Ben ve yenibölüm geldi:)))
Okumadan önce oy ve yorumları bekliyorum umarım beğenirsiniz.
Düşersiniz benim için değerli✍🧚♀️
Yeni bölüm sizlerle. ..
İncir dalı gibi hayat; kimin gelip nerden kıracağını bilir gibi tamda dalın en kırılgan olduğu yerde kırmayı severdi insan oğlu. Mercan akşam için hazırlık yaparken, Nazar uzak bir köşede durmuş Eşref'in gelmesini bekliyordu. Hiç istemesede yapmak zorundaydı bu konuşmayı.
"Gözlerim bunlarıda görecekmiş demek,"Eşref arkası dönük Nazar'a alaylı sesle konuştu. "Nazar hanım benimle buluşmak için çağırdığında yinede inanamadım. Ama şimdi tam karşımdasın." Nazar konuşmasına sinirlensede içinden sabır diledi. Buraya neden geldiğini unutmamak için bir kere daha Mercan'ı düşündü. "Sabır Nazar buraya arkadaşın için geldin sabır!" Dedi kendi kendine...
"Bak sen çağırdın koşa koşa geldim yanına..."
Nazar arkasına döndü.
"Kes Eşref!senin gül yüzüne merkalı değilim. Buraya seni abine sahip çık diye çağırdım."
Unutamıyordu yaşadıklarını onun yüzünden okulundan olmuştu Nazar. Ne kadar seni sevmiyorum desede her Allahın günü karşısına çıkmıştı. Hani inansa sevdiğine onda eyvallah.Ama onunki sevgi değil sadece istek. Eşref seni seviyorum derken kadınlarla gününü gün eden adamdı. Nazar konuşulanları düşündükçe midesi bulanıyordu. Eşref yine ona tiksinerek bakan kızla kaşlarını çattı.
"Ne diye çağırdın o zaman!" Biraz daha yaklaştı Nazar'a. "Hem abim ne alaka?"
"Senin o abin benim nişanlı arkadaşımı rahatsız ediyor. Evli barklı adam hiç utanmıyormu bekar kızı rahatsız etmeye. Bugün Mercan'ı durdurmasaydım gidip babana herşeyi anlatacaktı! yaşlı, başlı adam sizin yüzünüzden birgün ölüp gidecek."
Düşündükçe sinirleniyordu. Hangi hakla neyine güvenerek böyle davranıyorlar. Hiçmi utanmanmıyorlar hiçmi karşı tarafı düşünmezler. Eşref duyduğu sözlerle gözlerini devirdi.
"Ne var bunda abim Mercan'ı seviyor."
Nazar sanki normal birşeymiş gibi konuşan adamla sinirden saçlarını yolmak istiyordu.Seviyor peki neyi adam evli kız ise nişanlı hemde sevdiği adam ile nişanlı.Birde bunu adam saymış gelmiş dert anlatıyordu.
"Bana bak adam!sizin için normal olabilir. Ama bizim için şeref namus demektir. Evli adam gelipte her Allahın günü kimseyi rahatsız edemez! Bende seni adam yerine koydum laf anlatıyorum."
Sinirden çıldırırdı Nazar. Elini beline koydu. "Bak sana son defa diyorum ya o beş paralık abine sahip çık yoksa!"
Eşref ona diklenen kadının üstüne yürüdü. "Yoksa ne? sen ne yaparsın ki abim sevmiş sevdiğini söylemiş. Hem ne var Mercan abimden iyi adam mı bulacak. Ömer itinden daha çok seviyor Mercan'ı.Onun için karısını boşuyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle Yüreğim
Genç Kurgu"Ömer beni seviyor gelir." Dedim. Ben onu hep bekledim. Gözlerim pencerede yine bana gelir dedim. Ama o geleceğine onun düğün haberi geldi. Yinede inanmadım yalın ayak koştum aklımdaki sözlerle kapısına dayanacatım. Onu kapı önünde görmemle çaresi...