.
Annesinin sinirli yüzü yavaşca yumusadı. Ona eğilip gülümsedi.
"Hadi hazırlanalım tamam mı?"
Yıldırım boş gözleri ile annesine baktı. Beraber annesinin odasına gittiler. Bu odadan nefret ederdi Yıldırım. Normalde girmesi katiyen yasaktı. Sadece özel günlere ait bir istisnaydı bu. Annesi dolabı karıştırmaya başladı. Bir elbise çıkartıp Yıldırım'a gösterdi.
"Nasıl? Güzel değil mi?"
Yıldırım gözlerini elbisede gezdirdi. Kırmızı ve pullu parlak bir mini elbise. Annesinin eski dönemlerinden kalma olmalıydı. Sessizce annesine baktı. Annesi elbiseyi ona attı.
"Al giy bir bakayım."
Yıldırım direnmeden üzerindekileri çıkarttı ve elbiseyi giydi. Elbise dar olduğu için üzerine oturmuştu. Yine de bir çocuk giysisi olmadıgı çok belliydi. Annesi pek de sikliyora benzemiyordu. Onu makyaj masasına oturtturdu ve yüzüne fondöten sürmeye başladı.
"Kapa gözlerini."
Yıldırım gözlerini kapattı. Annesi gözüne far sürerken onun ellerini yüzünde hissetti. Garipti. Bu kadın her nasılsa sıcak olmayı başarıyordu. Makyajı bitince ayağa kalktı ve aynada kendine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUDUZ
Genç Kurgu🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞 Uzatmadan sekso romanı kuduz_famili insta hesabı 👹 Pek önemli taşşaklılar hükümeti Başkanı Hakan beyefendi, bilmem nerenin köyünden şutlanıp askeriyeye erkek olmaya gönderilir. Erkek adam erkek siker kafasına sahip Hakan...