Evet Ben geldim umarım iyisinizdir.
Evet okumadan önce nişan gecesini yazmadım.O kısmı atladım bilginiz olsun.
Umarım Bölümü beğenirsiniz oy ve yorumları bekliyorum...Yazmak istiyorum ama oylar az olunca yazma isteğimde ucup gidiyor nedense heves diye birşey kalmıyor. Bakın 500 okuma ama 50 oy var eski oylardan hariç gerisini siz düşünün. Yinede oy ve yorum yapanlara çok teşekkür ederim..💋💋
Yeni Bölüm...
Ayna gibidir gözler, bir insanı çözmek için sadece bir bakışıyla o gözlerde neler geçtiğini anlarsın. Boşuna dememişler herkes yalan söyler ama gözler hariç.Gözler gerçekliğin aynasıdır.Birinin seni gerçekten sevdiğini yada yalan söylediğini gözlerinden anlarsın.
Meryem Ana biliyordu Ömer torununu sevseydi sevdiği kızın adını böyle anılmasına izin vermezdi. Annesi bir yıldır heryerde böyle konuşmalar yaparken peki oğlu o ne yapıyordu. Annesine neden iki kelimeyi çok gördü. Neden sevdiği kızı korumaktan acizdi böyle şimdi nasıl torununu,Ömer'e emanet etsin. Annesinin ağzını kapatsa yada gerçekten sevdiğini söylese anneside susardı.Ömer'in babası efendi adamdı, sözü herkes için senet gibiydi. Bir gün olsun arkasından kötü koşmamıştı. Adamcağızın ölümü erken olmuştu. Ömer baba eksikliğini gören bir çocuk belki bu yüzdendir diye düşündü. Ama işte aması var. Tabi birde Seher gibi cadı kadının elinde yetiştimiş annesine benzemesede her zaman pasif kalmıştı. Odasındaki asılı fotoğrafı alıp elini üstünde gezdirdi. Kocası ile evlendiğinde daha on sekiz yaşındaydı. Kaynana evine geldiğinde ilk zamanlar çok çektirmişti kaynanası. Neler etmiştide sesini çıkarmamıştı. Birgün kocası herşeye şahit olmuş elinden turarak başka eve yerleştirmişti. Ozamanlar söylediği o sözler hala aklındaydı.
"Sen bana annenin, babanın emanetisin biz bir yastığa baş koymuşuz. İyi günde kötü günde hep yan yana diye birbirmize söz verdik. Eğer ben sana yapılan eziyete göz yumsam nerde benim erkekliğim.!"Demişti.
Meryem Ana ogün kocasının ona olan davranışıyla onun gibi bir kocayı ona verdiği için hergün Allaha dua etmişti. Birgün olsun ne onun kalbini kırmış nede kötü davranmıştı. Oğluda aynı babası gibi biriydi. Sevda dediğin şey seviyorum demekle olmuyordu işte sevmek demek sevdalısının arkasında durmak demekti, semek emek ister o emeği karşındaki kişiye göstermesi gerekirdi. Şimdi torunu birinin onu seviyorum demesiyle ona güveniyordu ne demişti."Ben Ömer'e güveniyorum." Peki güvenmesi için ne yapmıştı Ömer! Kime ne güveniyordu herkesi babasımı görüyordu Bilirdi torunu saf kalbi yüzünden karşındakinide kişiyide öyle görmesini sağlıyordu. Meryem ana bundan çok korkuyordu o güvendiği adam ya birgün torunun güvenini kırsa ne yapacaktı. Narindi torunu kalp kırmaya korkar tek kötü söz söylemeye çekinirdi aynı dedesi gibiydi çeke çeke ona çekmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle Yüreğim
Ficção Adolescente"Ömer beni seviyor gelir." Dedim. Ben onu hep bekledim. Gözlerim pencerede yine bana gelir dedim. Ama o geleceğine onun düğün haberi geldi. Yinede inanmadım yalın ayak koştum aklımdaki sözlerle kapısına dayanacatım. Onu kapı önünde görmemle çaresi...