Yeni bölüm ve gene ben...
Herkes nasıl bakalım? Beni soracak olursanız bölüm paylaştığım için çok mutlu 🤗
Geç paylaştığım için ise mahcup 😔
Eh hadi bölüme gecelim o zaman bir dakika unutmadan once alttaki yıldızı parlatsak ne güzel olur değil mi?
Sizi seviyorum oy ve yorumları bekliyorum 😚
Yeni bölüm başlasın 🥳
Hayatın alt üst oldu diye korkma bir bakmışsın altı üstünden güzel olmayacağı. ..
Mercan;
Aynadan kendime baktıkça bir günde nelerin değiştiğini görüyordum. Söz vermiştim kendime bundan sonra ailemin üzülmesine izin vermeyecektim nenem bu teklifle geldiğinde hiç düşünmeden kalbul ettim. Nenemin gözlerinde görmüştüm o isteği.Peki şimdi yaptığım doğrumuydu? Sevmediğim bir adamla bir ömür paylaşabilirmiydim?Evet bi'anda kabul etmiştim ama hiç bu işin ardını düşünmemiştim.Ya benim yüzümden mutsuz olursa Ayaz? Çünki ben artık aşk kapılarını kapatmıştım. Sevmeye tövbe etmiş,artık kimseyi kalbime almayacaktım. Kapı sesiyle aynadan bakışlarımı çektim. Nazar'ı görünce gülümsedim.
"Çok güzel olmuşsun..."
Dolu gözlerle bana bakınca zorda olsa gülümsedim yada çabaladım diyelim.
"Sende çok güzel olmuşsun Nazar."
"Şimdi sen evlenince gidecekmisin? Ya ben sensiz ne yaparım şimdi?"
"Bak böyle yapma vazgeçerim."
"Tamam tamam birşey demedim."
Yanıma gelip elimi tuturak gözlerime baktığında ne diyeceğini azda olsa tahminim vardı.
"Mercan herşey aniden olunca sana soramadım. Verdiğin karardan mutlu musun?"
Benden cevap bekleyen arkadaşıma yalan söylemek istemediğim için derin nefes alıp tuttuğu elleri sıktım.
"Nazar,ben o günden sonra kendime bir söz verdim. Biliyorsun ailem benim yüzümden çok yıprandı.Hele babaannem bakma göstermiyor ama çöktü kadın. Hepsi benim yüzümden hem az kalmış babam benim yüzümden katil olacaktı. O yüzden onlar benim ile ilgili verdikleri kararı kabul ettim. "
Nazar uzunca baktı bana eli saçlarıma dokununca gülümsedim.
"Peki sen Mercan, bu kararda Ayaz ile kendine bir şans verecek misin?"
Ne diyeceğimi bilemediğim için elimi Nazar'ın elinden çekip pencere önüne doğru yürüdüm.
"Nazar bendeki aşk sevdayı öldürdüler. Sanma ki Ömer'i seviyorum onun adını andıkça bile içimde bir nefret oluşuyor. Bugün birşey fark ettim. Ben onları görünce hiç kalbim acımadı tam tersi boşluk hissettim.Ama bu değil ki başkasını sevebilirim,ben artık kimseyi sevmem Nazar,sevmeye çalışsam bile bir yanım hep bu yaşananlar gelecek acaba diyeceğim. Farkındayım bu Ayaz'ada haksızlık ama yapacağım bir şey yok, ben ona fazla birşey veremem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle Yüreğim
Fiksi Remaja"Ömer beni seviyor gelir." Dedim. Ben onu hep bekledim. Gözlerim pencerede yine bana gelir dedim. Ama o geleceğine onun düğün haberi geldi. Yinede inanmadım yalın ayak koştum aklımdaki sözlerle kapısına dayanacatım. Onu kapı önünde görmemle çaresi...