2-Hezeyan

4.4K 296 116
                                    

YENİ BIR YILA GİRİYORUZ.BÜTÜN HERKESİN YENİ YILI KUTLARIM UMARIM YILINIZ ÇOK GÜZEL GEÇER. AİLELERİ İLE MUTLU, SAĞLIKLI YIL GEÇİRİRSİNİZ...

YENİ BÖLÜM SİZLERLE

Gün neler getireceğini bilmediğimiz gibi kimin nelerle yüzleşeceği de bilinmezdi. Meryem nine torununa söylelenen sözleri zorda olsa gelininden ağzından öğrenmiş, hesap sormak için Seher'in evine doğru yol aldı.

"Ana gitme bak uyma o kadına. "Hiç gelinin sözlerini duymadan yoluna devam etti. Gelini kolunu tutunca adımları durdu. Arkasına dönerek kolunu tutan gelinine baktı.

"Baa bak gelun onca lafı duymuş gelmuşsun evde kendinu yiyorsun. De bakalum baa, gelip o Seher'un saçlarıni yolmak var iken ne diye hıncuni bulaşuklardan çıkarirsun ? Bunca zaman bendan hiçmu birşey öğrenmedun."Gelinine baktı Gülsüm başını eğdi.

"Ana, kızım o kadının oğlunu seviyor. Ben gidip hesap sorsam biliyorum ki cıngar çıkarır oğluna farklı anlatır. Sonra ne olan Mercan'a olur.Ömer ile arası açılsa kızım perişan olur."

"Yıkılsun! eğer O zirtamboz anasinin lafi ile torunima öyle davranacaksa hiç bu sevda olmasun daha iyi."Gelinin elini okşadı. "Benum merhametli gelunum sen şimdu kızinu düşünurken hiç demezmisun bu kiz bu eve gelun gelinca ne çekecek. " Dedi yoluna devam etti. Haklıydı Meryem nine şimdi Seher'in dilini kesti, kesti yoksa tövbe o ağzı birdaha kapanmazdı. Bilirdi Seher'in neden böyle davrandığını Mehmet onunla evlenmedi diye onu değilde Gülsüm'ü sevmiş kendine yar olarak onu seçtiği için hala hıncı vardı.Meryem ana ona hiç pabuç bırakırmı sanıyordu. Eskiden gelini için attığı iftiraları duyduğunda o kadına neler yapmıştı. Şimdi oturacak, o kadına oğlundan olan can parçasınımı ezdirecekti? değil ezdirmek ezeni yıkar geçerdi. Eve yaklaştığı için durdu elini beline koydu.

"Kız çılgıranklu yilan çik dışariya.!" Yazması bozulduğu için eliyle düzeltti. Sanki harbe hazırlanan asker gibi tetikte bekler gibi bakışlarını evin kapısından çekmedi.

Seher bağırışları duyduğunda izlediği televizyonun sesini kapatıp pecereden dışarıya baktı. Gördüğü kişi ile yüzünün rengi değişti. Anlamıştı Meryem cadısının neden buraya geldiğini. Az ötede mıymıntı gelini duruyordu. Yine iç çekti neresini beğenmişti ki bu kadını Mehmet, ne çok istemişti onun karısı olmayı ama annesi izin vermemişti yoksa kendisi istenmeyecek kadınmıydı. Mehmet'e en çok yakışan o iken gitti mıymıntıyı gelin aldı.

"Kız fitne ficur çık kiz dişariya!" Diye bağırdı Seher komşulara rezil olmamak için mecbur çıktı dışarıya.

"Hayırdır Meryem Ana ne diye geldin kapımda bağırırsın!" Kapı eşiğinde durmuş ellerini birbine dolamıştı. Meryem nene üsten bakışlarıyla Seher'i süzdü biri görse yaşına göre nekadar güzel bir kadın ama ya kalbi o neden böyle katran karası peki kalbinin zehri neden yüzüne işlememiş yada dikkatlice baksa gözlerindeki şeytani patlamayı herkes görürdü.

"Baaa bak fitne ficur sen kim olaysunda benim torumun arkasunda ileru geru konuşaysun, ha hemde kedini nimetten sayarak uşağini(oğlunu) benum torinuma layik görmez isun öylemi? Sor baa bakalum baa senin o pust uşağini torinuma layuk görüyormiyum. Ama ne edersun gönul işta otada konar b*kada konar.Torimunda o hesap işta. "Dedi gözlerini kısarak baktı Seher'e

"Ayıp oluyor Meryem ana, sen yaşlandıkca kulağına her gelene insanmışsın. Ben torununa birşey söylemedim."Seher dün konuştuğu sözleri şimdi yüzüne söylemek isterdi ama karşıdaki kadın allta kalmaz hem sözleri ile yerin dibine sokar,hemde elleriyle...

Söyle Yüreğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin