Ben geldim geç geldim ama inanın benimde en son isteyeceğim şey geç yayınlamak çünki aklımda başka kurgular var onları yazmam için bunları bitirmem gerekiyor. Heyecanla yazıyorum ne oluyorsa sonradan aksilikler başlıyor. Valla dua ile başlayacam artık bu ara çok olay oluyor. Hastalandım hala toparlanamadım bana baş dönmesi halsizlik kaldı. Elimden geldiğince düzenleme yaptım umarım beğenirsiniz...🤧🤧
Evet geldik herşeyin kapatacağı bölüme ve yeni başlangıçlara, başlıyoruz...
Oy ve yorumları bekliyorum...
Kırdıkça öğrenir insan boşvermeyi.
Belki bu yüzden sildim bir çok şeyi...Yeni bölüm sizlerle....
******************
Doktorun Mercan'ı muayene ettiğinde kızın tahlili ve fiziksel özellikleriyle ağır bir sorunları olduğunu anlamıştı. Taktığı ikinci serumla birlikte dışarıda bekleyen ailesine bilgilendirmek için çıktı. Mehmet dokturun çıkmasıyla hemen ayağa kalktı.
"Kızım nasıl doktor bey?"
"Şuan herşey iyi ama bünyesi çok zayıflamış, bu yüzden ikinci serumu bağladık birazdan kendine gelir."Karşıda onu dinleyen babaya bakıp konuştu."Size tavsiyem bir psikiyatri ile görüşseniz iyi olur. Fiziksel olarak durumu hiç iyi görünmüyor. Elimdeki sonuçlara baktığımda ağır stresten bu halde olduğu çok açık tekrardan geçmiş olsun."Demiş gitmişti. Gülsüm elini dizlerine vurdu.
"Dayanamadı artık bu onlara kuzum, ne hale geldi kızım."
Ayaz daha fazla dayanamayarak Nazar'ı dışarıya çıkmış herşeyi öğrenmişti. Gerisi ise bu olanlara sebep olanı bulmaktı. Bu onun için hiçte zor olmamış, Eşref verdiği paraya güvenip ondan korktukları için konuşamaz sandığı iş birlikcileri polisi karşılarında gördüğünde çözülmüş,herşeyi anlatmıştı. Ayaz duyduğu itiraflarla kendisi gidip tutuklanmıştı Eşref'i. Sabah olduğunda ise bütün mahalle haberi duymuştu. Kimi gerekçelere şaşırmış,kimi ise bu işin içinde iş olduğunu biliyor ama bunun ardında Eşref'in olduğunu tahmin etmiyordu.Rıza bey ise öğrendiği gerçeklerle dahada başı yere eğildi. Bu hayatta onunda sınavı çocuklarıydı galiba? Ali'den sonra şimdide Eşref başını eğmişti. Zuhal ise öğrendiği gerçeklerle yaptığı herşey için odasına kapanmış yaptıklarının hatayı düşündü. O kızın ahını almıştı artık, ne için peki iki kağıt parçasına güvenip kızın namusuna laf etmişti.Kocası suçlu olmasına rağmen günah keçisi olarak Mercan'ı ilan etmişti. Bundan sonra pişman olsada neye yarar, Eşref'in oyununa alet olmuştu Zuhal. Kocası hastaneden çıkmış evine geldiğinde hiç yüzüne bakamdan eşyalarını toparlayıp kayınpederi ile konuşup boşanma davası açmasını istemişti. Bu evliliğin biran önce bitmesini istemişti. Daha fazla burda durup onu sevmeyen bir adam için hayatını bitiremeye niyeti yoktu. Aklı yeni,yeni başına geliyordu. Zaten burda dursa bile olanlar yüzünden kimsenin yüzüne bile bakamazdı.Bir yanı gidip Mercan'dan helalik istesede yapamazdı yüzü yoktu karşına çıkmaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söyle Yüreğim
Teen Fiction"Ömer beni seviyor gelir." Dedim. Ben onu hep bekledim. Gözlerim pencerede yine bana gelir dedim. Ama o geleceğine onun düğün haberi geldi. Yinede inanmadım yalın ayak koştum aklımdaki sözlerle kapısına dayanacatım. Onu kapı önünde görmemle çaresi...