Güzel birgün ile yine sizlerleyim...
Bölüme geçmeden beni unutmadığınız için çok teşekkür ederim. Ben ara verince okuyucularımın gideceğini düşünmüştüm ama yanılmışım gerçekten çok şanslı biri olduğumu anladım. O yüzden ara vermeden yazmaya devam. Bu arada düşüncelereniz benim için çok değerli yorumlarınızı bekliyorum. Sınır koymayı seviyorum, zaten beceremem ama sizden isteğim yıldıza basıp kalp kırmadan eleştiri veya düşüncelerinizi belirtmeniz🕊🕊
Yeni Bölüm sizlerle...
İyi okumalar...
Gece gününü aydınlığa bıraktınca herkes bir yana koşturuyordu. Akşam herkes için buruk geçsede sabah güzel uyanmışlardı. Kadınlar kuaföre gitmiş, erkekler ise gelin çeyizini göndermek için gelen arabaya doldurmuş sadece gelin sandığını kalmıştı. Onunda başka odada olduğunu söyleyen Mehmet beyin gösterdiği odandan çeyiz sandığını almaya giden Ali ve Polat kapıyı açar açmaz küçük çocuğun sandığın üstüne oturduğunu görünce yanlarına yaklaşıtı.
"Demek gelin sandığına oturdun?"Takım elbisenin cebine atıp ikiyüzlülük çıkarıp çocuğa uzattı."Al bakalım küçük bey..."
Çocuk önce paraya sonrada Ali ile Polat'a baktı. "Bu çok az büyük abi bana bundan daha çok alacağımı söyledi."
Çocuğun konuşması ile ikili birbirine baktı.Mecbur yeniden elini cebine attı."Tamam al sana dörtyüz, bak seni sevdim yoksa vermezdim. Hadi kalk daha çok işimiz var."
"Olmaz,..." iki elini kaldırıp parmaklarını açarak karşıdaki adamlara gösterdi."bana bu kadar binlik verecekmişsiniz.Vermezseniz kalkmıyorum sandıktan."
"Lan velede bak! Bizimle pazarlığa giriyor. Küçük dedik bağrımıza bastık içinden başka birşey çıktı." Polat çocuğa doğru giderken Ali önüne geçti. "Çocukla çocuk olma,bana bırak bu işi." Ali cebinden çıkardığı parayı çocuğa uzattı. "Bak bu abinin parası ile tam ikibin tl koçum. Şimdi kalk bakalım sandıktan." Bukezde çocuk Ali'ye bakıp başını iki yana salladı. " Hayır bana,"tekrar parmaklarını gösterdi." Bu kadar para vereceksiniz,yoksa kalkmam."
Ali kaşlarını çaktı. "Lan kalk yoksa seni ben kaldırırım." Polat gülerek arkadaşına yaklaştı. "Aaa... ayıp oluyor Ali'cim çocukla çocuk olma..."
"Başlatma lan çocuğuna! Bu çocuksa gerisi ne acaaba?"
Ali ile Polat ne yapacaklarını düşünürken,
Ayaz dışarıda öylece durmuş kolundaki saate bakıyordu.Kaç dakika olmuş Ali ve Polat evde gelin sandığını çıkarıp getirmelerini bekliyordu.Artık sabrı kalmayınca sinirle evin içine girmişti.Az ileride çeyiz odası olarak gösterdikleri odada gelen seslerle adımları hızlandırdı. Kapı dışında Ali'nin birine kızdığını ve "kalksana oğlum."diye sesini duyunca kaşlarını çatıp odanın kapısını hızla açtı.Polat bakışlarını gelen komutanına değince yutkundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle Yüreğim
Roman pour Adolescents"Ömer beni seviyor gelir." Dedim. Ben onu hep bekledim. Gözlerim pencerede yine bana gelir dedim. Ama o geleceğine onun düğün haberi geldi. Yinede inanmadım yalın ayak koştum aklımdaki sözlerle kapısına dayanacatım. Onu kapı önünde görmemle çaresi...